Skip to main content

REZULTATE. Pro TV, cel mai bun profit operaţional pentru compania-mamă, în trimestrul al treilea

 
cme
cme

Central European Media Enterprise (CME), compania-mamă a Pro TV, are doar două ţări care îi aduc venituri consistente: România şi Cehia.

Publicitate

Compania listată la bursă a obţinut venituri totale de 119 milioane de dolari în al treilea trimestru din acest an (iulie - septembrie 2017). Grosul veniturilor a venit de la operaţiunile din România şi Cehia. Grupul Pro, prezent în România prin mai multe posturi TV, a avut venituri de 40 de milioane de dolari în perioada menţionată, fiind a doua ţară pentru CME, din punct de vedere al veniturilor atrase.

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer al CME: „Evoluţia puternică din prima parte a anului 2017 a continuat şi în cel de-al treilea trimestru al acestui an, poziţionându-ne foarte bine pentru ultima parte a acestui an.”

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer al CME: „Operaţiunile noastre a avut rezultate foarte bune în această vară, culminând cu una dintre cele mai de succes lansări ale grilelor de toamnă ce au contrinuit la unele dintre cele mai bune audienţe în trei dintre cele patru ţări în care suntem prezenţi. Investim în continuare în conţinut pentru că telespectatorii cer în continuare conşinut local de calitate.”

Evoluţia finanaicară a CME în trimestrul trei al acestui an (iulie - septembrie 2017):

  • Reamintim că la începutul lunii iulie a acestui an grupul de media a vândut operaţiunile din Croaţia şi Slovenia, într-o tranzacţie de 230 de milioane de dolari, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.
  • Compania a realizat în ţările în care este prezentă venituri totale de 119,4 milioane de dolari. Operaţiunile din Cehia au adus venituri de 42,6 milioane de dolari, în timp ce cele din România, 40,4 milioane de dolari.
  • Dacă la venituri este pe locul secund, la profit operaţional Grupul Pro a avut cele mai bune cifre din regriune pentru CME. Compania a avut, în ţara noastră, un profit operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) de 15,4 milioane de dolari, în perioada iulie - septembrie. Asta în timp ce compania, în toate cele patru ţări în care este prezentă a avut un profit operaţional total de 25,1 milioane de dolari.

Veniturile Central European Media Enterprises în trimestrul al treilea al anului 2017 (dolari):

Tara Venituri iulie - septembrie 2017 Venituri iulie - septembrie 2016
1 Bulgaria 16.039.000 13.789.000
2 Cehia 42.681.000 39.031.000
3 Romania 40.469.000 36.970.000
4 Slovacia 20.384.000 17.864.000

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) în trimestrul trei din 2017 (dolari):

OIBDA Tara Iulie - Septembrie 2017 Iulie - Septembrie 2016
1 Bulgaria 2.537.000 1.943.000
2 Cehia 12.618.000 13.180.000
3 Romania 15.496.000 12.606.000
4 Slovacia 2.944.000 -383.000

CME, în perioada ianuarie - septembrie:

Compania a avut pana la finele lunii septembrie venituri totale de 378 de milioane de dolari. Grupul Pro a obţinut venituri de 127,9 milioane de dolari, în timp ce Cehia, a atras 135,5 milioane de dolari.

Profitul operaţional al operaţiunilor din România ale Pro TV au fost în primele nouă luni ale acestui an de 52,4 milioane de dolari, o creştere de 18% faţă de anul 2016.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Kanal d nu se prabuseste deloc Bastiane, de unde ai scos asta? In schimb, vad o campanie intensa pro-protv pe pdm, cumva au nevoie de asa multa publicitate?
  • Pt. Brutus....antena,Kanal d,grupul pro singură are 60 % din toată piața de publicitate
  • Incredibil...ceea ce reușește ProTV în Romania !!! Când toți se prăbușesc ei prosperă, felicitări ProTV !!

Trimite un comentariu

sus