Skip to main content

AUDIENŢE. „România, te iubesc”, primul loc cu debutul noului sezon. Sute de mii de români s-au uitat la prima ediţie, cu poveşti din Teleorman

 
AUDIENŢE. „România, te iubesc”, primul loc cu debutul noului sezon. Sute de mii de români s-au uitat la prima ediţie, cu poveşti din Teleorman

AUDIENŢE. Noul sezon „România, te iubesc!” a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, la debut. Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei, pe intervalul emisiunii de reportaje.

Publicitate

Episodul semnat de Alex Dima, cu poveşti din Teleorman, a reuşit să adune aproximativ 690.000 de privitori din toată ţara, în medie, pe minut.

Kanal D, de pe locul doi, a scos o medie de audienţă de aproximativ 490.000 de telespecatori, în fiecare minut.

Dima a adus pe post câteva poveşti din judeţul Teleorman. Sate fără canalizare, apă şi străzi asfaltate, dar cu primari ajunşi la două sau trei mandate.

De exemplu, unul dintre primari, ajuns la al treilea mandat, era nimneni altul decât soţul Olguţei Şefu - condamnată cu suspendare în cazul Dragnea şi dosarul DGASPC.

Citeşte şi: Mai multe despre noul sezon România, te iubesc şi abordarea „Judeţe la stăpân”

Pe interval, la bătaie cu România, te iubesc, celelalte posturi difuzau următoarele producţii:

  • Kanal D - Ştirile Kanal D (de la ora 18:00)
  • Antena 1 - Ultima partea a emisiunii Chefi la cuţite (reluare), care începuse la ora 16:00

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale emisiunii „România, te iubesc”, sezonul 23:

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider de audienţă cu prima ediţie a noului sezon, cel cu numărul 23, „România, te iubesc”. Postul TV a înregistrat o medie de aproape 690.000 de privitori pe minut.

Kanal D, de pe locul doi, a avut cifre de aproximativ 490.000 de urmăritori, în fiecare minut, pe intervalul emisiunii de pe Pro TV.

Antena 1 a fost al treilea post din clasament, cu o medie de aproximativ 380.000 de telespecatori pe minut.

URBAN. România, te iubesc a fost prima şi la oraşe. Pro TV a aduna o audienţă de aproximativ 370.000 de telespectatori din mediul urban, în fiecare minut.

Kanal D şi-a păstrat poziţia. A fost pe locul doi şi la oraşe. A avut pe interval o medie de aproximativ 190.000 de privitori pe minut.

Antena 1 a fost imediat după, pe locul trei, dar la o diferenţă foarte mică faţă de Kanal D. Practic audienţa celor două posturi a fost aproape egală.

COMERCIAL. Şi tinerii au urmărit poveştile din Teleorman, de la România, te iubesc. Pro TV a scos o medie de aproximativ 145.000 de telespectatori în fiecare minut, pe segmnetul comercial.

Kanal D a fost al doilea post din top, cu o medie de 77.000 de privitori pe minut. Antena 1 s-a clasat pe trei.

Audienţa posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00-19.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 686.000 3.9 15.3
2 Kanal D 488.000 2.7 10.9
3 Antena 1 382.000 2.1 8.5
4 Antena 3 284.000 1.6 6.3
5 Romania TV 265.000 1.5 5.9
6 DigiSport 1 213.000 1.2 4.8
7 National TV 173.000 1.0 3.9
8 Prima TV 150.000 0.8 3.4
9 Pro Cinema 99.000 0.6 2.2
10 Antena Stars 86.000 0.5 1.9
11 B1TV 82.000 0.5 1.8
12 Realitatea TV 81.000 0.5 1.8
13 TVR 2 79.000 0.4 1.8
14 AXN 73.000 0.4 1.6
15 Minimax 62.000 0.3 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00-19.00) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 370.000 3.9 14.8
2 Kanal D 186.000 1.9 7.4
3 Antena 1 185.000 1.9 7.4
4 Antena 3 181.000 1.9 7.2
5 DigiSport 1 131.000 1.4 5.2
6 Romania TV 130.000 1.4 5.2
7 National TV 87.000 0.9 3.5
8 Prima TV 85.000 0.9 3.4
9 AXN 57.000 0.6 2.3
10 B1TV 53.000 0.6 2.1
11 TVR 2 51.000 0.5 2
12 Diva 50.000 0.5 2
13 Realitatea TV 47.000 0.5 1.9
14 Minimax 46.000 0.5 1.8
15 Antena Stars 46.000 0.5 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00-19.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 144.000 3.4 17.6
2 Kanal D 77.000 1.8 9.4
3 Antena 1 66.000 1.6 8.1
4 DigiSport 1 37.000 0.9 4.5
5 Prima TV 35.000 0.8 4.3
6 Romania TV 27.000 0.6 3.3
7 Diva 25.000 0.6 3.1
8 Minimax 22.000 0.5 2.7
9 Pro 2 16.000 0.4 1.9
10 Discovery 15.000 0.4 1.9
11 Film Cafe 15.000 0.4 1.8
12 Antena 3 15.000 0.4 1.8
13 AXN 15.000 0.3 1.8
14 Realitatea TV 14.000 0.3 1.7
15 TNT 13.000 0.3 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi: România, te iubesc. Povestea. “Luptăm pentru noi şi pentru copiii noştri! Merită!”


Citeşte şi: Alex Dima: Dacă şeful îţi pune pumnul în gură, caută-ţi altceva! Fă altceva! Ia-ţi găini şi vinde ouă! Uită-te seara în oglindă sau în ochii copilului tău


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Frumoasă și interesantă emisiune. Bravo Pro TV. Bravo "România te iubesc"!
  • "me " ai dreptate ,bravo lor,Acces Direct nu mai poate ,are ceva ani buni de cand este pe piata media,s-a uzat,trebuie sa testeze ceva nou pe tronsonul "Acces Direct" .
  • @Razvan
    Si ce e rau in asta? Nu asta inseamna strategie? Sa ai un program bun in fata ca sa urci ce e dupa?
    Noul sezon acces direct e pe locul 3 de cand a inceput
  • Pro TV saptamana trecuta -9-15 sept.- a fost lider absolut in fiecare seara! Felicitari!!! Cei mai buni!
  • Stirile Kanal D fac audiente bune cu Puterea Dragostei înainte de jurnal! Noroc de emisiunea lui Mantea altfel Stirile Kanal D iar erau pe locurile trei ,patru!
  • Mulțumim pt. audiențe,vă rog să postați și pe intervalul finalei "Insula iubirii".

Trimite un comentariu

sus