Skip to main content

(P) PROFIL. De la restaurarea monumentelor, la viaţa de agenţie şi la marketing pentru client: Sorina Diaconu, MedLife Grup

 
(P) PROFIL. De la restaurarea monumentelor, la viaţa de agenţie şi la marketing pentru client: Sorina Diaconu, MedLife Grup

(P) De vorba cu Sorina Diaconu, omul care conduce departamentul de Marketing al MedLife Grup. Ce au in comun productia otelului si restaurarea monumentelor istorice cu sistemul medical privat? Ne va spune mai multe Sorina Diaconu despre acest parcurs si apetitul pentru domenii cu provocari mai putin intalnite si ecosisteme cat mai variate.

Publicitate

Vazute atat din pozitia omului de marketing dar si din pozitia omului de agentie, ca un “full stack developer”, dupa cum povesteste chiar ea.

Dupa gestionarea proiectului derulat de catre ONU pentru restaurarea unor monumente istorice din Romania, Sorina a facut pasul catre publicitate unde a ramas timp de 7 ani ca Account Director in Ogilvy Group.

Fiecare proiect i-a alimentat dorinta de a intelege si “cealalta” perspectiva, pe care a avut ocazia sa o exploreze ca International Marketing Director al MTAG Switzerland, liderul elvetian in productia otelului de calitate superioara.

Dorinta de a experimenta mai multe domenii a purtat-o ulterior catre Danone Romania (National Brand Manager portofoliu Bel Groupe Franta), unde intelegerea shopperului a fost o provocare de care isi aminteste cu placere.

In iarna lui 2017 a inceput o noua calatorie a Sorinei, in contextul unui business urias, lider* in serviciile private de sanatate din Romania (*cf. cifrei de afaceri).

“Am ales sanatatea pentru complexitatea acestui domeniu, si pentru ca m-a atras foarte tare provocarea de a comunica pentru un brand atat de puternic cum este MedLife.

Pentru mine este cel mai important proiect profesional de pana acum – cum pot sa aduc plus-valoare si sa inovez pentru un brand cu multa traditie si un business care a facut aproape tot, trecand prin diferite etape de maturizare, de intelegere a sistemului si a omului?

Trei sferturi din primele idei propuse initial se mai facusera sau au fost propuse in cei peste 20 de ani de existenta MedLife!”

Sorina isi aminteste zambind atat de entuziasmul primelor idei, dar si de primele proiecte implementate. Bibliotecile MedLife “Retete de bine” este unul dintre cele mai dragi:

“Eu si multi alti colegi credem ca in meseria aceasta de multe ori trebuie sa vindecam si trupul si mintea. Emotionalul, sufletul, se vindeca prin eforturile pacientului insa noi vrem sa ii stam alaturi si in acest demers si sa il sprijinim.

Biblioteca este un proiect in aceasta directie, oferind pacientilor din (hyper)clinici & spitale accesul la zone de citit. Aici ei gasesc carti cu impact terapeutic – de la positive psychology si mindfulness si pana la albume de arta si de istorie”.

Nevoia de a intelege in profunzime acest domeniu dar si capacitea de a-l stapani si de a veni cu o viziune proprie, sunt motivele pentru care Sorina a asteptat pana acum ca sa vorbeasca despre pozitia de Marketing Director la MedLife.

„Am primit multa incredere odata cu aceasta pozitie si tocmai aceasta incredere ma face sa-mi doresc sa realizez cat mai multe si cat mai bine.

Ma bucur nespus că fac parte din echipa MedLife, intr-un domeniu atat de important pentru oameni. Vad in contextul social actual, dominat mai ales de un trend holistic legat de cum abordam sanatatea, oportunitatea de a face echipa cu pacientul, de a-i recunoaste eforturile si rolul in tratament, dar si de a cauta mai multe moduri de a-l sprijini dincolo de tratament.

Am o echipa frumoasa si dedicata de care sunt foarte mandra, sunt tineri pasionati de digital storytelling si branding care vor sa creeze content valoros pentru sanatate si wellbeing, dincolo de nevoile de comunicare ale brandului.

Astept cu nerabdare prima noastra campanie integrata care urmeaza sa apara in scurt timp.”

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus