Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut finala Românii au talent 2018. Pro TV, de câteva ori peste celelalte staţii

 
Emil Rengle, câştigătorul Românii au Talent 2018
Emil Rengle, câştigătorul Românii au Talent 2018

AUDIENŢE. Finala Românii au talent 2018 a dominat audienţele de 1 iunie. Unul din trei români care aveau televizoarele deschise se uita la finala câştigată de dansatorul Emil Rengle. Cifrele celei de-a opta finale au fost peste audienţele de anul trecut.

Publicitate

În seara de 1 iunie, cu finala Românii au talent, diferenţele dintre Pro TV şi celelalte staţii au fost notabile: la nivel naţional şi la oraşe, Pro TV a fost de trei ori peste Kanal D şi de patru ori peste Antena 1. Pe publicul comercial, diferenţa a fost şi mai mare.

Vârful de audienţă a sărit de 2,7 milioane de români în faţa televizoarelor.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor pe intervalul finalei Românii au talent 2018:

NAŢIONAL. Câţi români s-au uitat? Aproape 1,8 milioane de telespectatori erau în faţa televizoarelor la finala prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş. În termeni de cotă de piaţă, aproape 30%, adică unul din trei români care se uita la televizor era pe Pro TV. Audienţa este uşor peste cea de anul trecut (când erau 1,6 milioane, într-o finală dată pe 3 iunie, în plină vacanţă de Rusalii).

Ce este de notat anul acesta? Diferenţa faţă de următoarele locuri: cifre de trei ori mai mari decât Kanal D şi de patru ori peste Antena 1.

Anul acesta, media Kanal D pe interval a fost de aproape 600.000 de români. Anul trecut, postul turcesc se apropia de 1,1 milioane.

La Antena 1 însă cifrele de anul acesta sunt peste cele înregistrate anul trecut: 480.000 de români pe post acum, faţă de 420.000 în 2017.

Vârf naţional Românii au talent: 2.720.000 de telespectatori, la 22.39 (15,2 rating şi 36,5% cotă de piaţă)

URBAN. La oraşe, show-ul jurizat de Andra, Florin Călinescu, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu a sărit de un milion de telespectatori în fiecare minut (anul trecut, nu atingea milionul). Cota de piaţă: uşor peste cea de la nivel naţional - 32%, dar mult peste locul următor, care nu a tins 10%.

Pro TV a fost la peste 700.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 distanţă de Antena 1.

Şi la oraşe, este de notat audienţa Kanal D faţă de finala Românii au talent din 2017. Anul trecut, Kanal D era tot pe locul al doilea, dar la o diferenţă mult mai mică: avea 470.000 de telespectatori în urban, faţă de 320.000 acum.

Antena 1, în schimb, a avut audienţe uşor peste anul trecut: 270.000, faţă de 220.000 pe intervalul finalei din 2017.

COMERCIAL. Ce s-a întâmplat pe targetul tânăr? Din publicul finalei, 470.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani (faţă de 420.000 anul trecut). Pe acest segment, diferenţa faţă de următoarele clasate a fost mai mare: de peste patru ori.

De notat două lucruri:

1. Un alt top faţă de 2017. Anul trecut, pe segmentul comercial, locul secund era al postului Kanal D. Anul acesta, Antena 1 a fost pe locul al doilea.

2. Cota de piaţă: peste 39% market share pentru finala Pro TV, faţă de 9,8 la Antnea 1 şi 8,8 la Kanal D.

Vârf comercial Românii au talent: 688.000 de telespectatori, la 22.51 (15,4 rating şi 47,3 cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-00.30), la nivel NAŢIONAL:

Finala din 2018 (1 iunie)

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.782.000 10 29.1
2 Kanal D 590.000 3.3 9.6
3 Antena 1 480.000 2.7 7.8
4 Romania TV 322.000 1.8 5.3
5 Antena 3 294.000 1.6 4.8

Finala din 2017

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.640.000 9.1 26.9
2 Kanal D 1.003.000 5.6 16.5
3 Antena 1 421.000 2.3 6.9
4 Romania TV 287.000 1.6 4.7
5 Prima TV 233.000 1.3 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-00.30), în mediul URBAN:

Finala din 2018

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.061.000 11 31.9
2 Kanal D 317.000 3.3 9.5
3 Antena 1 268.000 2.8 8.1
4 Antena 3 196.000 2 5.9
5 Romania TV 123.000 1.3 3.7

Finala din 2017

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 972.000 10 30.3
2 Kanal D 457.000 4.7 14.3
3 Antena 1 220.000 2.3 6.9
4 Romania TV 171.000 1.8 5.3
5 Antena 3 115.000 1.2 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-00.30), pe segmentul COMERCIAL:

Finala din 2018

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 472.000 10.6 39.2
2 Antena 1 119.000 2.7 9.8
3 Kanal D 106.000 2.4 8.8
4 Prima TV 30.000 0.7 2.5
5 Pro Cinema 30.000 0.7 2.5

Finala din 2017

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 430.000 9.5 35.9
2 Kanal D 146.000 3.2 12.2
3 Antena 1 134.000 3 11.2
4 Prima TV 52.000 1.2 4.4
5 Antena Stars 33.000 0.7 2.7

Clasamentul concurenţilor în finala Românii au talent 2018, aici.


Audienţa finalei de anul trecut,câştigată de Lorelai Moşneguţu, aici


Audienţa finalei din 2016, câştigată de Laura Bretan, aici


Citeşte şi:

2018.Trei dansatori, pe podiumul Românii au talent. Marele câştigător: Emil Rengle, un fost colaborator al Pro TV

2017. Finala Românii au talent, câştigată de Laura Bretan. Ce audienţe a obţinut show-ul

2016. AUDIENŢE. Finala Românii au talent, câştigată de Laura Bretan. Ce audienţe a obţinut show-ul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tocmai pentru ca nu se știe niciodată nici măcar dacă primești 4 de da, sunt de aplaudat cei cat de cât cunoscuți care se risca sa apară la emisiuni din astea. Au fost cazuri la Vocea României când nu s-a întors nimeni la persoane cunoscute. Dacă mai reușește sa câștige și calitatea, este un punct în plus, nu invers cum se încearcă sa se spună pe aici. Formatul este deschis pentru toată lume și peste tot în lume, profesioniști merg la astfel de emisiuni. Așa ca eu nu înțeleg problema.
  • Asta am remarcat si eu...pentru a creste interesul show-ului, sunt adusi artisti profesionisti, cu multi ani de experienta...multi nu trec de semifinale...iar unii din cei care trec mai si castiga...
  • De ce lasa profesionistii la concursurile astea? Adica vii cu Messi la un campionat de amatori si pe urma il faci MVP. Doooh! E lipsa de respect si de fair-play fata de ceilalti concurenti. Ca publicul oricum e fra erit si la alegeri si la emisiuni si la tot. De restu cenzura :))
  • Anonimus, de ce esti agitat , dacă ai o viata sexuală rea, nu trebuie să îți expui aici frustrările, bun nu iti place câștigătorul, am inteles, e suficient zis
  • Vorbeați de cenzura e pe acest blog de doi bani fraierilor
  • PROTV promovează libertatea sexuală. Din glumele juratilor din tot ce fac...
  • Comnitatea LGBT are aceleași culori ca si PRT Tv .PRO X ,etc....
  • Daca nu era salariat si la Pro tv si la unii jurati, mai avea zeci de dansatori pe scena? In orice caz, mi se pare logic dupa Conchita Wurst sa avem si noi asa
  • sa vedem ce zic protevistii , conteaza cine numara voturile sau nu

Trimite un comentariu

sus