
AUDIENȚE. Pro TV a dansat cu audiența. Eliminarea lui Emil Rengle din Ferma și întâmplările din Fierbinți au pus încă o dată Pro TV pe prima poziție în audiențe pe toate cele trei targeturi.
Formula „rurală”, cu Ferma și Las Fierbinți, a avut succes din nou, fiind a doua săptămână în care postul din Pache reușește să fie lider de audiență pe intervalul ambelor emisiuni.
La nivel de țară, Ferma a fost urmărită de o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori
Emil Rengle a dus ultima luptă cu decepticonii și autoboții din filmul Transformers: Exterminarea de pe Antena 1. Kanal D a mers la sigurîncercat cu serialul turcesc Povestea noastră.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audiența posturilor tv pe intervalul Ferma (21:25-23:20):
NAȚIONAL. La nivel național, Ferma a avut cifre mai mari decât în seara de miercuri, cu media de 1.572.000 de telespectatori, în timp ce „Povestea” de pe Kanal D, ocupanta locului doi, a avut cifre asemănătoare, 1.366.000 de urmăritori.
În lipsa Fructului Oprit, Antena 1 a numărat, în medie 762.000 de telespectatori.
URBAN. În medie, 799.000 de telespectatori i-au urmărit pe Mihaela Rădulescu, Brigitte și Florin Pastramă la orașe. Filmul din seria Transformers de pe Antena 1 a ținut în fața televizoarelor 532.000 de persoane și a urcat postul pe locul doi.
Serialul turcesc de pe Kanal D a fost urmărit de 371.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Ferma s-a menținut pe primul loc, cu o medie de 380.000 de urmăritori. „Pariul” de joi seară al Antenei 1, un film, s-a poziționat pe locul doi, cu aproximativ 256.000 de telespectatori. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu media de 181.000 de privitori.
Topul cinci pe comercial a fost completat de Antena 3 și Pro 2.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.572.000 | 8.9 | 19.6 |
2 | Kanal D | 1.366.000 | 7.7 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 762.000 | 4.3 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 472.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Romania TV | 320.000 | 1.8 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 799.000 | 8.3 | 19.0 |
2 | Kanal D | 532.000 | 5.5 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 371.000 | 3.9 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 322.000 | 3.4 | 7.7 |
5 | Romania TV | 196.000 | 2.0 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 380.000 | 8.8 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 256.000 | 6.0 | 16.4 |
3 | Kanal D | 181.000 | 4.2 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Pro 2 | 47.000 | 1.1 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul Las Fierbinți
NAȚIONAL. Viața fierbințenilor a fost urmărită de 2.615.000 de telespectatori, în timp ce Povestea noastră de pe Kanal D a obținut o medie de 1.410.000 de urmăritori. Fără Fruct, Antena 1 a ocupat locul trei și a avut media de 788.000 de privitori
URBAN. La orașe, aproximativ 1.234.000 de telespectatori au urmărit Las Fierbinți. La o distanță de aproape 700.000 de telespectatori, s-a aflat Kanal D, care a avut media de 546.000 de urmăritori. Antena 1 a completat podiumul cu 406.000 de persoane, în medie.
COMERCIAL. Tinerii de la orașe au preferat Las Fierbinți, care a adus o medie de 600.000 de persoane postului din Pache. Locul doi a fost câștigat de Antena 1, iar locul trei s-a dus la Kanal D.
În topul comercial, Pro 2 și TVR 2 au ocupat locurile patru și cinci.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), la nivel NAȚIONAL:
National TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.615.000 | 14.8 | 27.2 |
2 | Kanal D | 1.410.000 | 8.0 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 788.000 | 4.4 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 4.2 |
5 | National TV | 396.000 | 2.2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.234.000 | 12.9 | 25.8 |
2 | Kanal D | 546.000 | 5.7 | 11.4 |
3 | Antena 1 | 406.000 | 4.2 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 284.000 | 3.0 | 5.9 |
5 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 600.000 | 14.0 | 34.4 |
2 | Antena 1 | 247.000 | 5.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.1 | 10.1 |
4 | Pro 2 | 44.000 | 1.0 | 2.5 |
5 | TVR 2 | 42.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Fugi și gandeste-te ce aberații mai scoți mâine când Pro iar da de pământ cu antena pe comercial.
Pai exact ca tine, "mile Razvan Putina R"; nu ii vezi la "Pro TV". Uite aici tinerii; "Ferma" a avut 8,5 pe national iar pe comercial 10,2:
https://www.paginademedia.ro/2019/02/ce-audiente-a-scos-ferma-pro-tv-5-februarie-2019
Deci, cum e cu pensionarii ?
"e tanar publicul antenei"
Si tinereii de la "marele" tau serial unde sunt ?
https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-las-fierbinti-30-ianuarie-fructul-oprit
https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-ferma-mihaela-radulescu-30-ianuarie
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-las-fierbinti-ferma-6-februarie
"3 ore timp de 3 zile cu program rural"
Nu plange "milica"... Macar acest program a fost lider pe toate target-urile. Chiar dublu pe comercial.
Când antena o da în bara cu audientele, o dați mereu în diverse. De ar fi romanii așa înapoiați ca publicul din tarile nordice sau Australia care gusta același tip de producții.
chill, ambele televiziuni au programe de forță. când intră chefii nu misca nimeni. la fel cu asia expres. nici fructul nu sta rau, iar te cunosc de undeva bate tot pe intervalul ei. pro are mai multe, vocea, fierbinti, r t l, acum ferma. dar observa ca se si adreseaza cu ferma, fierbinti, fermier caut nevasta, unui public mai needucat. multi sa fie.
auzi la el, ”dupa ce la tocit pro vi la dat voua.”
corect este cu ”l-a” în ambele propoziții.
apoi, fratele meu de dreapta (probabil un băiat ce trăieste din indemnizație socială) vezi ca s-au inventat semnele de punctuație, foloseste-le ,sunt gratis.