Skip to main content

Cum au dat Digi 24 şi Digi FM cu condamnarea lui Mitică Dragomir şi a directorului Bendei

 
Foto: DigiFM.ro
Foto: DigiFM.ro

Postul Digi 24, site-ul staţiei TV şi site-ul Digi FM au difuzat ştirea legată de condamnarea la închisoare a lui Ioan Bendei, fostul administrator RCS.

Publicitate

Cum au difuzat-o? În continuare.

Înainte, informaţia, pe scurt: Dumitru Dragomir, fostul preşedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal şi Ioan Bendei, fostul administrator al RCS, au fost condamnaţi în primă instanţă la câte patru ani de închisoare în dosarul drepturilor TV.

În acest dosar, Dragomir a fost acuzat că a primit mită 3 milioane de euro de la Ioan Bendei.

Ştirea de pe Digi 24 începe cu “partea frumoasă”. Fără prea multe detalii

Postul Digi 24 şi site-ul au dat ştirea la fel. Titlul: “Decizie în primă instanţă în dosarul drepturilor TV”.

Primul paragraf introduce subiectul: “Tribunalul a pronunţat, după trei luni şi jumătate de amânări, o primă decizie în dosarul drepturilor de difuzare a meciurilor din Liga I”. O hotărâre care “poate fi contestată cu apel”.

Ştirea continua cu “partea bună” a procesului:

Judecătorul a decis să îi achite pe directorul companiei RCS & RDS Serghei Bulgac, pe fostul director Alexandru Oprea, dar şi pe fostul coordonator al departamentului juridic, Mihai Dinei. (n. red: fostul coordonator lucrează încă în compania Digi).

În ultimul paragraf al ştirii, apare informaţia legată de condamnarea lui Dragomir şi a "fostului administrator" Ioan Bendei. (Ştirea nu menţionează dacă Bendei mai are vreo calitate în cadrul Digi.)

Şi în ultima propoziţie, amenda luată şi de RCS: “Firma RCS & RDS a fost sancţionată cu o amendă penală de 1,25 milioane de lei.”

Ştirea nu menţionează niciun detaliu legat de “cazul drepturilor de difuzare” şi în ce a constat el, de fapt (acuzaţia de mită).

Ştirea de pe Digi 24:

Digi FM: Ştirea există, numele RCS, nu

Pe site-ul Digi FM, ştirea este mai scurtă şi este orientată pe Dumitru Dragomir. “A fost condamnat la 4 ani cu executare”, titrează Digi FM.

Din ştire, aflăm că “Fostul preşedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal este acuzat că a primit peste 3 milioane euro mită, în dosarul drepturilor de televizare a meciurilor de fotbal din Liga 1.” Nu aflăm de la cine era acuzat că a luat mită (adică Ioan Bendei).

Niciun cuvânt nici despre RCS, nici despre Ioan Bendei, nici despre ceilalţi manageri achitaţi.

Bendei, cazul de la care a pornit scandalul Pătraru

Cazul Ioan Bendei a fost “scânteia” care a aprins scandalul Dragoş Pătraru, în primăvara lui 2017, soldat cu plecarea realizatorului Starea Naţiei de la Digi 24.

Pe atunci, Digi 24 nu a dat nicio ştire despre procesul lui Ioan Bendei, lucru penalizat, pe post, de către Dragoş Pătraru. Urmarea: după o serie de emisiuni în care Pătraru a condamnat poziţia staţiei la care lucre şi o reacţie publică a Digi 24 (pe post, prin Cosmin Prelipceanu), Pătraru a plecat de la Digi 24.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Te doare mintea ce fac astia de la RCS... In 2008 au dat 80-90 milioane euro, adica de zece sau 15 ori mai mult decit contractul anterior, de ce naiba trebuiau sa mai dea si spaga?! Ca doar Vintu si ai lui nu ajungeau la suma aia oricum... Aaaa, de fapt RCS/RDS au dat spaga ca sa le fie redus contractul cistigat la lictiatie pt ca venea criza... Deci ia sa vezi tu, neamule, cum vine amnistia peste toti astia si-i lasa si cu milioanele in conturi!
  • digisport. ro/special/dumitru-dragomir-a-fost-condamnat-in-prima-instanta-la-4-ani-de-inchisoare-in-dosarul-drepturilor-tv-592012
    Sper sa nu mi se modereze link-ul. Stirea e aruncata undeva in subsol, si nu se precizeaza nimic de mister Bendei, care este IN CONTINUARE administratorul firmei RCS-RDS. Halal 'jurnalism'... bine nici nu ma astept la prea multe de la aia din redactia Digi Sport..
  • Cei de la DG24 sa se pregateasca sa nu primeasca prima nici in 2019. Este nevoie de un efort de echipa pentru plata amenzilor!

Trimite un comentariu

sus