Skip to main content

AUDIENȚE. Ferma, prima înfrângere pe un target de la debut și până acum. Naționalul a fost la Fructul Oprit, orașele și comercialul la Pro TV

 
AUDIENȚE. Ferma, prima înfrângere pe un target de la debut și până acum. Naționalul a fost la Fructul Oprit, orașele și comercialul la Pro TV

AUDIENȚE. Ferma a cedat un segment de audiență, pentru prima oară de când a debutat emisiunea (29 ianuarie), în favoarea serialului Fructul Oprit.

Publicitate

Serialul de pe Antena 1 s-a poziționat pe primul loc la nivel național pe intervalul emisiunii reality, însă la mică diferență.

Fructul nu a avut sorți de izbândă pe intervalul Las Fierbinți, unde a coborât și pe locul trei. Pe același interval, postul de nișă Pro Cinema a prins locurile patru și cinci pe urban și comercial.

Programul celor trei generaliste în seara de miercuri a fost cel obișnuit. Pro TV a utilizat formula Ferma-Las Fierbinți, Antena 1 a difuzat un episod din Fructul Oprit, iar Kanal D a mizat pe serialul turcesc Povestea noastră și Bravo, ai stil.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunilor Las Fierbinți (20:30-21:20) și Ferma (21:25-23:10):

Intervalul Las Fierbinți

NAȚIONAL. Las Fierbinți ține Pro TV la distanță de celelalte două posturi. Serialul a obținut media de 2.365.000 de telespectatori, iar Povestea noastră de pe Kanal D s-a poziționat pe doi, cu 1.429.000 de urmăritori.

Fructul Oprit a completat top 3 și a numărat 1.392.000 de persoane.

URBAN. Aventurile lui Firicel și Celentano au atins peste un milion de telespectatori la orașe, mai exact, 1.126.000. Antena 1 a avut jumătate din audiența Pro TV-ului, în medie 619.000 de privitori, iar Kanal D a avut media de 584.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, 18-49 Urban, Las Fierbinți a câștigat media de 546.000 de urmăritori, iar Fructul oprit, 290.000. Serialul turcesc Povestea noastră a obținut media de 173.000 de privitori.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.365.000 13.3 24.6
2 Kanal D 1.429.000 8.1 14.8
3 Antena 1 1.392.000 7.9 14.5
4 Antena 3 430.000 2.4 4.5
5 Prima TV 404.000 2.3 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.126.000 11.7 23.1
2 Antena 1 619.000 6.5 12.7
3 Kanal D 584.000 6.1 12.0
4 Antena 3 303.000 3.2 6.2
5 Pro Cinema 166.000 1.7 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 546.000 12.7 30.9
2 Antena 1 290.000 6.8 16.4
3 Kanal D 173.000 4.0 9.8
4 Pro Cinema 64.000 1.5 3.6
5 Prima TV 48.000 1.1 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul Ferma

NAȚIONAL. Primul loc s-a oprit la Antena 1. Serialul Ruxandrei Ion a obținut media de 1.283.000 de telespectatori, iar Ferma de pe Pro TV s-a situat la mică distanță, cu 1.252.000 de persoane, în medie.

URBAN. Ferma a revenit pe primul loc în mediul urban, numărând în medie 581.000 de urmăritori, iar Fructul a avut 581.000. La orașe, politica a fost mai importantă decât moda. Antena 3 a urcat peste Kanal D, care după Povestea noastră, a difuzat Bravo, ai stil.

COMERCIAL. Emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu a cucerit primul loc pe segmentul comercial, cu 352.000 de telespectatori, în medie. Locul doi a mers la Fructul oprit, care a câștigat 265.000 de urmăritori. Locul trei s-a dus la Digi Sport 1, care a transmis meciul de Champions League, Atletico Madrid - Juventus.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:10), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Antena 1 1.283.000 7.2 16.5
2 Pro TV 1.252.000 7.1 16.1
3 Kanal D 824.000 4.7 10.6
4 Prima TV 569.000 3.2 7.3
5 Antena 3 562.000 3.2 7.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 675.000 7.0 16.1
2 Antena 1 581.000 6.1 13.9
3 Antena 3 362.000 3.8 8.7
4 Kanal D 334.000 3.5 8.0
5 Prima TV 249.000 2.6 6.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:10), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 352.000 8.2 22.2
2 Antena 1 265.000 6.2 16.7
3 DigiSport 1 110.000 2.6 6.9
4 Kanal D 106.000 2.5 6.7
5 Prima TV 92.000 2.1 5.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • O emisiune de toata jena. Un fel de "raspuns" la Insula. Nu are nicio noima si logica. O continuare fireasca a emisiunii cu tarani de lunea.
  • "marian,Doru," toți cei care comenteaza pe acest site sunt eu dupa mintea voastra! Eu am un singur nume "Razvan Putina" acum folosesc numai "R" ! Asa ca numai scrieți un sir de nume pe acolo ! Cât despre filmele din weekend mai vedem noi cine e lider mariane!
  • Mile R,q si mai nou am vazut Lord sambata si dumineca pro are filme noi in premiera si de Oscar sa vedem cine iese primul si dumineca pe primul film in premiera pro a fost pe comercial la distanta mare fata de antenuta ta si da D, are perfecta dreptate pro a fost unde conteaza
  • Fructul este chinuit sezonul ăsta. Antena iar așteaptă chefii sa mai prindă câte un 1 pe comercial.
  • "Razvan Putina mile A1 R q" ("q" e tot al tau, nu ?), acum nu zici nimic de pensionarii de la "Antena 1" ?
    Vad ca serialul tau sta rau pe comercial...
  • [email protected] ah, cum eram sigur că *** pro, la primul eșec, bagă placa cu ”acolo unde trebuie.”
  • Se duce la vale Ferma ! Sâmbăta e premiera iumor, Pro tv nu are nici o sansa în fata Antenei 1 !

Trimite un comentariu