Skip to main content

AUDIENŢE. Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu au fost Chefi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu au fost Chefi pe publicul comercial

AUDIENŢE. Antena 1 a a avut publicul comercial, Pro TV, oraşele şi naţionalul. Chefi la Cuţite, de pe Antena 1 au fost urmăriţi de 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară.

Publicitate

Pro TV a avut la bătaie două producţii pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), Las Fierbinţi şi România, jos pălăria. Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider pe toate categoriile de public.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Chefi la cuţite:

NAŢIONAL. Pro TV a condus la nivelul întregii ţări, cu 1,6 milioane, media, cu Las Fierbinţi şi România, jos pălăria. Antena 1 a avut poziţia a doua la 200.000 de persoane distanţă.

URBAN. Pro TV şi Antena 1 au avut cifre apropiate la oraşe. 890.000, media pentru Pro TV, în timp ce Antena 1 a avut 856.000.

COMERCIAL. Antena 1 a preluat conducerea pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani: 463.000 a fost media postului. Pe Pro TV au fost, în medie, 430.000 pe intervalul Chefi la cuţite.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.676.000 9.3 21.3
2 Antena 1 1.407.000 7.8 17.9
3 Kanal D 637.000 3.5 8.1
4 Antena 3 429.000 2.4 5.4
5 Romania TV 398.000 2.2 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00) în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 890.000 9.1 20.6
2 Antena 1 856.000 8.8 19.8
3 Kanal D 382.000 3.9 8.8
4 Antena 3 296.000 3 6.8
5 Romania TV 212.000 2.2 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 463.000 10.3 28.2
2 Pro TV 428.000 9.5 26
3 Kanal D 90.000 2 5.5
4 Prima TV 59.000 1.3 3.6
5 National TV 58.000 1.3 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dacă aveți timp saptamana viitoare, să postați și audiențele serialelor tv.
  • mihai,de ce nu apari niciodata cand pro tv nu e lider nicăieri.
    Mile,la fel,de ce esti dispărut cand pro tv ii high at all?
  • @Expertul, o exprimare de genul "Tot ce conteaza e ca ProTV este lider in Prime Time" denota o "participare" la profitul ProTV-ul a celui care scrie asa ceva. Iar o abordare de genul "ProTV-ul sa traiasca, toti ceilalti sa moara" este complet gresita, daca ma intrebati pe mine.
    PS: Ma astept sa se ajunga iar la injurii. Tot inainte, internetul suporta orice ;)
  • vai expertule , doar atat poate mega serialul , cat o emisiune obisnuita
  • Tot ce conteaza e ca ProTV este lider in Prime Time, sapte din sapte zile! Aseara, Las Fierbinti a obtinut 11.9 rating si 31.3% market share, in timp ce bucatarii au obtinut 10.3 rating si 27.1% share: http://lasfierbinti.protv.ro/stiri/marti-seara-gasca-din-las-fierbinti-a-provocat-milioane-de-rasete.html
  • @Me, Kanal sa se lupte cu Prima? Mai degraba cu Antena3 sau Rom Tv.

    Daca Prima a fost pe 4 aseara, nu inseamna ca mereu este in top 4 pe Comercial.
  • Nu am văzut așa ceva. :)) Zilele de luni și marți sunt considerate bune de ambele televiziuni. Niciuna din televiziuni nu va plânge ca a fost depășită cu 1 punct.
  • vai bastian , ce diferenta mare de un punct intre mega serial si chefi
  • Rating pe comercial 20.30 - 21:30 ProTV 31.3% .. ***antena 1 27%...minutul de aur ProTV 21:02 ..2.700.000 spectatori pe țară...dar asta trebuia să publicați voi pagina de media..nu sa coafați ratingul ***antena 1...
  • Sunteți de toată jena...pagina de media, parcă ați fi angajați la Voiculescu....era greu să publicați tabelul cu ratingul pe comercial 20:30 _21:30 ?? Când chefi au luat bătaie ??? Faceți un talmeș balmeș...oricum pro tv e numărul 1....diferența de 1 % pe comercial e nimica toată , anul trecut chefi aveau diferență de muncă 10% față de ProTV cu master chef.. forța ProTV..hantena e pe ducă
  • România jos pălăria nu face fata, dar diferenta este minima chiar și cu acest dezavantaj. Protv momentan nu are de ce sa umble la program. Mă îndoiesc ca îi deranjează ca Antena îi bate cu un punct intr-o zi.
  • geo, las-o moale, ca nu pricepi , audienta se calculeaza pt fiecare minut
  • Mile, când Prodanca a băgat chefii pe sub masă, luni seara, nu erai pe aici să comentezi...că de, îți dai cu părerea doar acolo unde îți convine. Chiar nu mă interesează cine și cum a fost lider pe comercial, aseară...dar nu poți pretinde că ai fost lider între orele 20 și 23, când mai bine de o oră în acest interval oral pe primul loc a fost altcineva...dacă înțelegi matele.
  • geo , nu pricepi tu, e greu daca nu gandesti , pro tv a fost lider o ora , iar antena doua ore, deci daca se face media antena a fost mai mult lider si in concluzie pe trei ore pro tv nu a putut fi lider , avand doar 11 rating cu fierbintenii, in scadere mare ,asa se calculeaza media , acum ai priceput
  • Kanal D incepe sa se lupte cu Prima pentru locul 3, cat de curand :). Ceva scartaie acolo.

Trimite un comentariu

sus