Skip to main content

AUDIENŢE. Naţionala de tineret, telespectatori cât naţionala mare. Puştii lui Mirel Rădoi au pus Pro TV pe primul loc în audienţe

 
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României

AUDIENŢE. Naţionala „mică” a strălucit şi pe teren şi la TV. Tricolorii U21 au învins din nou, în calificările pentru Euro 2021, iar meciul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.

Publicitate

Aproximativ 1,9 milioane de telespectatori din toată ţara s-au uitat succesul României contra reprezentativei din Irlanda de Nord.

Citeşte şi: Victorie la dublu. Aproape două milioane de români au văzut golurile tricolorilor pe Pro TV

Cifrele au fost apropiate de cele pe care le-a scos Pro TV, cu meciul naţionalei mari contra Insulelor Feroe.

Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu Chefi la cuţite pe intervalul meciului de la Pro TV. Diferenţa dintre cele două posturi a fost mai mare la nivel naţional şi în mediul urban, dar au mers bară la bară pe segmentul comercial.

Postul Intact a scos o cifre de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.

Pro TV a avut cifre în creştere comparativ cu ziua de joi, când elevii lui Rădoi se impuneau contra naţionalei de tineret a Ucrainei.

Kanal D a fost postul de pe locul trei, pe toate segmentele de public.

Citeşte şi: Tricolorii mici, victorie la Ploieşti. Pro TV, victorie în audienţe. Câţi români au văzut golurile lui Moruţan şi Petre

La bătaie cu partida României U21, celelalte posturi difuzau programe ca:

  • Chefi la cuţite - Antena 1 (20:00)
  • Lacrimi la Marea Neagră - Kanal D (20:00)

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), ieri, 14 octombrie:

NAŢIONAL. România a văzut golurile puştilor de la naţionala de tineret, pe Pro TV. Reuşitele lui Băluţă, Mihăilă şi Ciobanu au fost urmărite de aproximativ 1,9 milioane de români, în fiecare minut.

Antena 1 s-a clasat pe locul doi, pe intervalul meciului de fotbal. Postul Intact a scos o medie de 1,4 milioane de privitori, pe interval, în fiecare minut.

Kanal D a fost postul de pe locul trei, de unde a reuşit să adune o medie de un milion de telespectatori pe minut, pe intervalul meciului România U21 - Irlanda de Nord U21.

URBAN. Meciul a stârnit interes şi la oraşe. Aproximativ 900.000 de telespectatori din mediul urban se uitau la Pro TV, când pe post era meciul naţionalei antrenată de Mirel Rădoi.

Pe locul secund la oraşe s-a poziţionat Antena 1. Postul Intact a scos o audienţă medie de 766.000 de privitori, pe interval, în fiecare minut.

Şi în mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul trei. A avut o pe interval o medie de aproape jumătate de milion de privitori în fiecare minut.

COMERCIAL. Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate pe segmentul de public comercial. Tinerii s-au împărţit între meciul de la Voluntari şi emisiunea culinară Chefi la cuţite.

Pe primul loc, din top, apare Pro TV, cu o medie de 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.

În ceafă i-a suflat Antena 1, cu aproape aceeaşi medie de audienţă, pe intervalul meciului.

Tinerii au pus Kanal D pe locul trei, cu o medie de 135.000 de urmăritori în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.909.000 10.7 23
2 Antena 1 1.447.000 8.1 17.4
3 Kanal D 1.013.000 5.7 12.2
4 Romania TV 588.000 3.3 7.1
5 Antena 3 384.000 2.2 4.6
6 Prima TV 303.000 1.7 3.6
7 National TV 265.000 1.5 3.2
8 Pro 2 182.000 1.0 2.2
9 Digi 24 145.000 0.8 1.7
10 Happy Channel 137.000 0.8 1.7
11 Pro Cinema 131.000 0.7 1.6
12 TVR 2 127.000 0.7 1.5
13 Antena Stars 123.000 0.7 1.5
14 B1TV 116.000 0.7 1.4
15 TVR 1 102.000 0.6 1.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 909.000 9.5 21.4
2 Antena 1 766.000 8.0 18
3 Kanal D 477.000 5.0 11.2
4 Romania TV 302.000 3.2 7.1
5 Antena 3 260.000 2.7 6.1
6 Prima TV 141.000 1.5 3.3
7 National TV 137.000 1.4 3.2
8 Digi 24 96.000 1.0 2.2
9 Pro 2 94.000 1.0 2.2
10 TVR 2 63.000 0.7 1.5
11 B1TV 59.000 0.6 1.4
12 Realitatea TV 55.000 0.6 1.3
13 Antena Stars 55.000 0.6 1.3
14 Pro Cinema 51.000 0.5 1.2
15 Happy Channel 51.000 0.5 1.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 14 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Irlanda de Nord U21 (20.20-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 401.000 9.3 27
2 Antena 1 394.000 9.2 26.6
3 Kanal D 135.000 3.1 9.1
4 Prima TV 59.000 1.4 4
5 National TV 46.000 1.1 3.1
6 Romania TV 34.000 0.8 2.3
7 Digi 24 27.000 0.6 1.9
8 Antena 3 20.000 0.5 1.4
9 Paramount 20.000 0.5 1.3
10 Pro 2 19.000 0.4 1.3
11 Nickelodeon 16.000 0.4 1.1
12 TVR 1 15.000 0.4 1
13 Discovery 14.000 0.3 1
14 History 12.000 0.3 0.8
15 Comedy Central 11.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    În sfârșit mai apare și Happy Chanel în top.
  • D D
    "Razvanele", audientele de saptamana trecuta, de miercuri sau duminica nu le ceri ? Oare ce a mai facut "Mangalita" ? Sau de duminica, la "Romania, te iubesc" ? 5,8 rating pe comercial, peste reluarea "Chefi la cutite"; doar 2,8.

    Si batranii de la "Te cunosc de undeva" nu ii vezi ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-feroe-romania-meci-preliminariile-euro-2020
  • andrei-constantin andrei-constantin
    Nadine la TVR 1 ce a făcut?
  • Răzvan Răzvan
    "marian" cap sec audientele de pe site-ul a1 sunt foarte adevarate ,sunt de la ARMA ,de unde le ia si paginademedia ,nu le scriu ei din capul lor ,dar tu un mos oparit spalat pe creier nu ai cum sa întelegi!
  • Răzvan Răzvan
    Pe intervalul "Chefi la cutite" cand postati? Antena 1 lider detasat pe urban si comercial ,pe targetul comercial A1 a condus detasat cu 8,7 puncte de rating si un share de 27,7 ,pe doi Pro tv cu 7 puncte de rating si 22,2 share ,A1 lider si în prime time pe urban si comercial,la batrani Pro a fost lider!
  • marian marian
    Cum ca antenuta rasuflata sa lauda ca ei au avut 2 mil. de antenisti rasuflati in minutul 21 si 17 minute oricum era pauza de meci , si pana la ora 24 aproape noaptea au fost lideri detasati , mai ales la orase si comercial , pe urma se lauda ca intre 19 -23 au fost liderii sa fim seriosi nu poate sa manipuleze pe toata lumea cum vor ei ,a picat sefa lor nu mai merge . poate sa-i minte pe alti , deseara nu cred ca le mai merge

Trimite un comentariu

sus