Skip to main content

AUDIENȚE. Să fie Voce! Și rating. Câți români au văzut a doua serie de confruntări de la Vocea României

 
AUDIENȚE. Să fie Voce! Și rating. Câți români au văzut a doua serie de confruntări de la Vocea României

AUDIENȚE. Vocea României, Exatlon, X Factor. Clasamentul de vineri seară, indiferent că vorbim de românii din toată țara, de la orașe sau din publicul comercial între 18 și 49 de ani. Care sunt însă diferențele între cele trei show-uri de pe Pro TV, Antena 1 si Kanal D.

Publicitate

Aseară a două rundă de confruntări de la Vocea României. Confruntări "arbitrate" de Pavel Bartoș: "Să fie Voce!" Și a doua "rundă" a confruntării Vocea României - X Factor din acest sezon.

Cifrele?

La jumate pentru X Factor, în comparație cu Vocea României. De altfel, Vocea a fost cel mai urmărit show pe interval, în timp ce emisiunea de pe Antena 1 a fost pe poziția a treia, după Exatlon.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de vineri, 2 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10): 

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Vocea României a fost urmărită de 1,4 milioane de români, cu aproape 100.000 sub săptămâna trecută. Exatlonul de pe Kanal D a fost pe poziția secundă, la peste 200.000 de telespectatori distanță de Pro TV.

Locul al treilea în clasament pentru X Factor. Emisiunea de pe Antena 1 a avut cifre la jumătate în comparație cu Vocea României.

URBAN. La orașe, cifrele sunt foarte apropiate de săptămâna trecută, pentru toate programele din top: Vocea României, Exatlon și X Factor.

Mai exact: o medie de 750.000 de telespectatori pentru Pro TV (775.000 sătpămâna trecută) și 520.000 pentru Exatlonul Kanal D (515.000 vinerea trecută).

Și la orașe, X Factor a avut cifre de două ori mai mici decât Vocea României: 360.000 media Antenei 1 (la fel ca săptămâna trecută).

COMERCIAL. Confruntările de la Vocea României au ținut în fața televizoarelor aproape 370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (foarte aproape de săptămâna trecută, chiar cu un plus de 14.000 de telespectatori).

Locul doi pentru Exatlon: puțin peste 200.000 de telespectatori din targetul comercial.

Antena 1 și X Factor s-au apropiat de 200.000 de telespectatori, în creștere cu aproape 30.000 față de vinerea trecut. Rămâne însă la jumătatea Vocii, ca performanțe.

Audienţa posturilor TV vineri, 2 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.358.000 7,6 17,9
2 Kanal D 1.114.000 6,2 14,7
3 Antena 1 678.000 3,8 8,9
4 Romania TV 401.000 2,2 5,3
5 Antena 3 354.000 2 4,7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 2 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 750.000 7,8 18,9
2 Kanal D 520.000 5,4 13,1
3 Antena 1 362.000 3,8 9,1
4 Romania TV 224.000 2,3 5,6
5 DigiSport 1 201.000 2,1 5,1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 2 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10),pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 368.000 8,3 25,8
2 Kanal D 204.000 4,6 14,3
3 Antena 1 181.000 4,1 12,7
4 DigiSport 1 62.000 1,4 4,4
5 Prima TV 49.000 1,1 3,5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audiența Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Citește și: 
 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu