Skip to main content

AUDIENȚE. X Factorul de marți, al doilea pe comercial, al treilea la orașe și în toată țara. Pro TV, lider detașat cu Las Fierbinți

 
AUDIENȚE. X Factorul de marți, al doilea pe comercial, al treilea la orașe și în toată țara. Pro TV, lider detașat cu Las Fierbinți

AUDIENȚE. X Factor se vede de două săptămâni marți, însă în topul audiențelor s-a clasat tot pe locul trei, la nivel național și tot al doilea pe publicul comercial. Pro TV și Kanal D au fost peste Antena 1, pe primul și respectiv al doilea loc.

Talent show-ul muzical, de pe Antena 1, a strâns o medie de aproximativ 825.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut. 

Publicitate

Pe interval, emisiunea s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul și cu producțiile de pe Pro TV, Las Fierbinți și filmul Răpirea. 

La orașe și pe publicul comercial, Digi Sport 1 s-a regăsit pe locul cinci, respectiv locul patru în topul audiențelor. Postul de televiziunea a difuzat meciul de fotbal Barcelona - PSV Eindhoven, din debutul noului sezon UEFA Champions League.

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul X Factor: 

NAȚIONAL. X Factor a avut cifre apropiate de cele de săptămâna trecută. Aproximativ 825.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente. Producția a avut o cotă de piață de 10,8%

Pe intervalul X Factor, Kanal D a avut o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut și o cotă de piață de 13,5%.

Pro TV, postul de televiziunea de pe primul loc, a avut pe intervalul X Factor o medie de 1,3 milioane de telespectatori și o cotă de piață de 18,1%

Posturile de știri Antena 3 și România TV au completat top cinci, la nivel național. 

URBAN. În mediul urban, emisiunea prezentată de Mihai Bendeac și Vlad Drăgulin a avut o medie de audiență de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. 

La orașe, Kanal D a avut pe intervalul X Factor o medie aproximativ 517.000 de telespectatori

Pro TV și-a păstrat poziția pe prima poziție cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori, pe intervalul X Factor. 

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 și 49 de ani, Antena 1 a urcat pe poziția a doua. Postul de televiziunea a avut o medie de aproape 250.000 de telespectactori, în fiecare minut. 

Pro TV a avut, la orașe, o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D a coborât pe trei, iar pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 165.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.384.000 7.7 18.1
2 Kanal D 1.033.000 5.8 13.5
3 Antena 1 824.000 4.6 10.8
4 Antena 3 389.000 2.2 5.1
5 Romania TV 347.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 584.000 6.1 14.5
2 Kanal D 517.000 5.4 12.8
3 Antena 1 491.000 5.1 12.2
4 Antena 3 271.000 2.8 6.7
5 DigiSport 1 226.000 2.3 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 316.000 7.2 21.0
2 Antena 1 246.000 5.6 16.4
3 Kanal D 165.000 3.7 11.0
4 DigiSport 1 91.000 2.1 6.1
5 Realitatea TV 42.000 0.9 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Intervalul Las Fierbinți

Pro TV a condus detașat topul audiențelor, pe intervalul orar al serialului Las Fierbinți. Postul de televiziune a adunat o medie de aproximativ 1,9 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piață dublă față de Kanal D, următorul post clasat, adică 23,2%. 

În minutul de aur, la ora 21:10, aproximativ 2,3 milioane de telespectatori urmăreau serialul de comedie. 

Kanal D și Antena 1 și-au împărțit locurile doi și trei. Postul Dogan a pe poziția secundă la nivel național și la orașe, iar postul Intact a ocupat poziția secundă pe publicul comericial. 

