Skip to main content

AUDIENŢE. Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu au fost Chefi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu au fost Chefi pe publicul comercial

AUDIENŢE. Antena 1 a a avut publicul comercial, Pro TV, oraşele şi naţionalul. Chefi la Cuţite, de pe Antena 1 au fost urmăriţi de 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară.

Publicitate

Pro TV a avut la bătaie două producţii pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), Las Fierbinţi şi România, jos pălăria. Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider pe toate categoriile de public.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Chefi la cuţite:

NAŢIONAL. Pro TV a condus la nivelul întregii ţări, cu 1,6 milioane, media, cu Las Fierbinţi şi România, jos pălăria. Antena 1 a avut poziţia a doua la 200.000 de persoane distanţă.

URBAN. Pro TV şi Antena 1 au avut cifre apropiate la oraşe. 890.000, media pentru Pro TV, în timp ce Antena 1 a avut 856.000.

COMERCIAL. Antena 1 a preluat conducerea pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani: 463.000 a fost media postului. Pe Pro TV au fost, în medie, 430.000 pe intervalul Chefi la cuţite.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.676.000 9.3 21.3
2 Antena 1 1.407.000 7.8 17.9
3 Kanal D 637.000 3.5 8.1
4 Antena 3 429.000 2.4 5.4
5 Romania TV 398.000 2.2 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00) în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 890.000 9.1 20.6
2 Antena 1 856.000 8.8 19.8
3 Kanal D 382.000 3.9 8.8
4 Antena 3 296.000 3 6.8
5 Romania TV 212.000 2.2 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 463.000 10.3 28.2
2 Pro TV 428.000 9.5 26
3 Kanal D 90.000 2 5.5
4 Prima TV 59.000 1.3 3.6
5 National TV 58.000 1.3 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Ceva nu e în regulă...dai audiența pe intervalul 20.00 - 23.00 și tabelul unde A 1 e pe primul loc pe comercial dar se admite, în text, că ”pe intervalul Las Fierbinți, Pro TV a fost lider pe toate categoriile de public.”
    Cred că tabelele de mai sus sunt, mai degrabă, valabile pentru intervalul orar ce a urmat după terminarea serialului de pe Pro.
    Și uite cum A 1 se va lăuda deseară că au fost lideri de audiență, timp de 3 ore...când adevărul este undeva la mijloc.
  • florin florin
    Romania , jos palaria trage in jos rau de tot protv martea.. sper sa o scoata cat mai repede de pe post.. si busu sa ramana doar la prezentat vremea

Trimite un comentariu

sus