Skip to main content

AUDIENȚE TV. Las Fierbinți, debut (ca de obicei) în forță. La ce distanță, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marți

 
AUDIENȚE TV. Las Fierbinți, debut (ca de obicei) în forță. La ce distanță, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marți

AUDIENȚE. Țara a ars-o pe comedie. Din nou. Sezonul 14 al serialului de comedie Las Fierbinți a pus postul pe prima poziție în audiențe. Pro TV a avut pe interval cifre duble față de Kanal D și de Antena 1 pe toate targeturile. 

Publicitate

X Factorul, mutat marțea, a făcut cifre apropiate pe varianta difuzată duminica seara, timp de două săptămâni. Cifrele, în continuare. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul Las Fierbinți: 

NAȚIONAL. Aproape un sfert din publicul care avea aseară televizoarele deschise era pe Pro TV, la Las Fierbinți. Serialul de comedie s-a apropiat de două milioane de telespectatori din întreaga țară, și o cotă de piață de 24,2%. 

Locul secund a fost al Kanal D, cu 960.000 de telespectatori media. Antena 1, cu X Factor pe interval. Locul patru a fost happy Channel, care a avut aseară un serial turcesc „Femeie în înfruntarea destinului”, producție difuzată peste vară de Antena 1. 

URBAN. Serialul de comedie, scris de Mimi Brănescu, a avut la orașe aproape 930.000 de telespectatori, cifre peste media Pro TV, din prime-time. Kanal D a avut poziția a oua cu cifre la jumătate: 450.000 de privitori, media. 

Antena 1 a fost a treiacu o medie de 390.000 de persoane, media, urmată de Happy Channel. 

COMERCIAL. Pro TV a dominat detașat pe publicul tânăr, cu peste 440.000 de privitori, media și o cotă de piață de 27,3%. Antena 1 a fost pe locul secund, cu aproape 180.000 de privitori. 

Audienţa posturilor TV marți, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIOANL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.998.000 11.2 24.2
2 Kanal D 961.000 5.4 11.6
3 Antena 1 756.000 4.2 9.2
4 Happy Channel 412.000 2.3 5.0
5 Pro X 384.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 927.000 9.6 21.0
2 Kanal D 454.000 4.7 10.3
3 Antena 1 390.000 4.1 8.8
4 Happy Channel 287.000 3.0 6.5
5 Antena 3 218.000 2.3 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30) pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 441.000 10.0 27.3
2 Antena 1 177.000 4.0 11.0
3 Kanal D 147.000 3.3 9.1
4 Happy Channel 129.000 2.9 8.0
5 Pro X 61.000 1.4 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul X Factor

X factorul de marți seara a fost ușor peste ediția de duminică, 2 septembrie, pe publicul comercial. De la 177.000, media (4 rating), la 213.000 de persoane (4,8 rating). 
 
Show-ul de talente a pus Antena 1 pe trei la nivel național și în mediul urban și pe locul al doilea, pe comercial. 
 
Audienţa posturilor TV marți, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.509.000 8.4 19.8
2 Kanal D 952.000 5.3 12.5
3 Antena 1 831.000 4.6 10.9
4 Antena 3 387.000 2.2 5.1
5 Romania TV 328.000 1.8 4.3
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV marți, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
 
  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 741.000 7.7 17.9
2 Kanal D 448.000 4.7 10.8
3 Antena 1 444.000 4.6 10.7
4 Antena 3 262.000 2.7 6.3
5 Happy Channel 208.000 2.2 5.0
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV marți, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00) pe publicul COMERCIAL:
 
  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 384.000 8.7 24.9
2 Antena 1 213.000 4.8 13.8
3 Kanal D 145.000 3.3 9.4
4 Happy Channel 89.000 2.0 5.8
5 Prima TV 59.000 1.3 3.8
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "Mihai", eu astept de la toti comentatorii sa fie impartiali, nu sa laude un post si sa critice alt post...
    Si unde scrie ca serialul "este un serial pt cei de la tara" ? Ca asa crezi tu ? Vad ca e lider pe comercial, aproape dublu fata de locul 2. Inseamna ca este si "un serial pt cei tineri". Nu crezi ?
  • @ Doru: ce te-ai aprins asa? Ziceam de serial, nu de post, nu de tine sau de familie. Geeeez, mai calmati-va oameni buni, ca nu discutam de politica aici, nu trebuie sa fiti ultrasi. PS Da, o mare incurcatura, de 0.4%
  • "Pro TV cu Las Fierbinti: 11.2% pe national si doar 9.6% pe comercial si 10% pe urban."
    "Mihai", si de emisiunea "Pe bune?!" nu zici nimic ? 3,6 pe national si 5,6 pe comercial ? Sau de "Visuri la cheie" cu 6,2 pe national si 7,1 pe comercial ? Sau de "Ninja Warrior" cu 7,3 pe national si 8,6 pe comercial ?
    Si vezi ca ai incurcat ratingurile... E 10% pe comercial si 9,6 pe urban.
  • Pro TV cu Las Fierbinti: 11.2% pe national si doar 9.6% pe comercial si 10% pe urban. E clar, este un serial pt cei de la tara, despre cei de la tara cu nivel intelectual de cei de la tara.
  • Razvane , o i-a tare inainte si ramane in urma tribul lui codruta si compania , il baga de proba o zi sa vada cum merge , si o i-a pe coaja
  • "O sa vedem noi mâine seara protevistilor, o so ia tare las prajiți !"
    "Razvan", pai depinde de intervalul orar... Daca luam ora serialului "Las Fierbinti", sigur o sa fie lider "Pro TV". Daca luam intervalul de 3 ore al emisiunii "Ultimul Trib", probabil "Antena 1" o sa fie lider, ca recupereaza in alea 2 ore.
  • "1q s am", sau de "Pro X" de ce nu ai scris nimic, ca a prins top 5 pe comercial ? Oricum, serialul de pe "Happy Channel" se termina saptamana aceasta; slabe sanse sa mai prinda top 5. Chiar si top 10...
  • "am scris eu ca antena unu e prima care a facut asta ? am scris ca a procedat corect, inteligent . atat."
    Si de ce nu ai laudat si "Pro TV" pentru aceasta "miscare" ?
  • @ iuli : nici la ora aia nu ar duce-o mai bine. Nu am văzut nimic din noul sezon, dar din sezoanele trecute era o emisiune expirata, învechită, inferioara emisiunilor de același gen, inclusiv de la antena.
  • marian @ mda...tot ana...bet esti ;)
    doru@ esti p..st ? am scris eu ca antena unu e prima care a facut asta ? am scris ca a procedat corect, inteligent . atat. ce ai "*** ?"
  • Wow. Bravo Happy! Cat despre Antena cu factorul ei.. mai bine ar baga desene si X Factor sa fie mutat la 2 dimineata! Acolo o sa fie lider

Trimite un comentariu