Skip to main content

AUDIENŢE. X Factorul de marţi, al doilea pe comercial, al treilea la oraşe şi în toată ţara. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. X Factorul de marţi, al doilea pe comercial, al treilea la oraşe şi în toată ţara. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

AUDIENŢE. X Factor se vede de două săptămâni marţi, însă în topul audienţelor s-a clasat tot pe locul trei, la nivel naţional şi tot al doilea pe publicul comercial. Pro TV şi Kanal D au fost peste Antena 1, pe primul şi respectiv al doilea loc.

Publicitate

Talent show-ul muzical, de pe Antena 1, a strâns o medie de aproximativ 825.000 de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut.

Pe interval, emisiunea s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul şi cu producţiile de pe Pro TV, Las Fierbinţi şi filmul Răpirea.

La oraşe şi pe publicul comercial, Digi Sport 1 s-a regăsit pe locul cinci, respectiv locul patru în topul audienţelor. Postul de televiziunea a difuzat meciul de fotbal Barcelona - PSV Eindhoven, din debutul noului sezon UEFA Champions League.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. X Factor a avut cifre apropiate de cele de săptămâna trecută. Aproximativ 825.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente. Producţia a avut o cotă de piaţă de 10,8%.

Pe intervalul X Factor, Kanal D a avut o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 13,5%.

Pro TV, postul de televiziunea de pe primul loc, a avut pe intervalul X Factor o medie de 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,1%.

Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au completat top cinci, la nivel naţional.

URBAN. În mediul urban, emisiunea prezentată de Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin a avut o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

La oraşe, Kanal D a avut pe intervalul X Factor o medie aproximativ 517.000 de telespectatori.

Pro TV şi-a păstrat poziţia pe prima poziţie cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori, pe intervalul X Factor.

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a urcat pe poziţia a doua. Postul de televiziunea a avut o medie de aproape 250.000 de telespectactori, în fiecare minut.

Pro TV a avut, la oraşe, o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a coborât pe trei, iar pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 165.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.384.000 7.7 18.1
2 Kanal D 1.033.000 5.8 13.5
3 Antena 1 824.000 4.6 10.8
4 Antena 3 389.000 2.2 5.1
5 Romania TV 347.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 584.000 6.1 14.5
2 Kanal D 517.000 5.4 12.8
3 Antena 1 491.000 5.1 12.2
4 Antena 3 271.000 2.8 6.7
5 DigiSport 1 226.000 2.3 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 316.000 7.2 21.0
2 Antena 1 246.000 5.6 16.4
3 Kanal D 165.000 3.7 11.0
4 DigiSport 1 91.000 2.1 6.1
5 Realitatea TV 42.000 0.9 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul Las Fierbinţi

Pro TV a condus detaşat topul audienţelor, pe intervalul orar al serialului Las Fierbinţi. Postul de televiziune a adunat o medie de aproximativ 1,9 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă dublă faţă de Kanal D, următorul post clasat, adică 23,2%.

În minutul de aur, la ora 21:10, aproximativ 2,3 milioane de telespectatori urmăreau serialul de comedie.

Kanal D şi Antena 1 şi-au împărţit locurile doi şi trei. Postul Dogan a pe poziţia secundă la nivel naţional şi la oraşe, iar postul Intact a ocupat poziţia secundă pe publicul comericial.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.903.000 10.6 23.2
2 Kanal D 1.031.000 5.8 12.6
3 Antena 1 760.000 4.2 9.3
4 Romania TV 390.000 2.2 4.7
5 National TV 352.000 2.0 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 770.000 8.0 18.1
2 Kanal D 507.000 5.3 11.9
3 Antena 1 490.000 5.1 11.5
4 Antena 3 256.000 2.7 6.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 390.000 8.8 25.1
2 Antena 1 234.000 5.3 15.0
3 Kanal D 159.000 3.6 10.2
4 DigiSport 1 84.000 1.9 5.4
5 Happy Channel 60.000 1.3 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Razvan", sau "Mile" ori "mile", te supara adevarul ? Calmeaza-te...
  • Doru esti cel mai prajit de pe aici ca cei din "Las Prajiți" esti un derbedeu , sa-i *** *** lui Voiculescu!.
  • "ridica în slavi numai Pro tv -ul cu orce stire!"
    "Razvan", sau "Mile", tu nu faci la fel cu "Antena 1" ? Nu te vezi in oglinda ?

