
AUDIENȚE. Noul sezon Insula iubirii a debutat modest în ceea ce privește cifrele de audiență. La nivelul întregii țări românii au preferat comedia sau filmele de acțiune. Deși a fost a doua opțiune a publicului tânăr, Antena 1 a fost doar pe locul trei în ceea ce privește celelalte două categorii de public.
Pro TV a fost lider de audiențe pe toate targeturile, cu o redifuzare a unui episod din Las Fierbinți și filmul de acțiune Faster: Iute ca glonțul. Totodată a fost și singurul post de televiziune care a obținut cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivelul întregii țări.
Kanal D a fost următoarea clasată în top, cu serialul turcesc Mireasa din Istanbul, pe intervalul orar în care a debutat Insula iubirii.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii:
NAȚIONAL. Insula iubirii s-a clasat pe locul trei, la nivel național, cu o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Antenei 1 a fost depășit de serialul turcesc de la Kanal D și de producțiile difuzate de Pro TV pe interval: Las Fierbinți și Faster: Iute ca glonțul.
Mireasa din Istanbul, difuzat de postul Dogan, s-a clasat pe doi și a scos o medie de 900.000 de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. Pe publicul de la orașe cifrelele au fost mai apropiate între primele trei poziții. Antena 1, cu Insula iubirii a rămas tot pe locul trei, cu o medie de aproape 400.000 de telespecatori. Pro TV a scos o medie de 600.000 de telespectatori, iar Kanal D a obținut o medie de aproape 430.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Insula iubirii câștigat publicul tânăr în fața serialului de la Kanal D. Producția postului Intact a scos o medie de aproximativ 218.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Pro TV a condus topul și pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. A avut o cotă de piață cât Antena 1 și Kanal D la un loc (24,2%).
Audiența posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.250.000 | 7.0 | 17.2 |
2 | Kanal D | 907.000 | 5.1 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 769.000 | 4.3 | 10.6 |
4 | Romania TV | 346.000 | 1.9 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 319.000 | 1.8 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 603.000 | 6.3 | 15.6 |
2 | Kanal D | 423.000 | 4.4 | 10.9 |
3 | Antena 1 | 396.000 | 4.1 | 10.2 |
4 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | Romania TV | 194.000 | 2.0 | 5.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 350.000 | 7.9 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.0 | 15.1 |
3 | Kanal D | 95.000 | 2.1 | 6.6 |
4 | Happy Channel | 64.000 | 1.4 | 4.4 |
5 | Digi 24 | 45.000 | 1.0 | 3.1 |
Comentarii
Mai bine explica tu de ce ai ras săptămână trecuta de Kanal, dar acum sunt în regula aceleași audiente la antena? Îți strâmbi coloana ca sa pupi bine antena chiar așa vizibil, de la o săptămână la alta? Prins în poziția asta, tot tu ai tupeu ? Hai fugi la bufet sau ce visezi tu ca trebuie sa bei apa după atata pupat chestiile astea.
Audiente astea sunt proaste. Puteți sa spuneți ca va creste sau altceva, dar negarea asta a unor cifre așa clare este penibila.
Doar comercialul conteaza. Nimeni nu se uita la alte cifre, nici macar orientativ: nici televiziunile comerciale, nici agentiile de publicitate, nici clientii lor. Target-ul national inseamna, in marea lui parte țărani batrâni. Target-ul urban cuprinde, de asemenea, public numeros din palierul pensionarilor. Printr/o anomalie greu de inteles, acestia sint invizibili pentru agentii/clienti/etc, dar asta e realitatea. Asa e la noi. Esti batran, poate doar Catena sa te vada cu ochi buni. Daca mai stai si la coada vacii, esti “la revedere” pentru toata lumea. Asa ca, revenind, nu va mai bucurati ca nu stiu ce emisiune a fost pe primul loc pe national sau urban. Pe cei din televiziuni si din agentii ii doare in *** de treaba asta. Asa ca, cine sta pe 1 sau 2, cateodata chiar si pe 3 pe comercial, mananca o paine alba. Trebuie sa n-ai pic de creier, cum probabil sunt cei 4-5 de pe aici, care se cearta non stop pe genul “ba al meu e mai ortoman” sa crezi ca vreo televiziune din lumea asta tine un program in grila daca e pe pierdere. Cel putin, nu pe termen lung. (Dupa sezonul 2, un program neperformant in zona finaciara zboara suta la suta din grila. Asta daca are noroc sa prinda sezonul 2, de mila sau pentru ca i se mai acorda o sansa). Asa ca toate “dezbaterile” astea ale voastre sunt atat de puerile, incat cei din tv rad de voi din toate pozitiile. Sau, cum fac majoritatea oamenilor angrenati in industria asta, va ignora total. Asa ca voi continuati sa va balacariti pe aici ca nu stiu ce program “al meu” a fost mai bun decat “al tau”, ca a tinut mai multi tarani batrani, cu ochii belitzi in televizor. Si-uite-sa o sa va treziti intr-o buna zi ca va ia Smurd-ul din fotolii, cu patura, si va ingroapa cu telecomenzile in maini. Traiti, ba, “analistilor”, viata adevarata! Ca altfel “va insoara mama” cu un “gospodar fara pereche” de nu va vedeti.