Skip to main content

AUDIENȚE. FCSB - Lazio, o victorie cu audiență. Câți oameni au văzut meciul

 
AUDIENȚE. FCSB - Lazio, o victorie cu audiență. Câți oameni au văzut meciul

AUDIENȚE. Pardida din Europa League dintre FCSB și Lazio, încheiată cu victoria echipei lui Becali, a pus Pro TV pe prima pozție în audiențe. Peste 2,6 milioane de persoane din întreaga țară au urmărit, în medie, pe minut partida de fotbal. 

Publicitate

Pro TV a fost lider detașat pe toate targeturile. TVR 2 a fost a cincea televiziune la nivel național și în mediul urban, având pe interval miniseria în limba italiană Oanoare și respect. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul orar 22.00-00.00:

NAȚIONAL. FCSB - Lazio a adus Pro TV peste 2,6 milioane de telespectatori, media pe minut. Cifrele au fost mai mult decât duble față de Kanal D, care era pe locul al doilea. A urmat Antena 3, iar pe patru a fost Antena 1, cu cifre de șase ori mai mici decât Pro TV. 

TVR 2 a fost a cincea televiziune, cu aproape 270.000 de telespectatori. 

URBAN. Pro TV a dominat detașat și la orașe, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste și ură. Antena 3 a fost pe trei, iar Antena 1 a patra televiziune. 

COMERCIAL. 40% din publicul tânăr cu televizoarele deschise era joi seara pe Pro TV, la meciul FCSB - Lazio: peste 670.000 de privitori, media celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1 a fost pe locul al doilea, iar Kanal D pe trei. 

Audienţa posturilor TV joi, 16 februarie, pe intervalul FCSB - Lazio (22.00-00.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.615.000 14.6 35.3
2 Kanal D 1.035.000 5.8 14.0
3 Antena 3 471.000 2.6 6.4
4 Antena 1 449.000 2.5 6.1
5 TVR 2 266.000 1.5 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 februarie, pe intervalul FCSB - Lazio (22.00-00.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.300.000 13.5 32.5
2 Kanal D 502.000 5.2 12.5
3 Antena 3 315.000 3.3 7.9
4 Antena 1 300.000 3.1 7.5
5 TVR 2 151.000 1.6 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 februarie, pe intervalul FCSB - Lazio (22.00-00.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 671.000 15.0 40.4
2 Antena 1 185.000 4.1 11.1
3 Kanal D 167.000 3.7 10.0
4 Antena 3 60.000 1.3 3.6
5 Prima TV 35.000 0.8 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cei 12% public comercial care se uită la Antena 3 sunt cei care se uită ca să râdă de ei. E delicios când îi vezi în doliu, plângând că, în afară de cei cu 4 clase și fără vreo resursă economică, nu-i crede nimeni!
  • Ca sa afli audienta globala a meciului trebuia sa aduni la cifrele pro tv si pe cele ale dolce sport. Dar e greu sa stii asta...
  • Multumim pentru audiente , vrem si pe Ferma v, sa vedem ce a facut , a urcat sau a , coborat . cred ca cei de la antenuta trebuia sa -i spuna ghicestemi , sexul nu varsta . poate facea mai multa audienta

Trimite un comentariu