Skip to main content

AUDIENȚE. De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediției

 
AUDIENȚE. De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediției

AUDIENȚE. Dacă este vineri, întrebarea nu este "cine a fost pe primul loc", ci la ce distanță a fost Românii au talent în fața celorlalte posturi TV.

Publicitate

Cum a stat a patra ediție a emisiunii de pe Pro TV?

Înainte, care au fost aseară programele concurente. Pe intervalul Românii au talent, Antena 1 a difuzat filmul Incredibilul Hulk. Pe Kanal D a fost serialul turcesc Povestea noastră, urmat de Bravo, ai stil.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Românii au talent, ediția a patra, din 1 martie (interval orar 20.30-23.35): 

NAȚIONAL. Aproape 3,6 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la a patra ediție a audițiilor de la Românii au talent, la fel ca săptămâna trecută.

Diferența față de restul stațiilor?

Pro TV a avut audiențe de trei ori mai mari decât Kanal D și de nouă ori peste Antena 1. 

URBAN. La orașe, audiența Românii au talent s-a dus aproape de 1,9 milioane de telespectatori pe minut, cu câteva zeci de mii peste săptămâna trecută.

Emisiunea prezentată de Pavel Bartoș a avut, la orașe, cifre de aproape cinci ori mai mari decât Kanal D și de nouă ori peste Antena 1. De notat că Antena 1 a fost pe poziția a patra la orașe, fiind depășită și de România TV.

COMERCIAL. Ce audiență a avut pe publicul tânăr emisiunea jurizată de Andra, Florin Călinescu, Andi Moisescu și Mihai Petre?

Aproape 800.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Românii au talent, cu 40.000 peste ediția trecută.

De notat cota de piață pe publicul tânăr: aproape 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre tinerii de la orașe care aveau televizoarele deschise erau pe Pro TV.

Avansul Pro TV în fața celorlalte stații?

Kanal D a fost pe poziția a doua, la peste 600.000 de telespectatori în urmă (o cifră de aproape șase ori mai mică decât a Pro TV).

Antena 1, locul trei, a numărat puțin peste 100.000 de telespectatori tineri, adică de peste șase ori sub Românii au talent.

Audienta posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 3.583.000 20,2 43,1
2 Kanal D 1.195.000 6,7 14,4
3 Antena 1 409.000 2,3 4,9
4 Romania TV 366.000 2,1 4,4
5 Antena 3 267.000 1,5 3,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.867.00 19,5 42,8
2 Kanal D 457.000 4,8 10,5
3 Romania TV 211.000 2,2 4,8
4 Antena 1 196.000 2 4,5
5 Antena 3 182.000 1,9 4,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 773.000 18 48,8
2 Kanal D 139.000 3,2 8,8
3 Antena 1 119.000 2,8 7,5
4 DigiSport 1 38.000 0,9 2,4
5 Romania TV 37.000 0,9 2,4


Vezi Audiența Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citește și:

Prima ediție, 8 februarie: Românii au talent și în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 și Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediție, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediția de debut. Pro TV, cifre e șapte ori peste Antena 1 și Kanal D


A treia ediție, 22 februarie: Câți oameni au văzut „Românii au talent”, ediția a treia

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu