Skip to main content

AUDIENȚE. X Factorul de marți, al doilea pe comercial, al treilea la orașe și în toată țara. Pro TV, lider detașat cu Las Fierbinți

 
AUDIENȚE. X Factorul de marți, al doilea pe comercial, al treilea la orașe și în toată țara. Pro TV, lider detașat cu Las Fierbinți

AUDIENȚE. X Factor se vede de două săptămâni marți, însă în topul audiențelor s-a clasat tot pe locul trei, la nivel național și tot al doilea pe publicul comercial. Pro TV și Kanal D au fost peste Antena 1, pe primul și respectiv al doilea loc.

Talent show-ul muzical, de pe Antena 1, a strâns o medie de aproximativ 825.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut. 

Publicitate

Pe interval, emisiunea s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul și cu producțiile de pe Pro TV, Las Fierbinți și filmul Răpirea. 

La orașe și pe publicul comercial, Digi Sport 1 s-a regăsit pe locul cinci, respectiv locul patru în topul audiențelor. Postul de televiziunea a difuzat meciul de fotbal Barcelona - PSV Eindhoven, din debutul noului sezon UEFA Champions League.

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul X Factor: 

NAȚIONAL. X Factor a avut cifre apropiate de cele de săptămâna trecută. Aproximativ 825.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente. Producția a avut o cotă de piață de 10,8%

Pe intervalul X Factor, Kanal D a avut o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut și o cotă de piață de 13,5%.

Pro TV, postul de televiziunea de pe primul loc, a avut pe intervalul X Factor o medie de 1,3 milioane de telespectatori și o cotă de piață de 18,1%

Posturile de știri Antena 3 și România TV au completat top cinci, la nivel național. 

URBAN. În mediul urban, emisiunea prezentată de Mihai Bendeac și Vlad Drăgulin a avut o medie de audiență de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. 

La orașe, Kanal D a avut pe intervalul X Factor o medie aproximativ 517.000 de telespectatori

Pro TV și-a păstrat poziția pe prima poziție cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori, pe intervalul X Factor. 

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 și 49 de ani, Antena 1 a urcat pe poziția a doua. Postul de televiziunea a avut o medie de aproape 250.000 de telespectactori, în fiecare minut. 

Pro TV a avut, la orașe, o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D a coborât pe trei, iar pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 165.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.384.000 7.7 18.1
2 Kanal D 1.033.000 5.8 13.5
3 Antena 1 824.000 4.6 10.8
4 Antena 3 389.000 2.2 5.1
5 Romania TV 347.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 584.000 6.1 14.5
2 Kanal D 517.000 5.4 12.8
3 Antena 1 491.000 5.1 12.2
4 Antena 3 271.000 2.8 6.7
5 DigiSport 1 226.000 2.3 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 316.000 7.2 21.0
2 Antena 1 246.000 5.6 16.4
3 Kanal D 165.000 3.7 11.0
4 DigiSport 1 91.000 2.1 6.1
5 Realitatea TV 42.000 0.9 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Intervalul Las Fierbinți

Pro TV a condus detașat topul audiențelor, pe intervalul orar al serialului Las Fierbinți. Postul de televiziune a adunat o medie de aproximativ 1,9 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piață dublă față de Kanal D, următorul post clasat, adică 23,2%. 

În minutul de aur, la ora 21:10, aproximativ 2,3 milioane de telespectatori urmăreau serialul de comedie. 

Kanal D și Antena 1 și-au împărțit locurile doi și trei. Postul Dogan a pe poziția secundă la nivel național și la orașe, iar postul Intact a ocupat poziția secundă pe publicul comericial. 

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.903.000 10.6 23.2
2 Kanal D 1.031.000 5.8 12.6
3 Antena 1 760.000 4.2 9.3
4 Romania TV 390.000 2.2 4.7
5 National TV 352.000 2.0 4.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 770.000 8.0 18.1
2 Kanal D 507.000 5.3 11.9
3 Antena 1 490.000 5.1 11.5
4 Antena 3 256.000 2.7 6.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 5.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 390.000 8.8 25.1
2 Antena 1 234.000 5.3 15.0
3 Kanal D 159.000 3.6 10.2
4 DigiSport 1 84.000 1.9 5.4
5 Happy Channel 60.000 1.3 3.8
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "ridica în slavi numai Pro tv -ul cu orce stire!"
    "Razvan", sau "Mile", tu nu faci la fel cu "Antena 1" ? Nu te vezi in oglinda ?

