
AUDIENȚE. iUmor a început sezonul șase cu dreptul. Show-ul Antenei 1 a fost lider detașat la prima difuzare, de sâmbătă, 23 februarie.
A fost lider detașat la nivel național și pe publicul comercial și a avut cifre aproape duble față de Pro TV la orașe.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul iUmor, la debutul noului sezon:
NAȚIONAL. Show-ul Antenei 1 a avut peste 1,8 milioane de telespectatori din toată țara. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu Exatlon pe interval, iar Pro TV a fost pe trei cu două filme de Oscar, Mad Max și Django Dezlănțuit.
URBAN. Antena 1 a fost lider detașat și la orașe, cu cifre aproape duble față de Pro TV. Show-ul iUmor s-a apropiat de un milion de telespectatori de la orașe, în timp ce Pro TV a avut o medie de 550.000 de privitori.
Kanal D, de pe locul al treilea, a avut cifre apropiate: 490.000 de persoane.
COMERCIAL. Show-ul iUmor a dominat și pe publicul tânăr, 420.000 de persoane. Pro TV, de pe poziția a doua, era urmărit de 330.000 de persoane.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.820.000 | 10.3 | 20.2 |
2 | Kanal D | 1.312.000 | 7.4 | 14.6 |
3 | Pro TV | 1.148.000 | 6.5 | 12.7 |
4 | Romania TV | 433.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 426.000 | 2.4 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 957.000 | 10 | 20.9 |
2 | Pro TV | 551.000 | 5.7 | 12 |
3 | Kanal D | 490.000 | 5.1 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 270.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 417.000 | 9.7 | 25.3 |
2 | Pro TV | 328.000 | 7.6 | 19.9 |
3 | Kanal D | 185.000 | 4.3 | 11.2 |
4 | DigiSport 1 | 88.000 | 2 | 5.3 |
5 | National TV | 47.000 | 1.1 | 2.9 |
Comentarii
Antena, prima pe țară, a doua pe județ :))
Hai, cum e cu pensionarii de la "iUmor" ?
Ca pe stirea cu "Romanii au talent", ne "scoteai" ochii. Ca sa te "citez":
"Nu mai au audientele record din anii trecuți, și aici ma refer pe targetul comercial,atunci cand depasea 1,1 milioane !".
Astept ca "iUmor" sa faca peste 15 rating pe comercial, ca "Romanii au talent".
Si inca astept sa scrii ceva de pensionarii "iUmor".
"Razvan Putina mile A1 R", de pensionarii "iUmor" nu zici nimic ?
"Pro TV" a stat mult mai bine pe comercial fata de national. Parca scriai pe aici ca nu are "tinerei".