
„Firea a interzis cutremurul în Bucureşti!” este titlul dat de ziarul Libertatea unui text care arată cum Primăria Capitalei ar fi dat jos un afiş publicitar de pe o clădire. Banner-ul prezenta cum ar arăta respectiva clădire în urma unui cutremur major.
Totul era parte a unei campanii dramatice dezvoltate de agenţia Mullen Lowe, în amintirea zilei de 4 martie 1977, Paginademedia.ro a scris mai multe AICI. Proiectul fusese creat pentru societatea de asigurare PAID România (Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale).
Înţelegerea era că „mash-ul de pe clădirea monument istoric de pe Calea Victoriei cu cea mai mare firmă de publicitate outdoor, Euromedia”, notează cotidianul Libertatea.
Potrivit aceleiaţi surse, „înţelegerea a căzut însă, la patru zile după montare”
Motivul?
Atât clientul cât şi Euromedia prezintă aceeşi variantă: „Am decis să-l dăm jos de la vânt”, punctează reporterii Libertatea.
Un om din agenţia Mullen Lowe, citat de Libertatea, ar fi explicat că Gabriela Firea ar fi fost în spatele demontării banner-ului: „Ni s-a spus aşa, şoptit, că mesajul mash-ului nu e conform cu viziunea progresistă a noului Bucureşti, pe care şi-o doreşte Gabi Firea.”
De asemenea, Directorul de vânzări al Euromedia, Horaţiu Gîrbea, a declarat că decizia de a înlătura mash-ul publicitar a fost luată de compania pe care o reprezintă, pentru că vântul puternic din perioada 5-6 martie a afectat suportul banner-ului.
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Tu esti cu gandul doar la politica, activistule de partid!