Skip to main content

DATABASE. Agenţia Caracteristic la trei ani. Un pas important: Afterhills, cel mai mare festival din Moldova. Cum a evoluat compania şi ce clienţi are

 
DATABASE. Agenţia Caracteristic la trei ani. Un pas important: Afterhills, cel mai mare festival din Moldova. Cum a evoluat compania şi ce clienţi are

PAGINADEMEDIA DATABASE. Clienţi din Bucureşti, Cluj şi Iaşi. Parteneriat cu Afterhills, cel mai mare festival de muzică din Moldova. Sunt câteva repere marcate de agenţia de PR Caracteristic, care a împlinit trei ani.

Publicitate

În ultimul an, firma şi-a trecut în portofoliu nume precum Clever Taxi, BrandMentions, Edge2Performant, MAM Bricolaj, dar şi Innovation Labs, Adonis Software, Cryptocoin Pro, WebDigital şi alţii.

Cum a evoluat agenţia în cei trei ani de existenţă, care sunt planurile, dar şi alte detalii, în câteva răspunsuri de la fondatoarea Caracteristic, Mihaela Ganciu.

Paginademedia.ro: Cum a evoluat numarul de clienti?

Mihaela Ganciu: Am pornit la drum cu un portofoliu de clienţi stabil, pe care l-am ţinut aproape. Ne-am concentrat foarte mult pe menţinerea acestor parteneriate şi cu timpul am reuşit să atragem noi clienţi.

Am crescut de la an la an şi le suntem recunoscători partenerilor noştri, pentru că ne recomandă şi vorbesc despre Caracteristic.

Care sunt clienţii din ultimul an? Ne poţi da cateva detalii despre ei?

Mihaela Ganciu: În ultimul an, portofoliul nostru a evoluat considerabil. Am demarat proiecte pentru clienţi din domenii variate.

Cu partenerii de la Clever Taxi am început colaborarea anul trecut şi avem proiecte importante în desfăşurare.

Navitel a intrat recent pe piaţa din România, iar pentru noi este o oportunitate să ne implicăm în comunicarea brandului încă de la început.

Nu putem uita de BrandMentions, serviciu dezvoltat de către echipa cognitiveSEO de la Iaşi, care ajută businessuri şi branduri să fie la curent cu tot ce se discută despre ele.

De asemenea, şi Edge2Performant ne-a ales drept parteneri, conturând şi mai puternic activitatea noastră în domeniu.

Piaţa de bricolaj din portofoliul nostru este acoperită de partenerii noştri de la MAM Bricolaj.

Ca în fiecare an, am rămas implicaţi în comunicarea DefCamp, cea mai importantă conferinţă anuală de hacking şi securitate cibernetică din Europa Centrală şi de Est.

De asemenea, am reuşit să menţinem şi să extindem parteneriatul cu Innovation Labs, programul de accelerare din România destinat tinerilor dornici să facă primii paşi în antreprenoriatul tehnic, de la idei creative la produse de succes.

Programul se desfăşoară la Bucureşti, Sibiu, Iaşi, Cluj şi Timişoara. La Iaşi, Innovation Labs este deja la a doua ediţie, iar aici am simţit cel mai mult rezultatele muncii noastre.

Anul acesta am început colaborarea cu Adonis Software, Cryptocoin PRO, WebDigital şi cu Selectivv, o companie nou intrată pe piaţa locală de mobile marketing.

De asemenea, portofoliului nostru de clienţi s-au alăturat şi clujenii de la Komoder.

Festivalul Afterhills, un pas important

Proiecte din ultimul an?

Mihaela Ganciu: Am început parteneriatul cu Afterhills, cel mai mare festival de muzică al Moldovei. Este o mare realizare şi un pas foarte important pentru evoluţia agenţiei să fim implicaţi într-un eveniment de aşa amploare.

Ne pregătim intens pentru zilele de festival (la Iaşi, în perioada 31 mai - 3 iunie) şi ne propunem să contribuim la o experienţă de neuitat în inima Moldovei.

Bucureşti, Iaşi şi Cluj sunt centre culturale şi de antreprenoriat de top în România, iar clienţii noştri activează în aceste zone. Avem clienţi în Cluj şi în Iaşi. Ne străduim să fim cât mai bine conectaţi la nevoile şi cerinţele lor. Îi vizităm cât de des putem, îi aducem adeseori şi la Bucureşti.

Organizăm întâniri cu presa la sediul lor şi avem confirmarea că este o acţiune utilă. Astfel le aflăm povestea, le cunoaştem echipa şi găsim facil subiecte de interes.

Care sunt planurile pentru următoarea perioadă?

Mihaela Ganciu: Prioritar este să ne păstrăm parteneriatele şi să le asigurăm clienţilor noştri vizibilitatea şi recunoaşterea meritate. Ne dorim să creştem echipa, să fim 6 oameni până la finalul anului.

Ne mai dorim să ne extindem în continuare activitatea la Cluj şi la Iaşi. Ne-ar ajuta foarte mult să mai deschidem un birou, iar vizitele şi proiectele derulate în Iaşi ne aduc tot mai aproape de realizarea acestui obiectiv.

Cum a evoluat numarul de angajati? Câţi sunteţi acum?

Mihaela Ganciu: În prezent, suntem 4 oameni, însă avem şi unele servicii externalizate. Suntem fericiţi pentru că am creat un nucleu stabil.

Acum ne dorim să atragem colegi şi din rândul studenţilor şi al proaspăt absolvenţilor de Comunicare. Ne plac foarte mult tinerii dornici să crească, să înveţe, să experimenteze.

Primim tot mai multe recomandări, dar rămânem dornici şi de a participa la târguri de recrutare. Credem că oportunităţile se pot ivi în orice moment, aşa că avem constant privirea ageră pentru a recruta noi talente.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus