Skip to main content

Concurs de frecvențe radio. Ce vrea să facă acționarul Kanal D cu Radio D. Membru CNA: „Cam ce siguranță am eu că nu voi auzi WowBiz și la radio?”

 
Concurs de frecvențe radio. Ce vrea să facă acționarul Kanal D cu Radio D. Membru CNA: „Cam ce siguranță am eu că nu voi auzi WowBiz și la radio?”

Dogan Media, compania care operează Kanal D în România, intră în concursul CNA cu un nou proiect de post radio generalist: Radio D. Frecvențele solicitate: la Alba Iulia, Baia Mare, Cluj – Napoca, Mangalia, Piatra Neamț și Sighetu Marmației.

Publicitate

„Cam ce siguranță avem noi că nu vom auzi WowBiz și la radio?”, i-a întrebat Radu Herjeu pe reprezentanții Dogan. 

Potrivit proiectului de pus la CNA, vedetele viitorului radio vor fi parte din cele deja cunoscute de la postul Kanal D: Teo, Mihai Ghiță de la Asta-i România sau Christian Sabbagh. 

Proiectul a fost prezentat în fața CNA de cinci reprezentanți ai companiei: Cătălin Băleanu, Alina Popescu, Christian Sabbagh, Mihai Ghiță și Iosif Kălăuz.

AUDIO. Cum sună jingle-ul viitorului post Radio D:

Din discuțiile de la CNA:  

Mihai Ghiță, realizatorul emisiunii Asta-i România, care va fi și directorul de programe al Radio D:

„Deși de regulă oamenii se îndreaptă dinspre radio către televiziune, noi încercăm să aducem din experiența noastră de pe TV, pe radio. Ne vom focusa pe știrile Radio D, care vor fi la obiect și bine documentate.

Ne vom sprijini pe o echipă de corespondenți locali în stațiile pe care le vom avea și pe corespondenții pe care îi avem în acest moment la Kanal D. Vom folosi agențiile cu care avem deja contract, pentru ca oamenii să aibă informații exacte despre ce se întâmplă în localitatea lor. Pe lângă cele 3 minute de știri naționale, oră de oră, încercăm să aducem câte un minut de știri locale. În privința conținutului local încercăm să mergem către contemporary hit radio.” 

Christian Sabbagh: 

„Voi avea o emisiune de prevenire. De 20 de ani lucrez în domeniul presei de investigații și am văzut o mulțime de nenorociri la viața mea și cred că e mai bine să previi. Mă voi referi la traficul și consumul de droguri, accidente, scandaluri. Tinerii din ziua de azi cred că e cool să fumezi un joint, deși nu cunosc efectele și nici care ar putea fi problemele legale. Putem spune că este o emisiune educativă.” 

Radu Herjeu, membru CNA:

„Am două probleme. Mi-aș fi dorit, întrucât patru din cele 6 frecvențe pe care le doriți sunt orașe cu peste 50.000 de locuitori, să acordați mai multă atenție acestui lucru. Dacă obțineți, de exemplu, o frecvență la Cluj, mi-e greu să cred că acest oraș merită doar 18 minute de știri locale pe zi. Sigur, nu sunteți obligați.

A doua problemă, cu tot respectul pentru cei pe care îi cunosc, aș vrea să știu cam ce siguranță am eu că nu voi auzi WowBiz și la radio?

În prezentare de acolo spuneți că veți da divertisment de calitate, de bun simț și de bună inspirație și întrebarea meaa firească este de ce nu o faceți și la Kanal D. Eu mi-aș dori să nu aud și pe radio ce se poate vedea, câteodată, în unele emisiuni de divertisment dela dumneavoastră, una a fost chiar sancționată săptămâna trecută.”

Cătălin Băleanu:

Ce vă pot spune e că felul în care a fost gândită grila nu are nicio legătură cu televiziunea. Cred că ce vă propunem noi este un conținut remarcabil. Căutăm să ne diferențiem de toate posturile de pe piață, dar cu un conținut atractiv.

Valentin Jucan, membru CNA – Dacă obțineți două, trei licențe, există planuri de extindere?

Cătălin Băleanu:

Da, ne dorim să avem o acoperire la nivel național și în măsura în car vor fi disponibile frecvențe suntem interesați să ne extindem aria de acoperire.  
 

Din proiectul Radio D, depus la CNA: 

Format: Contemporary hit radio (CHR)

Public țintă: populația urbană cu vârste de peste 18 ani. Persoane active.

Locația de emisie: din București, de la sediul Kanal D.

Obiective: Radio D își propune să devină un radio cu notorietate printre ascultătorii din Alba Iulia, Baia Mare, Cluj – Napoca, Mangalia, Piatra Neamț și Sighetu Marmației.

În perspectivă, urmărim să fim prezenți în București, Constanța, Sibiu, Timișoara și în alte orașe în care vor exista frecvențe disponibile, devenind un radio cu acoperire națională.

Obiectivul pe termen mediu și lung este dezvoltarea ofertei editoriale cu scopul de a obține poziționarea în topul primelor trei radiouri din România. În acest sens, avem o strategie de investiții prin utilizarea resurselor financiare ale trustului Doğan Holding.

Conținutul difuzat va asigura promovarea valorilor autentice, inclusiv prin intermediul unui divertisment de calitate, de bun-simț și de bună inspirație.

Postul ar fi condus, din funcția de director de programe de Mihai Ghiță, realizatorul Asta-i România de la Kanal D.

Scopul nostru este crearea unui produs original care va atinge orizontul de așteptare al unui public larg și variat, având și conținut de interes local.

Radio D își propune să devină una dintre cele mai credibile și mai importante surse de informare și de divertisment pentru publicul național și local.

Știrile vor fi difuzate din oră în oră între 6 și 23 cu o durată de 3 minute pe oră.

Investiții preconizate, pe o perioadă de cinci ani se ridică la 2,65 milioane de euro.

Investiții preconizate pentru zona tehnică și amendajare studio sunt de 114.000 de euro. Costuri personal estimate – 400.000 de euro pe an.

GALERIE FOTO. Grila de programe Radio D

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Baietii de mai sus care vor doar radiouri elevate,discursuri super-decente,de ce n-ascultati Radio Romania Cultural,Radio Romania Muzical si stiti tot ce se intampla pe la radiourile comerciale. Ciudat, nu?
  • @sahara

    CNA nu poate asculta toate posturile de radio din Romania, dar asteapta cu interes sesizarile ascultatorilor transmise prin formularul de pe siteul nostru.
  • Dacă asculta CNA radio Zu dimineață și seaara să vadă ce porcării se vb.acolo la nesimțiții de Morar și Buzdugan
  • Astia de la CNA se gandesc ca poate fac wowbizz pe radio? Dar ce fac cu toate *** care sunt deja in fiecare dimineata? Glume proaste, cu tenta sexuala, concursuri care nu au autorizatii de la ministerul de finante, nu au comisii de supraveghere etc? Cu alea ce fac?

Trimite un comentariu