Skip to main content

AUDIENTE. Antena 1, liderul unei seri aglomerate cu Fort Boyard, Roata Norocului, Schimb de mame şi FCSB

 
AUDIENTE. Antena 1, liderul unei seri aglomerate cu Fort Boyard, Roata Norocului, Schimb de mame şi FCSB

Audienţă segmentată duminică seara pe TV. Antena 1 a avut poziţia de lider de audienţă cu emisiunea iUmor. Kanal D şi-a revenit cu audienţa de duminică seara după ce a lansat un nou sezon Roata norocului.

Publicitate

Pro TV a avut locul al doilea în audienţe cu Fort Boyard, în timp ce meciul Craiova - FCSB a pus Digi Sport 1 în top cinci audienţe, duminică seara.

Pe intervalul iUmor:

Show-ul iUmor a fost urmărit duminică seara, în medie de un milion de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut. La oraşe, show-ul Antenei 1 a obţinut o medie de 650.000 de privitori, dintre care 440.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Kanal D a avut locul al doilea, la nivel naţional, cu aproape un milion de telespectatori, cu noul sezon al emisiunii Roata Norocului. Postul a recuperat din audienţă, după ce săptămâna trecută ajunsese pe poziţiile trei sau cinci (cifrele AICI).

Digi Sport 1 a fost pe cinci în audienţă având, parţial, pe interval meciul Craiova - FCSB, încheiat 2 - 5. Postul a avut o medie naţională de 570.000 de privitori, media pe minut.

Dacă la nivel naţional Kanal D a fost a doua televiziune, la oraşe postul a fost pe patru, fiind depăşit de Pro TV şi de Digi Sport 1.

Pe intersecţia iUmor - Fort Boyard:

În ora în care s-au intersectat cele două emisiuni, Fort Boyard şi iUmor, Antena 1 şi Pro TV au fost umăr la umăr. 1,1 milioane de privitori a fost media Antenei 1, în timp ce Pro TV a avut aproape 1,1 milioane. Nici Kanal D n-a fost departe de primele două: 1,06 milioane de persoane.

Şi la oraşe, cele două posturi au fost aproape la egalitate: 660.000, media Antenei 1, versus 650.000 media Pro TV

Pr publicul comercial, diferenţa dintre cele două a fost ceva mai pronunţată: pe Antena 1 erau, în medie, 440.000 de persoane, iar pe Pro TV erau 370.000.

Prima TV are poziţia a patra pe publicul comercial, cu o medie de 140.000 de privitori, cu reality show-uL Schimb de mame

Audienţa posturilor TV de duminică, 29 octombrie, pe intersecţia Fort Boyard - iUmor, la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.137.000 6.3 12.5
2 Pro TV 1.079.000 6 11.9
3 Kanal D 1.061.000 5.9 11.7
4 Prima TV 644.000 3.6 7.1
5 Romania TV 629.000 3.5 6.9

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 659.000 6.8 13
2 Pro TV 650.000 6.7 12.9
3 DigiSport 1 489.000 5 9.7
4 Kanal D 405.000 4.2 8
5 Romania TV 365.000 3.7 7.2

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 438.000 9.8 20.8
2 Pro TV 368.000 8.2 17.5
3 DigiSport 1 215.000 4.8 10.2
4 Prima TV 139.000 3.1 6.6
5 Kanal D 110.000 2.4 5.2

Audienţa posturilor TV de duminică, 29 octombrie, pe intervalul iUmor, la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.062.000 5.9 13.1
2 Kanal D 993.000 5.5 12.2
3 Pro TV 885.000 4.9 10.9
4 Romania TV 625.000 3.5 7.7
5 DigiSport 1 570.000 3.2 7
URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 651.000 6.7 14.1
2 Pro TV 539.000 5.5 11.7
3 DigiSport 1 464.000 4.8 10.1
4 Kanal D 375.000 3.8 8.1
5 Romania TV 372.000 3.8 8.1
COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 437.000 9.7 22.4
2 Pro TV 314.000 7 16.1
3 DigiSport 1 209.000 4.7 10.7
4 Prima TV 138.000 3.1 7
5 Kanal D 102.000 2.3 5.2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • normal circo, pentru ca atunci cand castiga antena 1, bravo lor. cand castiga pro, sare unul ca mile sa arunce cu vorbe in stanga si in dreapta. ce e drept, e drept.
  • ce liniște e aici !!! când câștigă ProTV o seară, e ploaie de comentarii, când câștigă A1, e pustiu !

Trimite un comentariu

sus