Skip to main content

AUDIENŢE. Insula iubirii, debut pe locul al doilea pe publicul comercial. A fost pe trei la oraşe şi în toată ţara, după Pro TV şi Kanal D

 
AUDIENŢE. Insula iubirii, debut pe locul al doilea pe publicul comercial. A fost pe trei la oraşe şi în toată ţara, după Pro TV şi Kanal D

AUDIENŢE. Noul sezon Insula iubirii a debutat modest în ceea ce priveşte cifrele de audienţă. La nivelul întregii ţări românii au preferat comedia sau filmele de acţiune. Deşi a fost a doua opţiune a publicului tânăr, Antena 1 a fost doar pe locul trei în ceea ce priveşte celelalte două categorii de public.

Publicitate

Pro TV a fost lider de audienţe pe toate targeturile, cu o redifuzare a unui episod din Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Faster: Iute ca glonţul. Totodată a fost şi singurul post de televiziune care a obţinut cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.

Kanal D a fost următoarea clasată în top, cu serialul turcesc Mireasa din Istanbul, pe intervalul orar în care a debutat Insula iubirii.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii:

NAŢIONAL. Insula iubirii s-a clasat pe locul trei, la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Antenei 1 a fost depăşit de serialul turcesc de la Kanal D şi de producţiile difuzate de Pro TV pe interval: Las Fierbinţi şi Faster: Iute ca glonţul.

Mireasa din Istanbul, difuzat de postul Dogan, s-a clasat pe doi şi a scos o medie de 900.000 de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. Pe publicul de la oraşe cifrelele au fost mai apropiate între primele trei poziţii. Antena 1, cu Insula iubirii a rămas tot pe locul trei, cu o medie de aproape 400.000 de telespecatori. Pro TV a scos o medie de 600.000 de telespectatori, iar Kanal D a obţinut o medie de aproape 430.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Insula iubirii câştigat publicul tânăr în faţa serialului de la Kanal D. Producţia postului Intact a scos o medie de aproximativ 218.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV a condus topul şi pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. A avut o cotă de piaţă cât Antena 1 şi Kanal D la un loc (24,2%).

Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.250.000 7.0 17.2
2 Kanal D 907.000 5.1 12.5
3 Antena 1 769.000 4.3 10.6
4 Romania TV 346.000 1.9 4.8
5 Antena 3 319.000 1.8 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 603.000 6.3 15.6
2 Kanal D 423.000 4.4 10.9
3 Antena 1 396.000 4.1 10.2
4 Antena 3 199.000 2.1 5.2
5 Romania TV 194.000 2.0 5.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 350.000 7.9 24.2
2 Antena 1 218.000 5.0 15.1
3 Kanal D 95.000 2.1 6.6
4 Happy Channel 64.000 1.4 4.4
5 Digi 24 45.000 1.0 3.1

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai normal ca e scăzută audieta pt ca deja ne-am plictisit de 4 ani de zile tot aceeași emisiune " insula iubiri" care are doar secvențe porno la o ora la care copii încă se uita!!!! Urat din cale afara! Ar trebuii sa va amendeze careva ca promovați aceste emisiuni cu conotatie sexuala inaite de ora 00:00!!!!
  • Stapanul audientelor, nu cumva iar mă confunzi? Ești așa penibil ca în disperarea de a apăra antena ca a făcut aceleași audiente pe comercial de care ai ras săptămână trecuta la Kanal D, nici nu îți dai seama băiatule ca nici nu vorbesc de pro aici. Apoi hotataste-te. Ori sunt protevist, ori critic pro. Cat te mai contrazici? :))

    Mai bine explica tu de ce ai ras săptămână trecuta de Kanal, dar acum sunt în regula aceleași audiente la antena? Îți strâmbi coloana ca sa pupi bine antena chiar așa vizibil, de la o săptămână la alta? Prins în poziția asta, tot tu ai tupeu ? Hai fugi la bufet sau ce visezi tu ca trebuie sa bei apa după atata pupat chestiile astea.
  • F., nu cumva tu esti ala care, acu ceva timp, critica politica de programe a pro-ului? Ca si-au batut joc de grila, ca muta emisiunile ca antena, ca tot ce a realizat sarbu la nivel de seriozitate, strica lituanianu? Acum, cand pro-ul matura pe jos cu toata lumea, de dimineatza pana seara, iti cam place, este? Si daca trebuie, papi si niste Zeppelini, ca tot au bagat la voi, la bufet. Ia doar o portie, nu te repezi. Sa ajunga la toata lumea. Sunteti multe guri de hranit.
  • Da. Stăpânul audientelor. Știu ca pe ăștia ca tine îi deranjează realitatea si e usor sa ma atasezi langa unul sau altul fara sa spui ce anume am zis fals. Pana una alta nu eu am ras de Kanal și am aparat antena pentru aceeași audienta, așa ca na, continua sa pupi unde trebuie. Acum nu mai te da drept și cinstit, ca am arătat la toată lumea ce ești. :))
  • F., tu esti unul dintre aia 4-5 la care ma refeream. Tu, mile si alti mahniti. Stai linistit in banca ta, nu te agita prea rau, ca ti se vede cesnaviciusu’. Si devine obscena treaba.
  • Antena1 muta X Factor martea ,iar Insula Iubirii va fi duminica si lunea
  • Văd ca s-au trimis oamenii televiziunilor cu începerea grilei de toamna. Stăpânul audientelor râdea săptămână trecuta ca Exatlon a făcut un share care incepe cu 1. Săptămână asta când antena a făcut acelasi share este bine. ;)) fiți constanți oamenilor, mai ales când atacați alți oameni ca rad și curcile de voi când sunteți prinși așa dezgoliti. Dacă mai lucrați și în televiziunile astea, se explica de ce Antena are probleme. Știți sa pupați bine și sa lăudați rezultate mediocre și eșecuri pana când televiziunea își pierde locul pe piața.

