
Revista Glamour, la care Ringier a decis să renunțe din acest an, rămâne pe piața din România, cu un nou editor, dar va fi relansată.
Condé Nast International, deținătoarea licenței Glamour, a anunțat că a semnat cu un nou publisher pentru ediția din România, care va prelua titlul de la 1 ianuarie 2019.
Este vorba despre Newsroom AI, o companie de media și tehnologie, cu afaceri în Marea Britanie, România, Africa de Sud și Statele Unite, fondată de Mihai Fanache.
Revista va fi condusa atat editorial, cat si ca business de Diana Tofan (foto) - redactorul sef al revistei, care a fost la conducerea publicației și până acum.
În noua formulă, nu va mai fi lunară, ci va apărea trimestrial. Totodată, editorii spun că va fi tipărită "100% pe hârtie reciclată".
„Audiența de astăzi a revistei Glanour evoluează într-un ritm diferit față de acum mai bine de 10 ani, când s-a lansat revista. Ne propunem să ridicăm nivelul conversației cu un nou set de valori pentru un cititor mai conectat și mai curios”, spune Diana Tofan.
Care sunt principalele coordonate ale revistei Glamour:
- Noua ediție print va apărea în martie 2019 și va fi prima publicație de calitate tipărită 100% pe hârtie reciclată, anunță reprezentanții companiei.
- Varianta online a revistei va fi lansată de la 1 ianuarie. Noul format vrea să atingă subiecte diversificate, țintind o audiență mai largă, mai spun reprezentanții companiei.
- Va avea de anul viitor o apariție trimestrială (până acum era lunară) și va organiza șase evenimente în jurul brandului.
CONTEXT. Ringier a decis să renunțe la titlul Glamour începând din luna decembrie a acestui an, odată cu expirarea licenței, după cum a declarat Mihnea Vasiliu, directorul general al Ringier, într-un interviu pentru Paginademedia.ro. Decizia venea ca urmare a rezultatelor slabe din vânzări.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Știu că hârtia reciclată poate fi totuși glossy, și mă aștept la o calitate grafică similară cu cea pe care o are acum revista.
Există mai multe titluri care au devenit trimestriale, după ce mai devreme fuseseră lunare, nu este primul acesta.
Câștigul este păstrarea în piață a mai multor reviste, mai multor formate, mai multe nișe și concepte rămân acoperite, deși frecvența aparițiilor scade.
Bănuiesc că pasul acesta îl vor face și alte reviste și pe mai departe.