    "Bravo răzvan"
    Ce "Mile", te supara adevarul ? Apropo, iti mai faci multe conturi ? Ti-am demonstrat ca "Livia Pila" esti tot tu, penibilule...
  • Păi cum sa scriu "calm" cand un prost ca tine ridica în slavi numai Pro tv -ul cu orce stire!
  • "spune ca individul "mile" are mai multe conturi cum ar fi contul meu ,al Liviu Sora" te rog sa nu mai aberezi ***,si eu pot zice despre tine ca esti un *** cu mai multe conturii,ceea ce eu nu cred."
    "Razvan", pai normal ca sunteti una si aceeasi persoana. La fiecare comentariu voi (tu, "mile", "Mile", "Livia Pila") aduceti injurii, cuvinte vulgare la fiecare postare. Calm nu puteti scrie ?
  • Ce "Razvan", sau "Mile" ori "mile", te supara adevarul ? Intra pe link-urile astea sa te lamuresti...

    "Livia Pila" pe stirea: https://www.paginademedia.ro/2018/09/fuego-emisiune-tvr-2-drag-de-romania-mea/comment-page-2?v=1/
    "Petrisoare, nu mai bagi si tu o stire cum dubleaza Patraru audienta PrimaTV? De cand a intrat pe post e mai tot timpul pe locul doi sau trei, ce sa mai vorbim de dublare. De aia s-a victimizat cat a putut la TVR in speranta ca va ramane, pt ca acolo era prima emisiune si beneficia de castiguri suplimentare. La TVR special erau programate emisiunile la ore nepotrivite ca sa nu faca audienta si Patraru beneficia de lucrul asta. La PrimaTV nu e pe primul loc pt ca are concurenta reala."

    "Mile" pe stirea: https://www.paginademedia.ro/2018/09/sezon-nou-cronica-carcotasilor-2018#comment-320507
    "Petrisoare, nu mai bagi si tu o stire cum dubleaza Patraru audienta PrimaTV? De cand a intrat pe post e mai tot timpul pe locul doi sau trei, ce sa mai vorbim de dublare. De aia s-a victimizat cat a putut la TVR in speranta ca va ramane, pt ca acolo era prima emisiune si beneficia de castiguri suplimentare. La TVR special erau programate emisiunile la ore nepotrivite ca sa nu faca audienta si Patraru beneficia de lucrul asta. La PrimaTV nu e pe primul loc pt ca are concurenta reala. Dar scuza-ma tu scrii stiri care iti convin."

    Acelasi text cu nume diferite la diferenta de 3 minute ? Logic ca e una si aceeasi persoana. Ca si tine...
  • kanal d ramane definitiv un post al batranilor , nu pot concura la comercial
  • Sper sa nu renunte la formatul X Factor.... desi inca scoate audiente ok. L-ar putea muta in grila de primavara.
  • mareane , nu te saturi sa fi penibil, cu ii pasa ce zice un *** ca tine
  • Mile si Razvan daca nu va convine uitativa la CNP-ul lui Firicel cine a vazut serialul stie ce inseamna aseara a fost beton serialul . saptamana viitoare , avem Las Fierbinti si Legea Strazi cu Jason Stathan , si va scadea chix factori , deoarece aseara a fost un film de doi lei cum zici tu . ahab daca nu-ti convine comenteaza pe alt site mile deseara le sta fructul in gat de la Visuri la cheie , sa nu te superi
  • Era sa uit mile , sper ca ai observat ca Andrea Esca , un jurnalist si un prezentator de stiri a primit o distinctie de la ambasada Frantei , sper ca nu te superi de asta stirile pro SUNT NR, 1 . pentru ca este cea mai buna chiar daca unora nu le place
  • Mile si Razvan daca nu va convine uitativa la CNP-ul lui Firicel cine a vazut stie ce inseamna , saptamana viitoare . avem Las Fierbinti si Legea Strazii cu Jason Stathan asa ca iara va scadea chix factorul , pentru ca acum a fost un film de doi lei sau poate cade Banica in cap cine stie , si care a zis ca a fost aproape de de pro pe comercial se in seala ahab comenteaza pe alt site daca nu -ti convine
  • liga campionilor foarte slaba , pt sponsori e rau ca nu e la primele trei tv

Trimite un comentariu

sus