Skip to main content

Revista de trei milioane de euro: Ringier, Burda și Chelgate, în licitație pentru publicația Sectorului 1

 
Revista de trei milioane de euro: Ringier, Burda și Chelgate, în licitație pentru publicația Sectorului 1

LICITAȚIE. Primaria Sectorului 1 din Bucuresti, condusa de Daniel Tudorache (PSD), a primit cinci oferte pentru contractul estimat la peste 2,75 milioane de euro pentru realizarea, editarea, tiparirea si distributia Buletinului informativ al institutiei in urmatorii 4 ani, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Publicitate

Printre ofertanti apar nume ca Burda Romania (terț sustinator pentru Euro Standard), Ringier (avand ca subcontractat RA Monitorul Oficial) și Chelgate UK, sucurala București (comapnie care a realizat, în trecut și revista Regio, pentru Ministerul Dezvoltării).

Cele cinci oferte sunt urmatoarele:



1. Stefadina Comserv SRL


2. Euro Standard SRL (avand ca tert sustinator pe Inkorporate Print SRL si Burda Romania)


3. Chelgate LTD UK Sucursala Bucuresti (lider de asociere), avand ca asociat pe Artprint SRL si subcontractant pe Wingman SRL


4. Ringier Romania ( avand ca subcontractant RA Monitorul Oficial si Inbox Marketing SRL)


5. Romprint Fusion SRL, avand ca asociat pe Cross Media Premium



Câștigătorul licitației se va ocupa pentru următorii patru ani de Buletinul informativ al Primariei Sectorului 1. Va asigura tot: de la redactare și editare (cu jurnaliști și fotoreporteri) la distribuție (publicația e gratuită).

Reamintim că Primăria Sectorului 1 a decis să aloce 2,7 milioane de euro pentru Buletinul Primăriei, pentru următorii ani, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Câștigătorul licitației va realiza, redacta, edita și distribui în următorii patru ani revista Primăriei Sectorului 1."


Ce servicii vrea sa cumpere Primaria Sectorului 1 - detalii din caietul de sarcini:



"Scopul achiziției este acela de a realiza, edita, tipări și distribui, Buletinul Informativ al Primăriei Sectorului 1 – publicație în limba română, distribuită gratuit cetățenilor din Sectorul 1 al Municipiului București care se dorește a fi un instrument util de comunicare între instituție și cetățeni în scopul diseminării informațiilor de interes public, al creşterii calităţii serviciului public și al realizării unei administrări în interesului cetățeanului.



Frecvența apariției publicației

Publicația va apărea cel puțin trimestrial; în situațiile în care va fi necesar (în funcție de volumul și caracterul informațiilor), publicația poate apărea cel mult lunar.

Numărul de pagini

În mod obișnuit publicația va avea un număr de 36 (32+4) pagini, format 210 x 282 mm.

În mod excepțional (2-3 cazuri/an), în situațiile în care contextul social din Sectorul 1 impune o mediatizare amplă a unor evenimente, numărul de pagini va fi de cel mult 64 (60+4) pagini (exemple de astfel de situații: campanii locale de informare și conștientizare, situații de urgență, evenimente speciale cu ocazia sărbatorilor legale etc.)

Rubrici permanente ale publicației

1. Editorial/Opinii – mesajul autorităților publice locale pentru cetățeni
2. Actualitate
3. Proiecte și Investiții
4. Capitala verde – mediu
5. La școală – învățământ
6. Acasă – asociatii proprietari
7. Sănătate
8. Consiliul local – „Aleșii dumneavoastră”
9. Reportaj/interviu
10. Timp liber
11. Scrisori – „Cetățenii întreabă, Primăria răspunde”
12. Utile – „În spijinul dumneavoastră”/ Informații de interes public
13. Istorie/tradiție/cultural – „De ieri și de azi”
14. Fotoreportaj

Descrierea activitatilor solicitate:

Activități redacționale

Documentarea: Autoritatea contractantă nu va pune la dispoziția prestatorului niciun fel de material, scris sau grafic. Prestatorul va asigura, prin personal specializat (reporteri, fotoreporteri), realizarea de interviuri, reportaje și fororeportaje, culegerea de știri și opinii privind evenimentele publice în legătură cu activitatea Primăriei Sectorului 1 şi a instituţiilor publice de interes local din subordinea Consiliului local Sector 1, acestea urmând a fi prezentate în cadrul Buletinului Informativ.

Redactarea articolelor: Textul articolelor trebuie să fie coerent, clar și concis. Construcția frazei trebuie să aibă complexitate sintactică redusă astfel încât lectura să fie cât mai facilă; conținutul frazei trebuie să fie corect din punct de vedere gramatical și al exprimării.

Conținutul fiecărui articol trebuie să fie unic; în măsura în care autoritatea contractantă are posibilitatea de a le verifica, articolele copiate/ plagiate vor fi respinse. Copierea integrală/ parțială a textului articolului propus spre publicare și plagiatul sunt acțiuni care se realizează pe riscul și răspunderea operatorului economic.

Titlul/ subtitlul/ supertitlul articolelor trebuie să îndepliniească următoarele cerințe:

• să aibă legătură evidentă cu textul articolului
• să fie corect formulat și fără echivoc
• să aibă un mesaj clar, care să incite la parcurgerea textului articolului

Activități editoriale:

Designul publicației trebuie să aibă următoarele caracteristici generale:

• să atragă cititorul prin coperta atractivă și prin combinația text-imagine-structura paginii
• să dirijeze privirea cititiorului prin arhitectura paginii și prin elemente vizuale
• să scoată în evidență ideile importante din text prin grafică și modul de prezentare a fotografiilor
• să conțină elemente care rămân neschimbate de la un număr la altul (spre exemplu rubricile permanente, sistemul de aranjare în pagină a titlurilor etc.), dar și elemente surpriză care să incite interesul cititorilor

În ceea ce privește "Expresivitatea mesajului":

Având în vedere că Buletinul Informativ reprezintă un instrument de comunicare vizuală între instituția publică și cetățeni, cel mai bine adaptată specificului acestui „Buletinului informativ” este propunerea grafică care transpune mesajul instituţiei publice (text şi imagine) într-un mod ordonat şi clar pentru ca cetăţenii să-l recepteze fără probleme. În stabilirea raportului text/fotografii incluse in paginile Buletinului Informativ, se are în vedere faptul că textul explică fotografiile.

Din aceste motive, se impune transpunerea optimă a conceptului grafic de ansamblu la diferitele niveluri de perceptie ale cetăţenilor care acoperă un public ţintă larg, cu vârste şi profesii diferite, niveluri de instruire socială distincte, etc. ", se arata in caietul de sarcini.


 

Citește și:

 

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Am auzit ca s-ar fi inventat ceva numit "retele sociale". Cica nici nu tre' sa dai bani sa scrii acolo tooot felul de informatii. Daar, de ce sa nu luam niste bani de la locuitorii sectorului 1 ca sa scoatem niste reviste cu 32 de pliante pe care sa le aruncam direct la cos? Pluuus, cine o sa numere cate pagini, cate exemplare, detalii d-astea?
  • "Construcția frazei trebuie să aibă complexitate sintactică redusă astfel încât lectura să fie cât mai facilă" - adica pe limbajul votantilor PSD.

Trimite un comentariu