    "Bravo răzvan"
    Ce "Mile", te supara adevarul ? Apropo, iti mai faci multe conturi ? Ti-am demonstrat ca "Livia Pila" esti tot tu, penibilule...
  • "spune ca individul "mile" are mai multe conturi cum ar fi contul meu ,al Liviu Sora" te rog sa nu mai aberezi ***,si eu pot zice despre tine ca esti un *** cu mai multe conturii,ceea ce eu nu cred."
    "Razvan", pai normal ca sunteti una si aceeasi persoana. La fiecare comentariu voi (tu, "mile", "Mile", "Livia Pila") aduceti injurii, cuvinte vulgare la fiecare postare. Calm nu puteti scrie ?
  • Ce "Razvan", sau "Mile" ori "mile", te supara adevarul ? Intra pe link-urile astea sa te lamuresti...

    "Livia Pila" pe stirea: https://www.paginademedia.ro/2018/09/fuego-emisiune-tvr-2-drag-de-romania-mea/comment-page-2?v=1/
    "Petrisoare, nu mai bagi si tu o stire cum dubleaza Patraru audienta PrimaTV? De cand a intrat pe post e mai tot timpul pe locul doi sau trei, ce sa mai vorbim de dublare. De aia s-a victimizat cat a putut la TVR in speranta ca va ramane, pt ca acolo era prima emisiune si beneficia de castiguri suplimentare. La TVR special erau programate emisiunile la ore nepotrivite ca sa nu faca audienta si Patraru beneficia de lucrul asta. La PrimaTV nu e pe primul loc pt ca are concurenta reala."

    "Mile" pe stirea: https://www.paginademedia.ro/2018/09/sezon-nou-cronica-carcotasilor-2018#comment-320507
    "Petrisoare, nu mai bagi si tu o stire cum dubleaza Patraru audienta PrimaTV? De cand a intrat pe post e mai tot timpul pe locul doi sau trei, ce sa mai vorbim de dublare. De aia s-a victimizat cat a putut la TVR in speranta ca va ramane, pt ca acolo era prima emisiune si beneficia de castiguri suplimentare. La TVR special erau programate emisiunile la ore nepotrivite ca sa nu faca audienta si Patraru beneficia de lucrul asta. La PrimaTV nu e pe primul loc pt ca are concurenta reala. Dar scuza-ma tu scrii stiri care iti convin."

    Acelasi text cu nume diferite la diferenta de 3 minute ? Logic ca e una si aceeasi persoana. Ca si tine...
  • Sper sa nu renunte la formatul X Factor.... desi inca scoate audiente ok. L-ar putea muta in grila de primavara.
  • Mile si Razvan daca nu va convine uitativa la CNP-ul lui Firicel cine a vazut serialul stie ce inseamna aseara a fost beton serialul . saptamana viitoare , avem Las Fierbinti si Legea Strazi cu Jason Stathan , si va scadea chix factori , deoarece aseara a fost un film de doi lei cum zici tu . ahab daca nu-ti convine comenteaza pe alt site mile deseara le sta fructul in gat de la Visuri la cheie , sa nu te superi
  • Era sa uit mile , sper ca ai observat ca Andrea Esca , un jurnalist si un prezentator de stiri a primit o distinctie de la ambasada Frantei , sper ca nu te superi de asta stirile pro SUNT NR, 1 . pentru ca este cea mai buna chiar daca unora nu le place
  • Mile si Razvan daca nu va convine uitativa la CNP-ul lui Firicel cine a vazut stie ce inseamna , saptamana viitoare . avem Las Fierbinti si Legea Strazii cu Jason Stathan asa ca iara va scadea chix factorul , pentru ca acum a fost un film de doi lei sau poate cade Banica in cap cine stie , si care a zis ca a fost aproape de de pro pe comercial se in seala ahab comenteaza pe alt site daca nu -ti convine

Trimite un comentariu