Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi oameni au văzut revenirea lui Kiriţă la Exatlon. Kanal D a fost sub Pro TV, dar a lăsat în urmă Antena 1

 
AUDIENŢE. Câţi oameni au văzut revenirea lui Kiriţă la Exatlon. Kanal D a fost sub Pro TV, dar a lăsat în urmă Antena 1

AUDIENŢE. Kanal D a fost al doilea cel mai urmărit post de televiziune în topul audienţelor de aseară. A fost în spatele liderului incontestabil, Pro TV, dar peste Antena 1.

Publicitate

Episodul de aseară, din Exatlon, a marcat şi revenirea în competiţie a lui Giani Kiriţă, unul dintre cei mai contraversaţi concurenţi din sezonul trecut. Kiriţă a revenit în competiţie din poziţia de antrenor al echipei faimoşilor.

Câţi oameni au urmărit aseară revenirea lui Giani Kiriţă la Exatlon?

Kanal D a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. Diferenţa pâna la primul loc a fost aproximativ 300.000 de telespectatori.

Pro TV a avut o audienţă medie, pe intervalul Exatlon, de 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara.

Deşi ambele posturi, Antena 1 şi Kanal D, au avut producţii asemănătoare - din curentul Exatlon - audienţa a fost cu postul Dogan. Ultimul trib şi Exatlon au început cam în acelaşi timp, la ora 20:00.

Producţiile Pro TV care s-au intersectat cu Exatlon au fost: Ştirile din sport şi rubrica meteo, Las Fierbinţi, Triplusec şi prima parte a filmului Jaf în stil italian, cu Jason Statham.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Exatlon:

NAŢIONAL. Kanal D a ocupat locul secund în topul audienţelor, cu ediţia de aseară. Postul Dogan a obţinut o medie de 1,1 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 15,8%.

Pro TV a fost liderul detaşat al serii, pe intervalul Exatlon. Postul TV a strâns o medie de 1,4 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,9%.

Ultimul trib, de pe Antena 1, a fost lasat mult în spate de către Exatlon. Emisiunea prezentată de Octavian Strunilă a strâns aproximativ 620.000 de telespectatori, în fiecare minut. Producţia s-a intersesctat cu Exatlon pe aproape tot intervalul.

URBAN. În mediul urban, primele trei televiziuni şi-au păstrat poziţiile: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Pro TV a avut cifre de peste 700.000 de telespectatori, pe interval.

Kanal D, cu Exatlon, s-a departat mai mult de lider şi a avut o audienţă de 470.000 de telespectatori, în fiecare minut.

La oraşe, Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de lider. Pe intervalul Exatlon, a avut o medie de 315.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani scenariul s-a repetat. Pro TV a avut o cotă de piaţă cât Kanal D şi Antena 1 la un loc, adică 25,6%. Producţiile Pro TV, au avut pe intervalul Exatlon o medie de aproximativ 365.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a ocupat poziţia secundă cu cifre de aproape 180.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12,6%.

Ultimul Trib i-a suflat în ceafă Exatlonului pe comercial. Emisiunea postului Intact a avut, pe interval, o medie de 173.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12,1%.

Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Exatlon (19.55-23.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.403.000 7,8 18,9
2 Kanal D 1.169.000 6,5 15,8
3 Antena 1 619.000 3,5 8,4
4 National TV 419.000 2,3 5,7
5 Antena 3 408.000 2,3 5,5
6 Romania TV 365.000 2,0 4,9
7 Antena Stars 257.000 1,4 3,5
8 Prima TV 238.000 1,3 3,2
9 Pro 2 175.000 1,0 2,4
10 Happy Channel 157.000 0,9 2,1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Exatlon (19.55-23.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 726.000 7,6 18,8
2 Kanal D 471.000 4,9 12,2
3 Antena 1 316.000 3,3 8,2
4 Antena 3 283.000 2,9 7,3
5 National TV 227.000 2,4 5,9
6 Romania TV 162.000 1,7 4,2
7 Prima TV 115.000 1,2 3,0
8 Pro 2 114.000 1,2 3,0
9 Realitatea TV 110.000 1,1 2,8
10 Antena Stars 96.000 1,0 2,5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Exatlon (19.55-23.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 365.000 8,3 25,6
2 Kanal D 179.000 4,1 12,6
3 Antena 1 173.000 3,9 12,1
4 National TV 66.000 1,5 4,6
5 Prima TV 46.000 1,0 3,2
6 Pro 2 45.000 1,0 3,1
7 Antena 3 41.000 0,9 2,9
8 Comedy Central 34.000 0,8 2,4
9 Diva 27.000 0,6 1,9
10 Realitatea TV 27.000 0,6 1,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Putină Razvan Putină
    Eu sunt eu, tu esti tu, el e el, eu sunt tu, tu esti el, noi suntem Razvan Putină.
  • Expertul Expertul
    Milioane de romani au urmarit joi seara serialele

    Las Fierbinți și Triplusec!

    Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec. Distracția a atins cote maxime
    aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena
    Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

    Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și
    49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.3 puncte de rating
    și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de
    aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

    Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe
    nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe
    dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial,
    în timp ce televiziunea de locul doi avea 4.4 puncte de rating și 13% share.
  • Razvan Putină Razvan Putină
    Ma baiatule, habar nu am cine esti, dar nu mai folosi numele meu, te rog cu frumosu acum, si daca tot îl folosesti scrie cum trebuie sau o faci anumea ca sa ma denigrezi! ***,
  • Razvan Putină Razvan Putină
    X Factor de saptamana viitoare se vede si vinerea! Marti si Vineri X Factor,deci, nu stiu ce o sa faca cu "Ultimul Trib"cred ca va ramne doar joia!
  • Razvan Putină Razvan Putină
    Postati si pe intervalele intervalelor!
  • bing bing
    pun pariu ca de saptamana viitoare antena 1 are sa mute ultiumul trib din grila
    si-au bagat unghia in gat
  • Mihai Mihai
    Doamne, antena 1 e pamant
  • Razvan Putină Razvan Putină
    Postati si pe intervalele serialelor de comedie!
  • S S
    La Antena 1 se uita mai mult femei. Ultimul Trib nu are ce sa caute in grila.
  • Iuli Iuli
    Audiente pe intervalul Las Fierbinti - Triplu sec?

    Kanal D a scazut fata de editia de miercuri, 17 oct.

Trimite un comentariu

sus