Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut meciul istoric Liverpool - Barcelona? Doar Pro TV a avut cifre mai mari

 
Foto | Gazeta Sporturilor - Reuters
Foto | Gazeta Sporturilor - Reuters

AUDIENŢE. Doar Pro TV a avut audienţe mai mari decât meciul istoric de aseară, din semifinala UEFA Champions League. Un meci în care Liverpool a învins Barcelona cu 4-0 şi s-a calificat în finală, după 3-0 pentru catalani în tur.

Publicitate

Câţi români s-au meciul dat de Digisport, de Look Plus şi de Telekom Sport 1?

Audienţa cumulată a celor trei posturi TV, cu meciul de fotbal a fost imediat sub Pro TV (care avea pe interval Ferma şi apoi Ştirile), dar peste Antena 1 (Chefi la cuţite) şi peste Kanal D (cu serialul turcesc Preţul fericirii pe cea mai mare parte a intervalului partidei de fotbal).

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Liverpool - Barcelona, din 7 mai (scor 4 - 0):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 950.000 de români s-au uitat în fiecare minut la meciul Liverpool - Barcelona. Cei mai mulţi (aproape 600.000) erau pe DigiSport, iar 200.000 se uitau la meci pe Look Plus. Pe Telekom Sport erau 150.000 de români.

Pro TV a fost singurul post cu cifre peste meciul de fotbal: aproape 1,2 milioane, cu Ferma şi cu Ştirile nopţii.

URBAN. Peste 600.000 telespectatori de la oraşe au urmărit semifinala de la Liverpool. Dintre ei, 450.000 erau pe Digi Sport (post care s-a clasat pe locul al doilea pe interval), în timp ce Look Plus ţinea în faţa televizoarelor aproape 100.000 de persoane din mediul urban.

Pe Telekom Sport 1, 70.000 de telespectatori de la oraşe se uitau la meci.

Pe intervalul partidei, cel mai vizionat post TV a fost Pro TV, cu 550.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Câţi tineri a avut meciul? O medie de aproape 280.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru partida de fotbal Liverpool - Barcelona. Peste 200.000 pe Digisport, 40.000 pentru Look Plus şi Telekom Sport 1

Pe publicul tânăr, pe intervalul partidei de fotbal, Pro TV a numărat aproape 300.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.170.000 6.6 17.6
2 Antena 1 730.000 4.1 11
3 Kanal D 724.000 4.1 10.9
4 DigiSport 1 587.000 3.3 8.8
5 Antena 3 354.000 2.0 5.3
6 Romania TV 296.000 1.7 4.4
7 Prima TV 225.000 1.3 3.4
8 National TV 223.000 1.3 3.4
9 Look Plus 210.000 1.2 3.2
10 Pro Cinema 148.000 0.8 2.2
11 Telekom Sport 1 146.000 0.8 2.2
12 Antena Stars 119.000 0.7 1.8
13 Pro 2 107.000 0.6 1.6
14 TVR 1 99.000 0.6 1.5
15 Film Cafe 98.000 0.6 1.5
16 Realitatea TV 96.000 0.5 1.4
17 TNT 94.000 0.5 1.4
18 B1TV 93.000 0.5 1.4
19 ETNO 73.000 0.4 1.1
20 Digi 24 63.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 554.000 5.8 15.3
2 DigiSport 1 448.000 4.7 12.4
3 Antena 1 423.000 4.4 11.7
4 Kanal D 358.000 3.7 9.9
5 Antena 3 228.000 2.4 6.3
6 Romania TV 172.000 1.8 4.8
7 Prima TV 98.000 1.0 2.7
8 Look Plus 96.000 1.0 2.7
9 National TV 93.000 1.0 2.6
10 Telekom Sport 1 73.000 0.8 2
11 Pro Cinema 64.000 0.7 1.8
12 Realitatea TV 63.000 0.7 1.7
13 TNT 62.000 0.7 1.7
14 Antena Stars 59.000 0.6 1.6
15 Film Cafe 51.000 0.5 1.4
16 Pro 2 50.000 0.5 1.4
17 TVR 1 48.000 0.5 1.3
18 B1TV 45.000 0.5 1.2
19 Digi 24 39.000 0.4 1.1
20 Happy Channel 37.000 0.4 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 295.000 6.9 21.3
2 Antena 1 206.000 4.8 14.8
3 DigiSport 1 206.000 4.8 14.8
4 Kanal D 117.000 2.7 8.4
5 Antena 3 44.000 1.0 3.2
6 TNT 41.000 0.9 2.9
7 Look Plus 39.000 0.9 2.8
8 Telekom Sport 1 37.000 0.9 2.6
9 National TV 26.000 0.6 1.8
10 Pro Cinema 22.000 0.5 1.6
11 Prima TV 22.000 0.5 1.6
12 Pro 2 21.000 0.5 1.5
13 Film Cafe 19.000 0.5 1.4
14 Romania TV 17.000 0.4 1.2
15 Happy Channel 16.000 0.4 1.1
16 B1TV 12.000 0.3 0.9
17 Comedy Central 12.000 0.3 0.9
18 Discovery 11.000 0.3 0.8
19 TVR 1 11.000 0.2 0.8
20 Paramount 11.000 0.2 0.8

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Pe National, Happy Channel nu a prins top 20.
  • geo geo
    A 1 - care se vede pe toate retelele de cablu - a fost egala pe comercial cu un post care se vede doar pe o singura retea de cablu care acopera aproape jumatate de abonati. Chiar asa de jos a putut ajunge A 1 ?
  • George George
    Nu înțeleg de ce nu difuzați audientele pe intervalul Chefi la cuțite sau pe intervalul fiecărei emisiuni în parte Las Fierbinți / Ferma vs Chefi la cuțite...
  • AnaBanana AnaBanana
    Off-topic: Este complet incropit noul sezon Chefi la cutite. Se vede ca sunt concurenti reciclati din sezoane trecute, care probabil au fost sunati ca sa participe, dar nu prea stiu ce cauta acolo. Toti cei din emisiune par lipsiti de chef. Un esec.
  • Lucian Lucian
    Pe mine ma mira inca faptul ca desi a fost o seara cu emisiuni, seriale sau fotbal, exista inca foarte multi zombie care se lasa seara de seara spalati pe creiere. Nu zic mai mult ca iar se supara echipa de cenzori si-mi taie comentariul. Doar peste tot trebuie sa fii politically correct, nu? Mira-m-as sa scap.
  • marian marian
    Daca era la pro cred ca facea audienta si mai mare , pacat ca nu au mai luat licenta
  • Georgian Georgian
    Antena 1 ar fi trebui sa se uite la cazul Exatlon care a fortat 2 sezoane pe an si a dat-o in bara. Acum si ei cred ca daca au avut audiente bune cu Insula si Chefii odata vor avea peste cateva luni din nou la fel. O sa vedeti ca MasterChef sa o sa fie lider absolut cand o sa inceapa pentru ca indiferent ce stil va aborda lumea va fi curioasa sa vada ceva mai nou pe langa Chefi. Dar revenind la subiectul stirii era de asteptat ca cei de la Digi sa stea bine cu un asemenea meci. Trebuie felicitati si cei de la Look Plus dar nu inteleg de ce cand ai un canal dedicat de sport si unul generalist sa preferi sa difuzezi meciurile importante pe acesta.
  • Expertul Expertul
    Aseara, iar a fost Las Fierbinti si Ferma peste chefi fara cutite. Toata lumea stie ca antenistii nu se pricep la televiziune, dar m-a asteptam de la Mona sa gandeasca ca un profesionist. Formatele se uzeaza foarte tare fiind programate de doua ori pe an.
  • Biz Biz
    Bai, voi nu aveti inima cred. Pai, cand Teszari si Bulgac se uita pe audientele astea, crapa pe loc. Pai, investesti milioane de euro in digi24 sa se uite 39.000 de oameni???!! te bate oricine vrea filmcafe, pro2, happy channel, national tv, tvr, oricine, name it. financiar vorbind, digi 24 asta e un zombie, un mort viu, trebuie inchis urgent, nu taiat asa usor pe la margini ce fac ei acum.
  • D D
    Dezastru pentru "Antena 1". Daca iti arde de "experimente"... Si vad ca a revenit Cruduta in emisiune.
    Nu se mai inscriu concurenti noi sau ce ?
  • R R
    Pe intervalul "Chefi la cutite"??
  • Johnno Johnno
    Frumos top, mai ales ca observ Look Plus peste Telekom Sport!

Trimite un comentariu

sus