Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV, lider pe comercial și la orașe, cu Mă însoară mama. Asia Express, cifre mai mici decât la debut

 
AUDIENȚE. Pro TV, lider pe comercial și la orașe, cu Mă însoară mama. Asia Express, cifre mai mici decât la debut

AUDIENȚE. Mă însoară mama începe să crească la Pro TV. La a doua ediție, reality-show-ul prezentat de Cove a crescut față de debut, punând Pro TV pe primul loc pe publicul comercial și la orașe.

Kanal D a rămas pe locul al doilea (pe comercial și la orașe), cu Exatlon, însă cifrele sunt ușor peste cele de săptămâna trecută. Antena 1 și Asia Express, locul trei pe toate targeturile, cu cifre în scădere față de lunea trecută. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă 

NAȚIONAL. Kanal D a dominat la nivel național, cu o nouă ediție Exatlon, care a ținut în fața televizoarelor peste două milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Pro TV, cu „Mă însoară mama”, a fpst pe locul al doilea cu o medie de aproape 1,9 milioane de privitori, în creștere față de săptămâna precedentă, când a debutat. 

Antena 1 a avut locul al treilea, cu puțin peste un milion de persoane, sub ediția de lunea trecută

Antena 3 a fost a patra televiziune, luni seara, peste România TV. 

URBAN. Pro TV a fost primul la orașe, cu emisiunea lui Cove, care a obținut o medie de 950.000 de privitori, o creștere semnificativă de peste 200.000 de persoane față de săptămâna precedentă. 

Kanal D a fost pe poziția a doua, cu o medie de 870.000 de privitori. Deși a fost pe locul al doilea, Kanal D este ușor peste ediția de lunea trecută (cifrele AICI). 

Antena 1 are locul al treilea fără drept de apel, obținând pe intervalul 20.30 - 22.45, o medie de 620.000 de privitori. 

COMERCIAL. Pro TV a avut și publicul comercial, dar la mică distanță de Kanal D. 445.000 a fost media Pro TV, în timp ce Exatlonul de pe Kanal D a avut 415.000. 

Antena 1 a fost pe trei cu o medie de 335.000 de persoane, sub ediția de săptămâna trecută. 

Audienţa posturilor TV luni, 19 februarie, pe intervalul de intersecție Exatlon - Asia Express - Exatlon (20.30-22.45), la nivel NAŢIONAL:
 
  NATIONAL   Ne persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 2.056.000 11.5 21.4
2 Pro TV 1.896.000 10.6 19.7
3 Antena 1 1.061.000 5.9 11.0
4 Antena 3 445.000 2.5 4.6
5 Prima TV 390.000 2.2 4.1
6 Romania TV 363.000 2.0 3.8
7 National TV 272.000 1.5 2.8
8 DigiSport 1 271.000 1.5 2.8
9 TVR 1 231.000 1.3 2.4
10 TVR 2 205.000 1.1 2.1
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV luni, 19 februarie, pe intervalul de intersecție Exatlon - Asia Express - Mă însoară mama (20.30-22.45), în mediul URBAN:
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 952.000 9.9 18.7
2 Kanal D 866.000 9.0 17.0
3 Antena 1 617.000 6.4 12.1
4 Antena 3 261.000 2.7 5.1
5 DigiSport 1 207.000 2.1 4.1
6 Romania TV 188.000 1.9 3.7
7 Prima TV 169.000 1.7 3.3
8 National TV 140.000 1.5 2.7
9 TVR 2 118.000 1.2 2.3
10 TVR 1 117.000 1.2 2.3
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV luni, 19 februarie, pe intervalul de intersecție Exatlon - Asia Express - Mă însoară mama (20.30-22.45), pe publicul COMERCIAL:
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 444.000 9.9 22.3
2 Kanal D 414.000 9.3 20.8
3 Antena 1 334.000 7.5 16.8
4 Prima TV 51.000 1.2 2.6
5 DigiSport 1 51.000 1.1 2.6
6 TVR 1 47.000 1.0 2.3
7 National TV 40.000 0.9 2.0
8 TVR 2 38.000 0.8 1.9
9 Telekom Sport 29.000 0.7 1.5
10 AXN 29.000 0.6 1.4
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Iuli nu este adevarat , in puii mei va fi dumineca la ora ,20 , doar daca sau razgandit azinoapte , si oricum asemenea emisiune , si copia urata , a RAT , ar trebui bagate noaptea
  • Mile, ti-ai pus perfuzii? Ai fugit din tara? Sau te-ai imbatat? Nu t-i se face simtita prezenta, ce e cu tine? Pana acum pe stirile despre antene, erai campion la postari. Acum te-ai dat la fund?
  • Sunt surprins. Nu am o problema cu genul, dar emisiunea nu mi se pare făcută prea bine. O sa mai mă uit 10 minute. :))

    Cat despre Asia Express, au supraviețuit alte emisiuni la Antena cu audiente mai slabe. Ca este pe 3 este alta discuție, dar asta este momentan o problema generala pentru antena. Nu are legătură cu calitatea acestei emisiuni.
  • iUmor a revenit la vechea ora de difuzare: 20.00. Se pare ca sefii Antenei si-au dat seama ca In puii mei n-are sanse contra Exatlon si Filmul Pro de la 20.

    iUmor o sa fie singura emisiune a Antenei care o sa faca audienta
  • Imi pare rau de Telekom Sport ca nu au abonati cat are digi, digi e un dezastru, pe langa faptul ca au niste prezentatori fcsb isti nici nu sunt in stare sa transmita un real psg, penibil. Felicitari telekom sport pt comercial
  • Este pentru prima data cand o emisiune ProTV are cifre mai mari la a doua emisiune decat la debut! Asta înseamnă ca a fost continutul mai bun decat promovarea emisiunii - vorbim de o lansare ratata. Oamenii înseamnă ca au vorbit ok despre emisiune, cei care sunt in target, evident!
  • Nu fi trist Mile, e bun si locul 3. "Mereu aproape" ,de Pro tv si Kanal D. Asta este sloganul vostru, unde, adevar ati grait!!!!! Cu toate investitiile si recrutarile voastre, tot aproape o sa titi mereu.........
  • Pe bune...ce s-a schimbat in bine cu emisiunea aceasta pentru ca nu ma asteptam sa recupereze dupa debutul dezastruos de saptamana trecuta. Ba chiar sa bata Kanal D pe publicul urban si comercial. Cat priveste productia de pe A 1 - in cadere libera in audienta - cred ca lumea si-a cam dat seama inca dupa prima editie ca este cam apa de ploaie. Un alt experiment ratat al marelui producator ex-protvist.

Trimite un comentariu