Skip to main content

AUDIENȚE. Ultimul episod din Las Fierbinți, lider de audiență pe toate targeturile. Cifrele serii

 
AUDIENȚE. Ultimul episod din Las Fierbinți, lider de audiență pe toate targeturile. Cifrele serii

AUDIENȚE. Ultima strigare a sezonului Las Fierbinți s-a făcut joi, seară în care a fost, desigur, lider de audiență pe toate segmentele.

Publicitate

Ultimul episod din sezonul 14 Las Fierbinți a avut cifre duble față de locul doi, Kanal D, care a difuzat o ediție Exatlon. Antena 1 a avut o ediție din Ultimul Trib. Podiumul cu cele trei televiziuni a rămas neschimbat pe toate cele trei targeturi de audiență.

La nivel național, aventurile fierbințenilor au adus în fața televizoarelor o medie de 2.402.000 de telespectatori și o cotă de piață de 26,6%. Asta înseamnă că mai mult de un sfert din românii care se uitau la televizor urmăreau Las Fierbinți.

Minutul de aur s-a înregistrat la 20:58, când aproape trei milioane de români urmăreau Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă audiențele de joi, 6 decembrie pe intervalul serialului Las Fierbinți (20:30-21:30)

NAȚIONAL. Las Fierbinți a avut o medie de 2.402.000 de telespectatori la nivel de țară, de două ori mai mare decât cea a Exatlonului, care a obținut media de 1.289.000 de urmăritori. La distanță de cele două s-a aflat Ultimul Trib al Antenei, cu media de 543.000 de telespectatori.

URBAN. La orașe, ultimul episod din acest sezon al serialului de pe Pro TV a avut o medie de 1.113.000 de telespectatori. În urmă s-a aflat Kanal D, media de 549.000 de privitori, la jumătate din audiența Las Fierbinți.

Locul trei i-a revenit Antenei 1, cu 275.000 de urmăritori, la mare distanță de primele două, însă la mică distanță de o altă televiziune din grupul Intact. Antena 3, ocupanta locului patru a avut o medie de 250.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Nicio surpriză pe segmentul comercial. Tinerii din mediul urban au preferat Las Fierbinți, cu o medie de 496.000 de telespectatori.

Exatlon își păstrează locul doi, cu aproximativ 222.000 de persoane, iar Ultimul Trib de pe Antena 1 prinde poziția a treia, cu media de 130.000 de următori, cifră de 3 ori mai mică decât primul loc.

Audienţa posturilor TV joi, 6 decembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.402.000 13.4 26.6
2 Kanal D 1.289.000 7.2 14.3
3 Antena 1 543.000 3.0 6.0
4 National TV 465.000 2.6 5.1
5 Romania TV 348.000 1.9 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 6 decembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.113.000 11.6 24.0
2 Kanal D 549.000 5.7 11.8
3 Antena 1 275.000 2.9 5.9
4 Antena 3 250.000 2.6 5.4
5 National TV 207.000 2.2 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 6 decembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), pe segmentul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 496.000 11.3 28.6
2 Kanal D 222.000 5.0 12.8
3 Antena 1 130.000 3.0 7.5
4 National TV 78.000 1.8 4.5
5 DigiSport 1 55.000 1.2 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • @marian si pro tv s-a băgat cu desenele abia de cateva saptamani
    Legat de asta,sunt curios o comparatie audienta cand e desene la pro tv duminică la 10...11 si antena 1 vineri seară si reluare(duminică dupa-masa cred)
  • Astia de la antenuta au scos chix factor si baga desene aninate poate le iese ceva , pana acum le baga sambata acum le muta vinerea le rereredifuzeaza , precum pro filmele ,desenele animate le dai ziua nu seara cum face pro dumineca dar ce sa le ceri celor de la antenuta

Trimite un comentariu