
AUDIENȚE. Visuri la cheie și Fructul Oprit și-au împărțit frățește audiențele de miercuri seară. Cele două au avut cifre apropiate la orașe și la nivel național.
Serialul Fructul Oprit a câștigat la limită audiența de pe targetul național miercuri seară, când s-a aflat la bătaie cu emisiunea de makeover Visuri la cheie de pe Pro TV și serialul turcesc Mireasa din Istanbul de pe Kanal D. Pe targetul urban, Pro TV și Antena 1 s-au aflat la mică distanță, iar pe targetul comercial, Visuri la cheie s-a detașat de Fructul Oprit.
Miercuri a fost prima seară fără Exatlon pe Kanal D. Reamintim că postul turcesc a înlocuit ediția de miercuri a emisiunii Exatlon cu un episod din serialul turcesc Mireasa din Istanbul, după cum a scris Paginademedia.ro aici
Paginademedia.ro prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie
NAȚIONAL. La nivel de țară, serialul Ruxandrei Ion a fost urmărit de o medie de 1.472.000 de telespectatori. Imediat, în spatele Antenei s-a aflat Pro TV, cu media de 1.439.000 de urmăritori. Kanal D a scăzut față de săptămâna trecută, când miercuri seară la bătaie se afla Exatlon și a obținut media de 1.116.000 de telespectatori
URBAN. La orașe, Pro TV a trecut pe primul loc, însă Antena a ținut aproape. Visuri la cheie a adus în fața televizoarelor o medie de 735.000 de persoane, în timp ce Fructul a avut 717.000 de privitori. Kanal D a obținut o medie de 458.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe targetul 18-49 Urban, Visuri la cheie s-a distanțat de Fructul Oprit. Emisiunea de makeover a avut o medie de 390.000 de telespectatori, iar serialul românesc de inspirație turcească, media de 319.000. Serialul turcesc de la Kanal D a avut audiențe patru ori mai mici decât primul loc din topul audiențelor pe comercial, 92.000 de telespectatori.
În targetul comercial intră și Digi Sport pe locul patru, care a difuzat două meciuri din Champions League TSKA Moscova - AS Roma și Juventus Manchester United.
GALERIE FOTO Visuri la cheie 7 noiembrie
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.472.000 | 8.2 | 17.4 |
2 | Pro TV | 1.439.000 | 8.0 | 17.0 |
3 | Kanal D | 1.116.000 | 6.2 | 13.2 |
4 | Antena 3 | 416.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | National TV | 314.000 | 1.8 | 3.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 735.000 | 7.6 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 717.000 | 7.5 | 16.1 |
3 | Kanal D | 458.000 | 4.8 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 295.000 | 3.1 | 6.6 |
5 | National TV | 162.000 | 1.7 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 390.000 | 8.8 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 319.000 | 7.2 | 19.4 |
3 | Kanal D | 92.000 | 2.1 | 5.6 |
4 | DigiSport 1 | 79.000 | 1.8 | 4.8 |
5 | National TV | 78.000 | 1.8 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Fructul Oprit e mai fain