Skip to main content

Licența revistei Glamour România, preluată de o companie de digital. Publicația va fi relansată de anul viitor

 
Licența revistei Glamour România, preluată de o companie de digital. Publicația va fi relansată de anul viitor

Revista Glamour, la care Ringier a decis să renunțe din acest an, rămâne pe piața din România, cu un nou editor, dar va fi relansată.

Condé Nast International, deținătoarea licenței Glamour, a anunțat că a semnat cu un nou publisher pentru ediția din România, care va prelua titlul de la 1 ianuarie 2019.

Publicitate

Este vorba despre Newsroom AI, o companie de media și tehnologie, cu afaceri în Marea Britanie, România, Africa de Sud și Statele Unite, fondată de Mihai Fanache. 

Revista va fi condusa atat editorial, cat si ca business de Diana Tofan (foto) - redactorul sef al revistei, care a fost la conducerea publicației și până acum.

În noua formulă, nu va mai fi lunară, ci va apărea trimestrial. Totodată, editorii spun că va fi tipărită "100% pe hârtie reciclată".

„Audiența de astăzi a revistei Glanour evoluează într-un ritm diferit față de acum mai bine de 10 ani, când s-a lansat revista. Ne propunem să ridicăm nivelul conversației cu un nou set de valori pentru un cititor mai conectat și mai curios”, spune Diana Tofan

Care sunt principalele coordonate ale revistei Glamour: 

  • Noua ediție print va apărea în martie 2019 și va fi prima publicație de calitate tipărită 100% pe hârtie reciclată, anunță reprezentanții companiei. 
  • Varianta online a revistei va fi lansată de la 1 ianuarie. Noul format vrea să atingă subiecte diversificate, țintind o audiență mai largă, mai spun reprezentanții companiei. 
  • Va avea de anul viitor o apariție trimestrială (până acum era lunară) și va organiza șase evenimente în jurul brandului. 

CONTEXT. Ringier a decis să renunțe la titlul Glamour începând din luna decembrie a acestui an, odată cu expirarea licenței, după cum a declarat Mihnea Vasiliu, directorul general al Ringier, într-un interviu pentru Paginademedia.ro. Decizia venea ca urmare a rezultatelor slabe din vânzări. 

De la Liberis la Mediafax și apoi la Ringier
Revista Glamour (titlu deținut la nivel internațional de Conde Nast) a intrat în portofoliul Ringier în noiembrie 2014, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
La vremea respectivă, Ringier a preluat titlul, cu întreaga echipă redacțională. Până atunci, titlul era la Mediafax Group.
La Mediafax, revista a cunoscut și momentul de vârf: în 2012, Glamour era cel mai vândut lunar pentru femei dintre titlurile auditate de BRAT: vindea 18.000 de exemplare. Datele, aici.
Glamour a fost editată, înainte de Mediafax Group, de către compania Liberis. Transferul de la Liberis la compania lui Adrian Sârbu a fost făcut în martie 2012, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Eu salut păstrarea prezența revistei Glamour pe piața din România.
    Știu că hârtia reciclată poate fi totuși glossy, și mă aștept la o calitate grafică similară cu cea pe care o are acum revista.
    Există mai multe titluri care au devenit trimestriale, după ce mai devreme fuseseră lunare, nu este primul acesta.
    Câștigul este păstrarea în piață a mai multor reviste, mai multor formate, mai multe nișe și concepte rămân acoperite, deși frecvența aparițiilor scade.
    Bănuiesc că pasul acesta îl vor face și alte reviste și pe mai departe.
  • Trimestrial? Vai si eu ce ma fac, pentru că abia asteptam sa cumpăr o revistă plină de reclame. Acum trebuie să mă mulțumesc doar cu broșurile care imi apar in fiecare zi in cutia de scrisori.
    Mai bine o faceti almanah anual.
    Ce amuzant e ca nu-și dau seama cand sa renunte.

Trimite un comentariu