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.903.000 10.6 23.2
2 Kanal D 1.031.000 5.8 12.6
3 Antena 1 760.000 4.2 9.3
4 Romania TV 390.000 2.2 4.7
5 National TV 352.000 2.0 4.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 770.000 8.0 18.1
2 Kanal D 507.000 5.3 11.9
3 Antena 1 490.000 5.1 11.5
4 Antena 3 256.000 2.7 6.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 5.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 390.000 8.8 25.1
2 Antena 1 234.000 5.3 15.0
3 Kanal D 159.000 3.6 10.2
4 DigiSport 1 84.000 1.9 5.4
5 Happy Channel 60.000 1.3 3.8
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • cifre ok, daca ma intrebi. pe comercial sunt chiar bine. cred ca au gresit ca au mutat x factor de vineri, dar cu cifrele astea isi asigura un nou sezon. la urma urmei era evident ca nu puteau invinge las fierbinti ,dar locul doi pe comercial si inca destul de aproape de protv, chiar e bine.
    *
    mi-e greu sa inteleg galceava de pe aici, nu sunt pt moderare, dar uneori unii trebuie banati. pt ca sa ii citesti cum ling bocancii protvului sau antenei, fara discernamant, mai bine nu intri la rubrica de comentarii.
    *
    digisport are cifre rele. cand aduci liga campionilor si nu contezi in primele trei, ai bagat banii degeaba.
  • Observ un lucru destul de grav, individul ăsta "Doru" cand vede ca cineva zice ceea ce gandeste si spune lucruri în potriva Pro tv-ului, spune ca individul "mile" are mai multe conturi cum ar fi contul meu ,al Liviu Sora" te rog sa nu mai aberezi ordinarule,si eu pot zice despre tine ca esti un *** cu mai multe conturii,ceea ce eu nu cred.
  • "Pro tv mai bun la national decât la comercial"
    "Mile", pai e lider unde conteaza cu adevarat, pe comercial. Adevarata problema e cand esti lider doar pe national si pe locul 2-3 pe comercial. Nu ?
    Vezi "Te cunosc de undeva". In unele zile emisiunea era prima pe national, dar pe 2 pe comercial dupa niste filme...
  • "Cresteri pt x factor, un produs ieftin"
    Ce "Mile" ? "X Factor" produs ieftin ? Ti-a raspuns bine "F", cu atatea vedete "scumpe" la "Antena 1". De ce crezi ca au plecat Brenciu, Banica de la "Pro TV" ? Nu cumva au cerut marire de salariu ? Au venit la "Antena 1" pentru mai multi bani... Deci unde vezi tu "produs ieftin" ?
  • Pro tv mai bun la national decât la comercial,devine un post pt medicamente doar , nu mai ziceți de antena acum ca are bătrâni, pesedisti
  • Dacă și X Factor este ieftin cu toate vedetele alea importate de la pro pe bani mulți, înseamnă ca totul este ieftin. :))

    Razvan face cam ce făcea mile anii trecuți. Cum antena nu prinde 1, se uita după urcări și scăderi de zero și ceva. :))
  • "iar Antena 1 aseara a avut locul doi pe comercial si o sa urce în continuare de la o sapt. la alta!."
    "Razvan", cum am zis saptamana trecuta. "Antena 1" a avut audiente mici pentru ca publicul feminin s-a mutat pe "Happy Channel" la serialul turcesc. Cum serialul a ajuns la un episod pe zi, femeile s-au intors pe "Antena 1". Simplu.
    "Diseara Fructul Oprit va trece peste Visuri la Cheie"
    Esti sigur ? Asa ai zis de toate emisiunile, dar nici una nu a fost lidera...

    "Pro TV" mai bine renunta la stirile sportive (sa le mute pe "Pro X") si sa inceapa emisiunile de la ora 20:00, cum face in week-end.
  • vremuri grele pentru chiX factor. a trebuit sa cada delia in cap si bendeac sa inceapa sa linga concurentele ca sa ia locul doi. formatul e distrus total.
  • Audiențe destul de bune pentru Digi 1 cu meciurile de Champions League.
    Ați putea să ne dați și audiențele pe tot intervalul meciurilor? E totuși un eveniment important că Liga Campionilor s-a întors pe canalele Digi după câțiva ani buni, și poate că îi interesează pe unii ce audiențe a făcut la debut.
  • Diseara Fructul Oprit va trece peste Visuri la Cheie "marian" iar Antena 1 aseara a avut locul doi pe comercial si o sa urce în continuare de la o sapt. la alta!.
  • Ce zici Mile SI Razvan , audiente bune pentru pro, si ceva pentru antenuta , daca nu va convine cititii CNP lui Firicel asa va fi si deseara cu Visuri la cheie , la sta fructul in gat

Trimite un comentariu