
AUDIENȚE. Naționala „mică” a strălucit și pe teren și la TV. Tricolorii U21 au învins din nou, în calificările pentru Euro 2021, iar meciul a pus Pro TV pe primul loc în audiențe.
Aproximativ 1,9 milioane de telespectatori din toată țara s-au uitat succesul României contra reprezentativei din Irlanda de Nord.
Cifrele au fost apropiate de cele pe care le-a scos Pro TV, cu meciul naționalei mari contra Insulelor Feroe.
Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu Chefi la cuțite pe intervalul meciului de la Pro TV. Diferența dintre cele două posturi a fost mai mare la nivel național și în mediul urban, dar au mers bară la bară pe segmentul comercial.
Postul Intact a scos o cifre de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată țara, în fiecare minut.
Pro TV a avut cifre în creștere comparativ cu ziua de joi, când elevii lui Rădoi se impuneau contra naționalei de tineret a Ucrainei.
Kanal D a fost postul de pe locul trei, pe toate segmentele de public.
La bătaie cu partida României U21, celelalte posturi difuzau programe ca:
- Chefi la cuțite - Antena 1 (20:00)
- Lacrimi la Marea Neagră - Kanal D (20:00)
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), ieri, 14 octombrie:
NAȚIONAL. România a văzut golurile puștilor de la naționala de tineret, pe Pro TV. Reușitele lui Băluță, Mihăilă și Ciobanu au fost urmărite de aproximativ 1,9 milioane de români, în fiecare minut.
Antena 1 s-a clasat pe locul doi, pe intervalul meciului de fotbal. Postul Intact a scos o medie de 1,4 milioane de privitori, pe interval, în fiecare minut.
Kanal D a fost postul de pe locul trei, de unde a reușit să adune o medie de un milion de telespectatori pe minut, pe intervalul meciului România U21 - Irlanda de Nord U21.
URBAN. Meciul a stârnit interes și la orașe. Aproximativ 900.000 de telespectatori din mediul urban se uitau la Pro TV, când pe post era meciul naționalei antrenată de Mirel Rădoi.
Pe locul secund la orașe s-a poziționat Antena 1. Postul Intact a scos o audiență medie de 766.000 de privitori, pe interval, în fiecare minut.
Și în mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul trei. A avut o pe interval o medie de aproape jumătate de milion de privitori în fiecare minut.
COMERCIAL. Pro TV și Antena 1 au fost aproape la egalitate pe segmentul de public comercial. Tinerii s-au împărțit între meciul de la Voluntari și emisiunea culinară Chefi la cuțite.
Pe primul loc, din top, apare Pro TV, cu o medie de 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.
În ceafă i-a suflat Antena 1, cu aproape aceeași medie de audiență, pe intervalul meciului.
Tinerii au pus Kanal D pe locul trei, cu o medie de 135.000 de urmăritori în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.909.000 | 10.7 | 23 |
2 | Antena 1 | 1.447.000 | 8.1 | 17.4 |
3 | Kanal D | 1.013.000 | 5.7 | 12.2 |
4 | Romania TV | 588.000 | 3.3 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 384.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | Prima TV | 303.000 | 1.7 | 3.6 |
7 | National TV | 265.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | Pro 2 | 182.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Digi 24 | 145.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | Pro Cinema | 131.000 | 0.7 | 1.6 |
12 | TVR 2 | 127.000 | 0.7 | 1.5 |
13 | Antena Stars | 123.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | B1TV | 116.000 | 0.7 | 1.4 |
15 | TVR 1 | 102.000 | 0.6 | 1.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25) în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 909.000 | 9.5 | 21.4 |
2 | Antena 1 | 766.000 | 8.0 | 18 |
3 | Kanal D | 477.000 | 5.0 | 11.2 |
4 | Romania TV | 302.000 | 3.2 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 260.000 | 2.7 | 6.1 |
6 | Prima TV | 141.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | National TV | 137.000 | 1.4 | 3.2 |
8 | Digi 24 | 96.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Pro 2 | 94.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | TVR 2 | 63.000 | 0.7 | 1.5 |
11 | B1TV | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
12 | Realitatea TV | 55.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Antena Stars | 55.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | Pro Cinema | 51.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Happy Channel | 51.000 | 0.5 | 1.2 |
Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 401.000 | 9.3 | 27 |
2 | Antena 1 | 394.000 | 9.2 | 26.6 |
3 | Kanal D | 135.000 | 3.1 | 9.1 |
4 | Prima TV | 59.000 | 1.4 | 4 |
5 | National TV | 46.000 | 1.1 | 3.1 |
6 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Paramount | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Pro 2 | 19.000 | 0.4 | 1.3 |
11 | Nickelodeon | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
12 | TVR 1 | 15.000 | 0.4 | 1 |
13 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 1 |
14 | History | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
15 | Comedy Central | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Si batranii de la "Te cunosc de undeva" nu ii vezi ?
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-feroe-romania-meci-preliminariile-euro-2020