Skip to main content

AUDIENŢE. Ninja Warrior, liderul serii şi cifre în creştere. Insula iubirii, locul doi la oraşe şi pe comercial. Exatlon, locul doi în toată ţara

 
AUDIENŢE. Ninja Warrior, liderul serii şi cifre în creştere. Insula iubirii, locul doi la oraşe şi pe comercial. Exatlon, locul doi în toată ţara

AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii cu ediţia a patra din Ninja Warrior. Show-ul bazat pe probe sportive, de la Pro TV, a câştigat duelul cu Exatlon, emisiunea cu un format asemănător de la Kanal D. Insula iubirii, de la Antena 1, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara, dar pe doi la oraşe si pe publicul comercial.

Publicitate

Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 21:06, aproxiamtiv 1,5 milioane de oameni se uitau la producţia Pro TV.

Prima TV şi România TV s-au poziţionat, la nivel naţional, pe locurile patru, respectiv cinci. Digisport 1 se regăseşte în top cinci pe publicul comercial. Pe intervalul Ninja Warrior, postul RCS a difuzat meciul de fotbal Hermannstadt - FCSB (1-3), de la ora 21:00.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior (20.00-22.05):

NAŢIONAL. Pro TV a difuzat cea mai urmărită producţie de pe interval. Ninja Warrior a scos o audienţă medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 14,9%.

Kanal D a fost al doilea post din clasamentul naţional, pe intervalul Ninja Warrior. Exatlon a scos o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 13,3%.

Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţară, însă la o distanţa mai mare de primele două posturi clasate. Insula iubirii a strâns o audienţă medie de aproxiamtiv 780.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 8,9%.

URBAN. Pro TV a fost lider şi în mediul urban. Ninja Warrior a scos o medie de audienţă de aproximativ 610.000 de telespectatori, în fiecare minut.

La oraşe, Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Postul Intact a trecut pe locul doi, înaintea postului Dogan. Insula iubirii a avut, pe intervalul Ninja Warrior, o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Kanal D nu a fost departe de locul doi. A scos o audienţă medie de aproximativ 460.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Ninja Warrior a fost cel mai urmărit program şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Producţia Pro TV a scos o medie de audienţă de aproximativ 315.000 de privitori, în fiecare minut.

Antena 1 s-a clasat imediat după Pro TV, pe poziţia secundă. Postul Intact a strâns o audienţă medie de aproximativ 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Cele două posturi au avut o cotă de piaţă de aproximativ 18,%, respectiv 16,9%.

Kanal D a scos o audienţă medie de aproxiamtiv 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 10,4%.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.310.000 7.3 14.9
2 Kanal D 1.164.000 6.5 13.3
3 Antena 1 777.000 4.3 8.9
4 Prima TV 649.000 3.6 7.4
5 Romania TV 555.000 3.1 6.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 609.000 6.3 13.5
2 Antena 1 496.000 5.2 11.0
3 Kanal D 460.000 4.8 10.2
4 Romania TV 271.000 2.8 6.0
5 Antena 3 262.000 2.7 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 315.000 7.2 18.4
2 Antena 1 288.000 6.5 16.9
3 Kanal D 178.000 4.1 10.4
4 Prima TV 93.000 2.1 5.5
5 DigiSport 1 93.000 2.1 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Putina Razvan Putina
    Gura ***, Doru sau F , una si aceeasi pers. dar te înteleg de ce îți faci atatea conturi, vezi mai mulți sustinatori ai Antenei pe site si nu stii cum sa mai ataci ***
  • Doru Doru
    "Razvan Putina", iar ai inceput ? Nu te-ai calmat ? Sau sa iti zic "mile"... Vad ca el iar a disparut; apare doar in week-end.
  • Ciprian Ciprian
    "Te cunosc de undeva", a adunat în fața micilor ecrane:1.488.000 de telespectatori.
  • F F
    @ Putina : Nu mai insista cu Doru putina ca nu avem aceleași greșeli gramaticale ca tu și mile. :)) poți sa suferi cât vrei tu pentru antena, ea tot pe 2 și 3 rămâne. O duce așa rau încât pana și eu îmi doresc sa mai bata pro măcar inca o zi. Sau Kanal sa o facă. Pana atunci te las sa suferi în continuare în mahalaua ta. Vezi poate reușești sa iti bati recordul de mahalageala prin numărul de comentarii moderate la același articol.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    F sau Doru ,tu sa ma faci de ras baiatule?? Vai de capul tau de ***
  • F F
    @ Putina : nu mai dispera așa ca antena ia bătaie. Vezi în fiecare zi audientele aici. În rest, oricine are un smartphone știe cum funcționează autocorectul. Tu nu ai? :)) Tu nici acum nu ai învățat când se scrie cei și când ce-i. ( a se vedea comentariul tău la articolul cu vocea). Oare mile a învățat intre timp? :)) așa ca ai grija. Am trecut cu vederea peste greșelile astea, dar nu mă provoca. Nu vrei sa te fac de ras și mai rau obsedatule. :))
  • Razvan Putina Razvan Putina
    F,ia dracului si scrie corect , prostule, Antena 1 este cu mult peste Kanal D pe toate targeturile,mai ales pe comercial.*** Pro tv.
  • F F
    @ Andreea : au pus la fruct și altele. Pun mai greu sâmbătă fiindca nu prea publica duminica. :))

    Oricum, nu publica audientele doar când Pro e pe 1. Momentan 90% din seri Pro e pe 1 pe comercial, adică acolo unde conteaza. Dacă apreciezi atât de mult audientele pe național sa știi ca în general acolo antena mănâncă batare de la pro și Kanal.
  • Doru Doru
    "Au iesit primii pe national si urban.."
    "Andreea", emisiunea a fost lidera doar pe urban, unde vezi tu pe national... Chiar titlul stirii de pe site-ul "a1" scrie ""Te cunosc de undeva!", lider de audiență la orașe!".
  • florin florin
    imi explica si mie cum se ia in considerare.. de exemplu digisport si prima tv au pe comercial acelasi numar de persoane dar la shr prima are 5.5 si digisport 5.4... cum vine asta?? multumesc
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Audientele de sambata seara , va rog???
  • geo geo
    Andreea, tu nu te-ai prins, nici acum, ca doar comercialul conteaza. Comercialul iti aduce bani. Restul e de palmares, cum se spune. Sa iti zic de numeroasele seri de septembrie cand A 1 a fost pe locul 3 pe urban si national - in urma Kanal D - dar a ocupat pozitia 2 pe comercial. Dupa Pro tv.
  • Andreea Andreea
    Observ ca puneti audiente doar cand Pro w c este lidel.De ce nu ati pus audientele de sambata cu "Te cunosc de undeva"?Au iesit primii pe national si urban..
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Postați si audientele de sambata seara!??
  • Doru Doru
    Din cele trei emisiuni cu tema sportiva, "Ninja Warrior" sta cel mai bine pe comercial. Sa vedem cum se descurca emisiunea pana la sfarsit. Aseara a ajuns la jumatate; a fost editia a patra din cele opt.
    Sa vedem "Exatlon" ce face joi si vineri. Vad ca are 4,1 rating pe comercial. Poate trece peste "Ultimul Trib"...

Trimite un comentariu

sus