Skip to main content

Nou sponsor principal pentru Vocea României. Cine va oferi marele premiu

 
Nou sponsor principal pentru Vocea României. Cine va oferi marele premiu

Un nou sponsor principal pentru Vocea României. Splend'or, jucător din industria de bijuterii, a anunțat că devine sponsorul principal al show-ului de muzică Vocea României și că va oferi marele premiu pus în competiție, de 100.000 de euro, potrivit unui anunț al companiei. 

Publicitate

Mădălina Diaconu, Marketing Manager Splend’or:

„Pasiunea pe care o vedem de 8 ani pe scena Vocea României transformă totul într-un spectacol impresionant. Pasiunea, care definește și povestea Splend’or de 13 ani, este cea care ne-a ajutat să dezvoltăm o rețea de peste 50 de magazine în România, oferind cea mai variată selecție de bijuterii și ceasuri renumite pe plan interrnațional.

An de an, ne-am dorit să fim mai performanți, competitivi si inovatori, urmărind strategii actuale care să ne consolideze poziția în piață și care să ne apropie și mai mult de consumator, generând experiențe memorabile.

Înțelegând pe deplin puterea pe care o ai atunci cand faci lucrurile cu pasiune, am ajuns la concluzia că putem porni pe acest drum comun cu Vocea României și că e momentul să strălucim împreună.”

Reaminitm că, până anul trecut (în sezonul opt), show-ul a avut drept sponsor principal pe Telekom. Începând cu "fostul" Telekom (Cosmote - diviza de mobile) la primele ediții, continuând cu actualul Telekom (după achiziția de către T - Mobile).

Anul acesta, show-ul rămăsese fără sponsor principal (care să asigure marele premiu) și în loc au rămas mai multe companii, numite simplu, sponsori, după cum Paginademedia.ro a relatat recent AICI. Este vorba despre Ciuc, Fortifikat, Avon, Giusto și Splend'Or. 

Citește și: 

PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu