Skip to main content

"Dumnezeul achizițiilor", scos de pe site-ul Digi24 după o intervenție "de sus"

 
"Dumnezeul achizițiilor", scos de pe site-ul Digi24 după o intervenție "de sus"
Captura din documentarul Recorder

UPDATE. Menționarea reportajului despre preotul cu 130 de contracte a dispărut și dintr-o altă știre Digi 24. Detalii, în articol.

Publicitate

Preluarea reportajului Recorder "Dumnezeul achizițiilor" - despre preotul cu 130 de contracte, a dispărut de pe site-ul Digi24.ro. De ce?

Inițial, documentarul Recorder - unul dintre cele mai vizualizate subiecte din online, cu zeci de mii de share-uri - a fost preluat, pe larg, pe site-ul Digi24.

Recorder: Milioane de euro fraudate prin programul care "a scos țara din noroaie" - era titlul preluării de pe site-ul Digi24.ro

Pe scurt, preluarea făcea un rezumat al reportajului Recorder:

  • Un material al Recorder.ro arată cum operează politicienii cu viitorul României: l-au transformat într-o uriaşă schemă de partid pe foarte mulţi bani.
  • O investigație a jurnalistului Alex Nedea, pentru Recorder.ro, arată că cel mai mare program de modernizare a satului românesc din ultimii 30 de ani este, într-o bună măsură, un jaf generalizat: lucrări făcute de mântuială și cu prețuri supraevaluate de zeci de ori; telefoane venite direct din Guvern care condiționează acordarea finanțărilor în funcție de alegerea firmei cu care se face lucrarea; primari care se ascund sau se îmbolnăvesc instantaneu când presa le cere explicații.

Mai mult, articolul de pe Digi 24 a fost unul dintre subiectele cu o poziționare bună pe portalul postului de știri. Reportajul Recorder a fost difuzat și de postul Digi24.

A doua zi, articolul a dispărut însă de pe site

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, articolul a fost scos în urma unor "intervenții de sus". Ca urmare a acestora, linkul a dispărut. "Urmele" articolului au rămas însă în online.

Captura de mai jos a fost realizată de Paginademedia.ro, din cache-ul Google:

Reportajul Recorder, scos și dintr-o altă știre de pe Digi24.ro

Reportajul Recorder.ro despre preotul cu 130 de contracte a mai fost menționat - și apoi șters - și într-o altă știre de pe Digi 24.

Mai exact:

Într-o știre cu titlul Cum răspunde noul ministru al Dezvoltării imaginilor cu noroaiele de la sate din reportajele TV, un articol de pe Digi24 menționa, chiar în primele paragrafe, documentarul Recorder.ro:

"O anchetă de la Recorder.ro arăta zilele trecute că aceeași firmă cu zero angajați a câștigat mai multe contracte cu autorități locale din diverse zone."

Ulterior, propoziția de mai sus a dispărut de pe site.

Foto: Articolul, înainte și după

Citește și: Zeci de mii de share-uri. Zeci de mii. Într-o zi! Recorder și „Dumnezeul achizițiilor” - preotul cu 130 de contracte

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/dna-s-a-autosesizat-in-cazul-preotului-cu-zeci-de-contracte-castigate-prin-pndl-1090123
  • Asa, ia sa vedem mai indeaproape stirea asta.
    Un reportaj oarecare, difuzat la Jurnalul de seara, prezentat de Prelipceanu, dispare de pe site. Nu observa nimeni, doar Pagina de media. Care prezinta o captura a paginii "din cache-ul Google". Desigur. Captura este o fotografie, si aia facuta prost. Paginile salvate in cache sunt clare, formate HTML, verticale, si nu miscate, facute la repezeala, oblice. O pagina din cache se putea salva simplu si clar cu printscreen. Deci captura a fost facuta in mod evident de cineva inainte de a fi sters reportajul. Sa fi stiut dinainte ca va fi inlaturat? Nu ar fi castigat Prelipceanu din asta, sa se erijeze el in marele aparator al presei? Cum a ajuns incidentul asta minor la Pagina de media? Sta cineva acolo si face o lista cu stirile de pe digi24.ro sa vada ce ramane si ce nu? Sa fim seriosi.
    Si, cumva, nu Prelipceanu a fost cel care l-a sapat pe Tudor Musat, sa ramana el singur cu talk show la Digi24? Tot asa cum l-a sapat si pe George Orbean si pe multi altii? Ma intreb si eu.
  • Off-topic: poate citeste cineva de la Digi. Nu inteleg de ce daca tot se dau bani pe gala Oscar,nu se poate asigura o traducere onorabila la rezumatul de seara. Inteleg ca live ul e mai greu de tradus,dar sa ai poticneli si traducere proasta la rezumatul de a doua zi seara cand deja sint Scripturi apărute la transmisie... Mi-e dor de transmisia Oscarurilor pe HBO cand avem variante titrate a doua zi si nu traduceri la prima mana cu niste voci obosite. De cativa ani faceti acelasi lucru si de fiecare data vi se tot spune ca iese prost. Poate la anu’:)) daca vor mai fi bani de Oscaruri
  • ERA PIRAT CU PATRAFIR SI TRAFALET........suntem PE CALEA BUNA,A PIEIRII...DUMNEZEU SA NE IERTE,FRECATI VA MAINILE CU TARANA...DUMNEZEU SA NE IERTE,CACI ARE CE!!!!!

Trimite un comentariu