Skip to main content

DATABASE. Andreea Esca, Andreea Berecleanu, Anca Serea sau Oana Roman au "gustat" stilul de viaţă italian la Stefanel Concept Store din Capitala

 
DATABASE. Andreea Esca, Andreea Berecleanu, Anca Serea sau Oana Roman au "gustat" stilul de viaţă italian la Stefanel Concept Store din Capitala

Paginademedia Database. De ce este stilul italian atât de popular? Italienii ştiu cel mai bine să se bucure de viaţă şi nu trebuie să mergi în Italia pentru a “gusta” stilul de viaţă italian. Este suficient să păşeşti în universul STEFANEL.

Publicitate

„La dolce vita” şi „la vita e bella” sunt expresiile care au inspirat echipa Ran Events pentru a organiza lansarea noii colecţii STEFANEL toamnă – iarnă 2018.

Stefanel Concept Store din Capitala a fost locul unde invitaţii au „gustat” stilul de viaţă italian şi s-au simţit ca acolo. Aperol Spritz, prosecco, gustări tradiţionale italieneşti, espresso aromat, playlist cu hiturile italiene, toate acestea au fost ingredientele unui eveniment memorabil.

Andreea Esca, Andreea Berecleanu, Anca Serea, Ela Crăciun, Vicki Nicola, Cristina Stănciulescu, Majda, Sasha Borona, Adina Halas, Alina Tănasă, Diana Enciu, Tily Niculae, Andreea Perju, Laura Gruia, Ana Barbu, Maria Radu, Irina Mohora, Oana Roman, Anca Ciota, Cristina Şişcanu, Dana Sota, Simona Ţăranu, Livia Dilă, Livia Graur, Eli Roman, Cristina Mihaela Dorobanţu, Irina Markovits, Ramona Solomon, Alin Gălăţescu, Diana Cosmin, Alexandra Calafeteanu, Elena Stoichiţă şi restul invitaţilor s-au simţit ca la Roma si au evadat în dulcele stil boem al italienilor, acel dolce far niente la Stefanel Concept Store.

Locul care a atras invitaţii a fost cornerul foto unde eleganta Vespa a fost “motorul” care i-a propulsat pe invitaţi direct la Roma, lângă Colosseumul.

„Odată cu noua colecţie de Toamnă/Iarnă 2018-19, STEFANEL scrie un nou capitol din istoria sa, pornind de la identitatea estetică a brandului, dar şi de la ADN-ul şi valorile care au stat la baza lui de la bun început: calitate, meşteşug şi inovaţie creatoare.

Cu noua colecţie STEFANEL s-a întors la origini pentru a spune o poveste despre autenticitate – o poveste veche de 60 de ani – dar şi pentru a continua să încorporeze în evoluţia brandului aspecte contemporane şi noi coduri stilistice.” a declarat Cornelia Nicolae (General Manager STEFANEL România, Turcia şi Polonia).

Noua colecţie de toamnă/iarnă 2018-2019 respiră o nouă identitate care ia naştere din farmecul contemporan şi atemporal al fiecărei piese. Cu alte cuvinte, noua colecţie spune o poveste despre o femeie sofisticată, cu un look foarte contemporan care ţine cont de tendinţele fiecărui sezon, dar care nu face niciodată rabat de la stilul personal.

„Care sunt coordonatele unui eveniment reuşit? Multă pasiune, dublată de fantezie, liber la imaginaţie, inspiraţie, conceptul potrivit si, mai ales, invitaţi pe care sa îi provoci sa iasă puţin din zona de confort, dar şi să îi surprinzi”, a declarat Raluca Zamfir (Managing Partner, Ran Events Communication).

Acest nou capitol îşi are, fireşte, inspiraţia în originile brandului: tricotajele, care au fost mereu piesa-cheie a colecţiilor Stefanel, sunt protagonistele acestui sezon.

De data aceasta, însă, focusul cade pe materiale şi fire textile unice precum caşmirul, lâna de alpacă, mohairul, jerseul sau vâscoza supraelastică, toate acestea stând la baza unei palete cromatice neutre care fuzionează cu nuanţe contrastante precum rozul, portocaliul, albastrul deschis sau roşul puternic.

Expertiza Ran Events Communication pe segmentul fashion se datorează proiectelor complexe pe care le-a dezvoltat în ultimii ani pentru clienţii săi: PANDORA, STEFANEL, Reserved, Max&Co, Armani Exchange, OVS Kids, Boggi, Il PASSO, Tamaris, sau Ermanno Scervino.

GALERIE FOTO.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus