
AUDIENȚE. Serialul Vlad, care se apropie de finalul sezonului, a atins, la episodul 11, unele dintre cele mai mari audiențe de până acum.
La serialul de pe Pro TV s-au uitat aproape 1,8 milioane de români în fiecare minut, o audiență de două ori mai mare decât cea a următoarelor posturi: Kanal D (serialul turcesc Prețul fericirii) și Antena 1 (cu Insula iubirii). Doar episodul din 22 aprilie a avut o audiență mai mare, dar nu cu mult (1,82 milioane).
Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor TV pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), interval pe care s-a intersectat cu Insula iubirii (Antena 1) și cu Prețul fericirii (Kanal D).
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 1,8 milioane de români erau, în fiecare minut, pe episodul 11 al serialului Vlad, producție realizată de Pro TV după licența serialului turcesc Ezel.
Pe intervalul Vlad, Kanal D s-a apropiat de un milion de telespectatori pe post, la serialul Prețul fericirii.
Insula iubirii, de pe Antena 1, a numărat 780.000 de telespectatori pe intervalul Vlad.
Producția de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătate de oră față de Vlad (la 20.00) și s-a terminat o jumătate de oră mai târziu (la 23.00). Audiența show-ului s-a menținut la un nivel apropiat.
URBAN. O medie de aproape 900.000 de telespectatori de la orașe pentru serialul Vlad. Au urmat, în top, la distanță, Kanal D (520.000 de persoane) și Insula Iubirii, de pe Antena 1 (475.000).
COMERCIAL. Serialul Vlad s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori tineri, din segmentul de vârstă 18-49 de ani.
Pe acest segment, Insula iubirii (locul al doilea) a stat mult mai bine decât Kanal D. A avut o audiență de 300.000 de telespectatori, e două ori mai mult decât serialul turcesc de pe Kanal D.
Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecție Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.793.000 | 10.1 | 20.4 |
2 | Kanal D | 991.000 | 5.6 | 11.2 |
3 | Antena 1 | 773.000 | 4.4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 449.000 | 2.5 | 5.1 |
5 | Prima TV | 405.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | Romania TV | 388.000 | 2.2 | 4.4 |
7 | DigiSport 1 | 375.000 | 2.1 | 4.3 |
8 | Happy Channel | 329.000 | 1.9 | 3.7 |
9 | National TV | 302.000 | 1.7 | 3.4 |
10 | Pro 2 | 282.000 | 1.6 | 3.2 |
11 | Antena Stars | 229.000 | 1.3 | 2.6 |
12 | ETNO | 198.000 | 1.1 | 2.2 |
13 | Look Plus | 176.000 | 1.0 | 2 |
14 | Pro Cinema | 155.000 | 0.9 | 1.8 |
15 | TVR 1 | 148.000 | 0.8 | 1.7 |
16 | Realitatea TV | 118.000 | 0.7 | 1.3 |
17 | TVR 2 | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | B1TV | 98.000 | 0.6 | 1.1 |
19 | Digi 24 | 86.000 | 0.5 | 1 |
20 | Nickelodeon | 73.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecție Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 894.000 | 9.3 | 18.9 |
2 | Kanal D | 519.000 | 5.4 | 11 |
3 | Antena 1 | 474.000 | 4.9 | 10 |
4 | DigiSport 1 | 258.000 | 2.7 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 258.000 | 2.7 | 5.5 |
6 | Romania TV | 232.000 | 2.4 | 4.9 |
7 | Happy Channel | 210.000 | 2.2 | 4.4 |
8 | Prima TV | 186.000 | 1.9 | 3.9 |
9 | National TV | 133.000 | 1.4 | 2.8 |
10 | Pro 2 | 127.000 | 1.3 | 2.7 |
11 | Antena Stars | 99.000 | 1.0 | 2.1 |
12 | Look Plus | 88.000 | 0.9 | 1.9 |
13 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | Realitatea TV | 63.000 | 0.7 | 1.3 |
15 | TVR 2 | 60.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | ETNO | 59.000 | 0.6 | 1.3 |
17 | TVR 1 | 56.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | Pro Cinema | 56.000 | 0.6 | 1.2 |
19 | B1TV | 55.000 | 0.6 | 1.2 |
20 | Paramount | 46.000 | 0.5 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecție Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 474.000 | 11.1 | 26 |
2 | Antena 1 | 302.000 | 7.0 | 16.6 |
3 | Kanal D | 159.000 | 3.7 | 8.7 |
4 | DigiSport 1 | 91.000 | 2.1 | 5 |
5 | Happy Channel | 74.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Prima TV | 69.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | Look Plus | 48.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | National TV | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | Pro 2 | 36.000 | 0.8 | 2 |
12 | Pro Cinema | 35.000 | 0.8 | 1.9 |
13 | Paramount | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Realitatea TV | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
15 | TVR 1 | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 0.8 |
17 | AXN | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
18 | Antena Stars | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
19 | Diva | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
20 | Nick JR | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
VEZI audiența TUTOROR episoadelor din serialul VLAD, aici
Citește și: FOTO. Serialele Vlad și Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licența serialului turcesc?
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Dar tot mai putin fata de debutul emisiunii, acum doua saptamani. Nu "Razvan Putina R" ?
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-insula-iubirii-2019-prima-editie
Serios "Valentin" ? Pai si "Happy Channel" ce a facut vineri si duminica ? De nu a prins top 20 pe nici un target ?
https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-romanii-au-talent-3-mai
https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-finala-canta-acum-cu-mine
Cred ca publicul lor tinta s-a cam saturat de destrabalare.
In vremuri in care avem acces atat de facil la cele mai bune seriale din lume, Netflix, HBO, etc., publicul roman si-a format noi asteptari. Fructul Oprit a scazut in calitate extrem de mult, si a devenit aproape o parodie; acest lucru se simte si in audiente dar mai ales in comentariile publicului pe internet. Sa speram ca 'Vlad' este o lectie pentru concurenta, care va depune mai mult efort in produsele lor.