    Audiente astea sunt proaste. Puteți sa spuneți ca va creste sau altceva, dar negarea asta a unor cifre așa clare este penibila.
  • sant socat , nu cred ca e posil ca anten 1 cel mai de valoare valoare televiziune , sa ia in asa hal batae, trebuie sa fie ceva necurat cu aceste audiente, cum sa bata niste reluariii uun sshow filmat in strainatatee, cu cine am vb, miau spus ca sau uitat aseara doar la insula la iubire , si numi explic asa audiente micii , audientele ar trebui masurate de o firma romaneasca, ca soros asta controleaza toate multinationalele si cred ca vrea sal duce pe don profesor la sapa de lemne
  • Razvan maine pro a pregatit serialul si filmul ESCAPE PLAN Testul suprem un film muuuuuuult mai bun fata de saptamana trecuta nu cred ca mai face 8 reting sa zica mersi daca scoate 5
  • Va mai zic o data, poate pricepeti. Desi, la ce vad eu prin comentariile acestor eterni tristi de pe site-ul asta, 4-5 la numar, imi bat gura de pomana. Totusi...
    Doar comercialul conteaza. Nimeni nu se uita la alte cifre, nici macar orientativ: nici televiziunile comerciale, nici agentiile de publicitate, nici clientii lor. Target-ul national inseamna, in marea lui parte țărani batrâni. Target-ul urban cuprinde, de asemenea, public numeros din palierul pensionarilor. Printr/o anomalie greu de inteles, acestia sint invizibili pentru agentii/clienti/etc, dar asta e realitatea. Asa e la noi. Esti batran, poate doar Catena sa te vada cu ochi buni. Daca mai stai si la coada vacii, esti “la revedere” pentru toata lumea. Asa ca, revenind, nu va mai bucurati ca nu stiu ce emisiune a fost pe primul loc pe national sau urban. Pe cei din televiziuni si din agentii ii doare in *** de treaba asta. Asa ca, cine sta pe 1 sau 2, cateodata chiar si pe 3 pe comercial, mananca o paine alba. Trebuie sa n-ai pic de creier, cum probabil sunt cei 4-5 de pe aici, care se cearta non stop pe genul “ba al meu e mai ortoman” sa crezi ca vreo televiziune din lumea asta tine un program in grila daca e pe pierdere. Cel putin, nu pe termen lung. (Dupa sezonul 2, un program neperformant in zona finaciara zboara suta la suta din grila. Asta daca are noroc sa prinda sezonul 2, de mila sau pentru ca i se mai acorda o sansa). Asa ca toate “dezbaterile” astea ale voastre sunt atat de puerile, incat cei din tv rad de voi din toate pozitiile. Sau, cum fac majoritatea oamenilor angrenati in industria asta, va ignora total. Asa ca voi continuati sa va balacariti pe aici ca nu stiu ce program “al meu” a fost mai bun decat “al tau”, ca a tinut mai multi tarani batrani, cu ochii belitzi in televizor. Si-uite-sa o sa va treziti intr-o buna zi ca va ia Smurd-ul din fotolii, cu patura, si va ingroapa cu telecomenzile in maini. Traiti, ba, “analistilor”, viata adevarata! Ca altfel “va insoara mama” cu un “gospodar fara pereche” de nu va vedeti.
  • Hai pa we ***, nu mai pupa atâta pro tv-ul! Du-te dracu' , *** ***!
  • Si-au trimis antenutele postacii ca sa le apere locul 3... Cum era sloganul lor: "mereu aproape" de Pro TV si Kanal D? :) Sa fim seriosi, la antene se uita public mai in varsta, mai multe femei, mai multi saracuti si needucati, oricum postul asta nu poate castiga pe comercial si urban, problema e ca pierde si pe general pentru ca gospodinele si pensionarii nu sunt interesati de insula iubirii cu tineri care se combina si se despart in fiecare secunda.
  • Sa vedem ce face maine cand începe un nou episod din Fructul Oprit!?

Trimite un comentariu

sus