Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider pe comercial şi la oraşe, cu Mă însoară mama. Asia Express, cifre mai mici decât la debut

 
AUDIENŢE. Pro TV, lider pe comercial şi la oraşe, cu Mă însoară mama. Asia Express, cifre mai mici decât la debut

AUDIENŢE. Mă însoară mama începe să crească la Pro TV. La a doua ediţie, reality-show-ul prezentat de Cove a crescut faţă de debut, punând Pro TV pe primul loc pe publicul comercial şi la oraşe.

Publicitate

Kanal D a rămas pe locul al doilea (pe comercial şi la oraşe), cu Exatlon, însă cifrele sunt uşor peste cele de săptămâna trecută. Antena 1 şi Asia Express, locul trei pe toate targeturile, cu cifre în scădere faţă de lunea trecută.

Paginademedia.ro prezintă

NAŢIONAL. Kanal D a dominat la nivel naţional, cu o nouă ediţie Exatlon, care a ţinut în faţa televizoarelor peste două milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Pro TV, cu „Mă însoară mama”, a fpst pe locul al doilea cu o medie de aproape 1,9 milioane de privitori, în creştere faţă de săptămâna precedentă, când a debutat.

Antena 1 a avut locul al treilea, cu puţin peste un milion de persoane, sub ediţia de lunea trecută.

Antena 3 a fost a patra televiziune, luni seara, peste România TV.

URBAN. Pro TV a fost primul la oraşe, cu emisiunea lui Cove, care a obţinut o medie de 950.000 de privitori, o creştere semnificativă de peste 200.000 de persoane faţă de săptămâna precedentă.

Kanal D a fost pe poziţia a doua, cu o medie de 870.000 de privitori. Deşi a fost pe locul al doilea, Kanal D este uşor peste ediţia de lunea trecută (cifrele AICI).

Antena 1 are locul al treilea fără drept de apel, obţinând pe intervalul 20.30 - 22.45, o medie de 620.000 de privitori.

COMERCIAL. Pro TV a avut şi publicul comercial, dar la mică distanţă de Kanal D. 445.000 a fost media Pro TV, în timp ce Exatlonul de pe Kanal D a avut 415.000.

Antena 1 a fost pe trei cu o medie de 335.000 de persoane, sub ediţia de săptămâna trecută.

Audienţa posturilor TV luni, 19 februarie, pe intervalul de intersecţie Exatlon - Asia Express - Exatlon (20.30-22.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL Ne persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 2.056.000 11.5 21.4
2 Pro TV 1.896.000 10.6 19.7
3 Antena 1 1.061.000 5.9 11.0
4 Antena 3 445.000 2.5 4.6
5 Prima TV 390.000 2.2 4.1
6 Romania TV 363.000 2.0 3.8
7 National TV 272.000 1.5 2.8
8 DigiSport 1 271.000 1.5 2.8
9 TVR 1 231.000 1.3 2.4
10 TVR 2 205.000 1.1 2.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 19 februarie, pe intervalul de intersecţie Exatlon - Asia Express - Mă însoară mama (20.30-22.45), în mediul URBAN:
URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 952.000 9.9 18.7
2 Kanal D 866.000 9.0 17.0
3 Antena 1 617.000 6.4 12.1
4 Antena 3 261.000 2.7 5.1
5 DigiSport 1 207.000 2.1 4.1
6 Romania TV 188.000 1.9 3.7
7 Prima TV 169.000 1.7 3.3
8 National TV 140.000 1.5 2.7
9 TVR 2 118.000 1.2 2.3
10 TVR 1 117.000 1.2 2.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 19 februarie, pe intervalul de intersecţie Exatlon - Asia Express - Mă însoară mama (20.30-22.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 444.000 9.9 22.3
2 Kanal D 414.000 9.3 20.8
3 Antena 1 334.000 7.5 16.8
4 Prima TV 51.000 1.2 2.6
5 DigiSport 1 51.000 1.1 2.6
6 TVR 1 47.000 1.0 2.3
7 National TV 40.000 0.9 2.0
8 TVR 2 38.000 0.8 1.9
9 Telekom Sport 29.000 0.7 1.5
10 AXN 29.000 0.6 1.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    vai de protevisti, acum le plac mizerile , nu va e rusine cu asemenea programe
  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc pentru audiențe.Pro 2 iar nu se află în top zece.
  • marian marian
    Iuli nu este adevarat , in puii mei va fi dumineca la ora ,20 , doar daca sau razgandit azinoapte , si oricum asemenea emisiune , si copia urata , a RAT , ar trebui bagate noaptea
  • geo geo
    Mile e on-line doar când A 1 este pe primul loc.
  • digi becaly digi becaly
    Mile, ti-ai pus perfuzii? Ai fugit din tara? Sau te-ai imbatat? Nu t-i se face simtita prezenta, ce e cu tine? Pana acum pe stirile despre antene, erai campion la postari. Acum te-ai dat la fund?
  • F F
    Sunt surprins. Nu am o problema cu genul, dar emisiunea nu mi se pare făcută prea bine. O sa mai mă uit 10 minute. :))

    Cat despre Asia Express, au supraviețuit alte emisiuni la Antena cu audiente mai slabe. Ca este pe 3 este alta discuție, dar asta este momentan o problema generala pentru antena. Nu are legătură cu calitatea acestei emisiuni.
  • Iuli Iuli
    iUmor a revenit la vechea ora de difuzare: 20.00. Se pare ca sefii Antenei si-au dat seama ca In puii mei n-are sanse contra Exatlon si Filmul Pro de la 20.

    iUmor o sa fie singura emisiune a Antenei care o sa faca audienta
  • Robert Robert
    Imi pare rau de Telekom Sport ca nu au abonati cat are digi, digi e un dezastru, pe langa faptul ca au niste prezentatori fcsb isti nici nu sunt in stare sa transmita un real psg, penibil. Felicitari telekom sport pt comercial
  • andi andi
    Este pentru prima data cand o emisiune ProTV are cifre mai mari la a doua emisiune decat la debut! Asta înseamnă ca a fost continutul mai bun decat promovarea emisiunii - vorbim de o lansare ratata. Oamenii înseamnă ca au vorbit ok despre emisiune, cei care sunt in target, evident!
  • teodor teodor
    Telekom sport observ că prinde și el însfîrșit comercialul.
  • Dan Dan
    Cum sa te uiti la asa emisiune jalnic publicul pro tv..aia e romania ala va e nivelul...
  • bing bing
    rusinos, antena 3 e pe locul 4 pe national si urban, dar nici macar in top 10 nu este pe comercial
  • digi becaly digi becaly
    Nu fi trist Mile, e bun si locul 3. "Mereu aproape" ,de Pro tv si Kanal D. Asta este sloganul vostru, unde, adevar ati grait!!!!! Cu toate investitiile si recrutarile voastre, tot aproape o sa titi mereu.........
  • geo geo
    Pe bune...ce s-a schimbat in bine cu emisiunea aceasta pentru ca nu ma asteptam sa recupereze dupa debutul dezastruos de saptamana trecuta. Ba chiar sa bata Kanal D pe publicul urban si comercial. Cat priveste productia de pe A 1 - in cadere libera in audienta - cred ca lumea si-a cam dat seama inca dupa prima editie ca este cam apa de ploaie. Un alt experiment ratat al marelui producator ex-protvist.

Trimite un comentariu

sus