Skip to main content

A doua confruntare Vocea - iUmor mărește mult avantajul Pro TV. Antena 1, depășită și de serialul turcesc de pe Kanal D

 
A doua confruntare Vocea - iUmor mărește mult avantajul Pro TV. Antena 1, depășită și de serialul turcesc de pe Kanal D
Sursa foto: Pro TV

AUDIENȚE. A doua confruntare dintre Vocea României și iUmor a mărit considerabil avantajul Pro TV în fața Antenei 1.

Publicitate

Nu numai că diferența dintre cele două show-uri este de două ori mai mare ca săptămâna trecută (în favoarea Vocii), dar iUmor a fost bătut la nivel național și la orașe de serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, de pe Kanal D.

Săptămâna trecută, iUmor era pe pozița a doua pe intervalul de intersecție cu Vocea, acum este pe trei la nivelul întregii țări și la orașe. Doar pe publicul comercial și-a păstrat locul al doilea.

Vocea României și iUmor s-au intersectat două ore. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.30), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:30):

NAȚIONAL. Aproape 1,9 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley și Horia Brenciu (cu jumătate de milion peste săptămâna trecută).

Pro TV a avut peste iUmor peste un milion de telespectatori în plus (săptămâna trecută, între Voce și iUmor erau 500.000 de români).

Cu aceste cifre, Antena 1 a coborât pe poziția a treia, după Kanal D, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.

URBAN. Diferența dintre Vocea României și iUmor a crescut și la orașe: peste un milion de telespectatori a avut Pro TV (cu 300.000 peste săptămâna trecută).

Aici, distanța față de Antena 1 este și mai mare: iUmor, show-ul cu Mihai Bendeac, Delia și Cheloo a avut cifre de aproape trei ori mai mici decât Vocea României (un scor mult sub săptămâna trecută).

Pe locul patru, după Antena 1, a fost România TV.

COMERCIAL. Vocea României s-a distanțat de iUmor și pe publicul comercial între 18 și 49 de ani. O medie de 420.000 de telespectatori la show-ul prezentat de Pavel Bartoș pe Pro TV, de peste două ori mai mulți decât iUmor, pe intervalul de intersecție directă a celor două show-uri.

Pe segmentul comercial, Antena 1 a fost pe poziția a doua. Kanal D, cu serialul turcesc, a avut cifre mult sub iUmor pe publicul tânăr.

Săptămâna trecută, între Vocea României și iUmor era o diferență de 70.000 de telespectatori tineri.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.870.000 10.5 23.8
2 Kanal D 978.000 5.5 12.4
3 Antena 1 796.000 4.5 10.1
4 Romania TV 562.000 3.2 7.2
5 Antena 3 390.000 2.2 5.0
6 DigiSport 1 315.000 1.8 4.0
7 National TV 257.000 1.4 3.3
8 Prima TV 236.000 1.3 3.0
9 Pro 2 137.000 0.8 1.7
10 Look Plus 127.000 0.7 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.028.000 10.7 25.4
2 Kanal D 417.000 4.4 10.3
3 Antena 1 399.000 4.2 9.9
4 Romania TV 302.000 3.2 7.5
5 Antena 3 226.000 2.4 5.6
6 DigiSport 1 222.000 2.3 5.5
7 National TV 142.000 1.5 3.5
8 Pro 2 69.000 0.7 1.7
9 Prima TV 66.000 0.7 1.6
10 Digi 24 57.000 0.6 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 418.000 9.7 29.4
2 Antena 1 205.000 4.8 14.4
3 Kanal D 130.000 3.0 9.1
4 DigiSport 1 76.000 1.8 5.3
5 National TV 54.000 1.3 3.8
6 Romania TV 44.000 1.0 3.1
7 Prima TV 33.000 0.8 2.3
8 Pro Gold 29.000 0.7 2.0
9 Digi 24 25.000 0.6 1.8
10 Diva 23.000 0.5 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 

Vezi audiența primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI


Audiența posturilor pe intervalul Vocea României, AICI


Audiența posturilor pe intervalul iUmor, AICI

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Bună seara,
    Sunt eu, robotul. Încerc de foarte mult timp să scriu un comentariu, dar nu pot (trebuia să bifez "Nu sunt robot", iar eu nu puteam să mint, fiind robot). De la ultimul update însă pot să mint. Nu contează, ideea e că trebuie chiar să fii chiar neinspirat să te uiți la emisiunile de care vorbiți voi.
  • Ravan era sa uit si sacrificiul lui zavoreanca e la pamant nu cred ca mai sparge nimic asa cum spuneai nici o nuca, auzi serial fenomen
  • Vocea . Vocea, Vocea doar vocea conteaza restul e comedie , o seara superba . mile razvan doar asta conteaza umorul vostru horor e jalnic cred ca si dumineca va pierde ,
  • Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30-23.30), pe segmentul COMERCIAL:

    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 409.000 9.5 30.2
    2 Antena 1 182.000 4.2 13.4
    3 Kanal D 124.000 2.9 9.1
    4 DigiSport 1 63.000 1.5 4.6
    5 National TV 50.000 1.2 3.7
    6 Romania TV 39.000 0.9 2.9
    7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
    8 Pro 2 24.000 0.6 1.8
    9 Pro Gold 22.000 0.5 1.6
    10 TNT 21.000 0.5 1.5
  • Cînd ai un format și îl rodezi de se cam duce jos e vorba de, Antena1 tot ce au avut bun au stricat cu sezoane peste sezoane la fel ca și Kanal.
  • Cifrele imi arata ca am avut dreptate! N-ai umor, copia de doi lei dupa Got Talent, calca cu pasi repezi pe urmele kix factor. O duduie de la motanieni spunea saptamana asta, in fata CNA-ului ca ultimul sezon n-ai umor a scazut mult in audiente pentru ca a fost periat de injuraturi, dar nu din cauza asta a scazut, ci pentru ca antenistii uzeaza foarte tare formatele.
  • Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.25), pe segmentul COMERCIAL:

    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 403.000 9.4 29.0
    2 Antena 1 204.000 4.7 14.7
    3 Kanal D 123.000 2.9 8.8
    4 DigiSport 1 68.000 1.6 4.9
    5 National TV 54.000 1.2 3.9
    6 Romania TV 42.000 1.0 3.0
    7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
    8 Digi 24 27.000 0.6 1.9
    9 Pro Gold 24.000 0.6 1.7
    10 Diva 24.000 0.6 1.7
  • "Pro TV", dublu pe comercial fata de "Antena 1". Mai bine lasa "iUmor" duminica, avea sanse mult mai mari la primul loc in audiente. Slabe sanse pentru noul serial "Mangalita"...

    Si "Razvan Putina R", mai usor cu limbajul. Cam greu cu moderarea "paginademedia". Alte cuvinte sunt cenzurate, dar 'dracu'" nu ?

Trimite un comentariu