Skip to main content

Te uiţi şi câştigi, sloganul de început al Pro TV, "resuscitat" într-un nou proiect

 
Te uiţi şi câştigi, sloganul de început al Pro TV, "resuscitat" într-un nou proiect

Celebrul slogan de început al Pro TV "Te uiţi şi câştigi" va fi, din nou, pe TV, dar şi pe online. Un nou proiect legat de acest slogan este în lucru.

Publicitate

Anunţul a fost făcut de Florin Alexandrescu, Chief Business Officer al Pro TV. Ce a spus el? Că, dincolo de sloganul Te uiţi şi câştigi, va fi un proiect care să lege televiziunea clasică de online. Oficialul Pro TV a punctat că se lucrează la proiect, însă nu a oferit alte detalii legate de el.

Florin Alexandrescu:

"Vreau să îl priviţi ca pe un teasing. Este vorba de un proiect la care lucrăm, legat de integrarea dintre ON AIR şi ONLINE."

Cu mânuţele astea două...

Te uiţi şi câştigi a fost sloganul de lansare al Pro TV. Apărea şi pe afişele cu Mihai Călin, Geanina Corondan şi Dana Rogoz.

Telespectatorii câştigau şi ...bani. În matinalul prezentat de Florin Călinescu, telespectatorii răspundeau la întrebări legate de programele postului TV. Întrebări cu tot felul de detalii mai mult sau mai puţin vizibile ("ce oră arăta ceasul de pe perete în filmul X" sau "ce număr avea camera de hotel la care stătea y").

Premiul pentru telespectatorii care ştiau răspunsurile: un milion de lei.

O variantă derivată, anul trecut

Într-o altă formulă, ideea de la Te uiţi şi câştigi a mai fost folosită de Pro TV anul trecut, într-un concurs pentru telespectatori. Se numea Câştigi şi punct şi împletea online-ul cu televiziunea. Cum?

În timpul emisiunilor Vorbeşte lumea, Lecţii de viaţă, La Măruţă şi Ce spun românii erau inserate scurte materiale video, de zece secunde, care conţineau cuvântul zilei.

Cei care vedeau cuvântul îl trimiteau prin SMS la numărul 1883. Puteau câştiga, zilnic, prin tragere la sorţi, un voucher de cumpărături în valoare de 2.500 lei.

Câştigătorul era publicat pe online, pe site-ul ProTV.ro.


Citeşte şi: Concurs Pro TV. De la Te uiţi şi câştigi cu Florin Călinescu la Câştigi şi punct pe online


Pagini DE ARHIVĂ. Cum s-a văzut lansarea Pro TV, în presa de acum 21 de ani


Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări şi nu numai


Grila de toamnă la Pro TV. MasterChef, patru zile pe săptămână. Profu' se vede marţea, după Las Fierbinţi


SURPRIZA PRO TV. Mihaela Rădulescu, la MasterChef. Ce rol va avea

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • X X
    Nu poti sa negi ca romanii au o tendinta spre a primi lucruri ca sa o spun mai frumos. Dar caciulile alea erau mai mult de atat, scria PRO TV pe ele. Probabil ca povestea cu celebrele caciuli si camioane vor ramane in istorie
  • wow wow
    Cum de a avut succes PRO TV cu asemenea chipuri pe afis? Singura explicatie este ca oamenii aveau cu adevarat nevoie de caciuli. Cei de varsta mea stiu cum stateau oamenii la coada sa primeasca gratis o caciula cu sigla PRO TV in frunte.

Trimite un comentariu

sus