Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie, creştere vizibilă faţă de săptămâna trecută. Fructul oprit şi Exatlon, următoarele locuri

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie, creştere vizibilă faţă de săptămâna trecută. Fructul oprit şi Exatlon, următoarele locuri

AUDIENŢE. Pro TV a avut audienţa de partea lui. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită producţie, miercuri seara în prime-time. Emisiunea de transformări a fost peste Exatlon şi Fructul oprit, însă toate trei au avut cifre de peste un milion de telespectatori din toată ţara.

Publicitate

Pro TV a scos o audienţă medie de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Visuri la cheie s-a desprins puţin de concurenţă, iar cifrele au crescut vizibil faţă de săptămâna trecută.

Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele posturi clasate, insă diferenţa dintre cele două a fost mică. Antena 3 şi Naţional TV au completat topul primelor cinci televiziuni.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, a fost cea mai urmărită emisiune, pe interval, aseară. A scos cifre de aproximativ 1,5 milioane de privitori, în fiecare minut.

Kanal D şi Antena 1 au ocupat următoarele două locuri, însă cu cifre apropiate. Cele două posturi au scos o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 15,3%, respectiv 14,8%.

URBAN. Pro TV a rămas primul şi în mediul urban. Aproximativ 800.000 de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, Visuri la cheie.

La oraşe, Fructul oprit a trecut peste Exatlonul de la Kanal D, pe intervalul Visuri la cheie. Antena 1 a avut o medie de audienţă de aproxiamtiv 600.000 de telespectatori.

Kanal D a încheiat pe locul al treilea, la oraşe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Pe comercial, clasamentul a arătat la fel ca la oraşe: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Visuri la cheie au avut o audienţă medie de 400.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 25,4%.

Antena 1 a scos cifre de aproximativ 317.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 20%. Pro 2 s-a poziţionat pe locul patru, cu serialul Dragoste de contrabandă.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.499.000 8.4 17.8
2 Kanal D 1.289.000 7.2 15.3
3 Antena 1 1.249.000 7.0 14.8
4 Antena 3 450.000 2.5 5.3
5 National TV 376.000 2.1 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 811.000 8.4 18.6
2 Antena 1 605.000 6.3 13.9
3 Kanal D 495.000 5.2 11.4
4 Antena 3 294.000 3.1 6.8
5 Romania TV 196.000 2.0 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 403.000 9.1 25.4
2 Antena 1 317.000 7.2 20.0
3 Kanal D 168.000 3.8 10.6
4 Pro 2 48.000 1.1 3.0
5 National TV 43.000 1.0 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Acum emisiunea "Visuri la cheie" a fost lidera. Saptamana trecuta a fost serialul de pe "Antena 1".
    Ziua de miercuri ramane cea mai "competitiva".
  • A innebunit lumea. Potolestete copiatorule Razvan Putina Official.
  • Cine *** îmi tot foloseste numele meu! Doru, daca esti tu, potolestete!
  • Au avut un caz foarte sensibil, cu priza la publuic,de aici si audientele foarte bune pe toate targeturile! Oricum, Visuri la Cheie ramane o emisiune cu un public larg si tanar.
  • Ce a avut Pro atat de uimitor in editia de aseara si nu a avut in editia din 10 octombrie (Visuri la cheie)? Totusi, audientele au crescut cu un sfert din editia din 10 oct.
  • Acestea sunt audientele pe intervalul de difuzare Visuri la cheie. Oare cifrele sunt similare si pe intervalul de difuzare Fructul oprit...parca vad ca vor sari antenistii in sus ca nu este corect...asa cum au sarit protvistii in sus dupa o duminica seara in care A 1 a fost lider pe intervalul 21.00 - 23.00.
  • Văd ca antena are iar o săptămână horror. A fost pe 2 în ultimile 7 zile pe comercial.
  • Extraordinar la visuri la cheie cum se rezolva toate. Intr-o seara au luat teren, au facut rapid fundatie si casa, pac pac, nu conteaza autorizatii, timp de racordare la utilitati si alte detalii. Teatru ieftin.
  • S-a terminat serialul de pe Happy Channel; acum Pro 2 apare in top 5.

Trimite un comentariu

sus