Skip to main content

AUDIENȚE. Peste șase milioane de români cu ochii pe exit-poll. Pe ce posturi au urmărit rezultatele confruntării Iohannis-Dăncilă?

 
AUDIENȚE. Peste șase milioane de români cu ochii pe exit-poll. Pe ce posturi au urmărit rezultatele confruntării Iohannis-Dăncilă?

AUDIENȚE. Cifre mari de audiență pentru posturile de televiziune care au difuzat rezultatele exit-poll-urilor în duminica alegerilor. Datele de audiență arată că 6,5 milioane de români se uitau, în fiecare minut, pe posturile care difuzau rezultatele alegerilor pentru Președinție, cu Klaus Iohannis câștigător detașat în fața Vioricăi Dăncilă.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele stațiilor atât în intervalul 21.00-21.15, cât și între orele 21.00 și 24.00, când se dezbăteau rezultatele alegerilor pe posturile de știri.

Ora 21.00 - Trei milioane de români numai pe Pro TV și pe Antena 3. Digi 24, prima stație de știri pentru tineri

Publicitate

În primul sfert de oră, cei mai mulți români au văzut rezultatele pe Pro TV și pe Antena 3. De notat, la nivel comercial, poziția Digi 24: stația a fost cea mai urmărită televiziune de știri pe publicul tânăr.

Pe targeturi:

NAȚIONAL. Aproape două milioane de români au văzut rezultatele pe Pro TV, care îl avea în studio (ca și la primul tur), pe gazetarul Cristian Tudor Popescu. La Antena 3 se uitau 1,1 milioane, iar la Antena 1 erau peste un milion de români. 

Stațiile care difuzau Exit-Poll-uri:

  • Pro TV - 1.960.000
  • Antena 3 - 1.100.000
  • Antena 1 - 1.060.000
  • România TV - 996.000
  • Digi 24 - 430.000
  • TVR 1 - 400.000
  • Realitatea Plus - 290.000
  • B1 TV - 270.000

URBAN. Pro TV, Antena 3 și România TV au fost în top trei la orașe, în primele minute cu rezultatele Exit-poll-urilor. Antena 1, foarte aproape de România TV.

Stațiile cu Exit-Poll la orașe:

  • Pro TV - 970.000
  • Antena 3 - 620.000
  • România TV - 530.000
  • Antena 1 - 520.000
  • Digi 24 - 307.000
  • Realitatea Plus -170.000
  • B 1 TV - 160.000
  • TVR 1 - 140.000

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, clasamentul la ora 21.00 a fost diferit, față de situația la nivelul întregii țări. Pro TV a fost cel mai urmărit, dar schimbările vin la locurile următoare.

După Pro TV, au urmat Antena 1 și, pe poziția a treia Digi 24. De altfel, Digi 24 a fost cea mai urmărită stație de știri în rândul tinerilor, peste Antena 3 (care, pe publicul total, are o audiență dublă).

Stațiile cu Exit-Poll, pe publicul comercial:

  • Pro TV - 530.000
  • Antena 1 - 220.000
  • Digi 24 - 170.000
  • Antena 3 - 140.000
  • România TV - 76.000
  • Realitatea Plus - 50.000
  • TVR 1 - 36.000
  • B1 TV - 30.000

Vezi audiențele pe toată ziua de ieri, cu România TV pe locul al doilea, după Pro TV, aici

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.956.000 11 19
2 Antena 3 1.102.000 6.2 10.7
3 Kanal D 1.093.000 6.1 10.6
4 Antena 1 1.058.000 5.9 10.3
5 Romania TV 996.000 5.6 9.7
6 Prima TV 500.000 2.8 4.9
7 Digi 24 432.000 2.4 4.2
8 TVR 1 398.000 2.2 3.9
9 Realitatea Plus 292.000 1.6 2.8
10 B1TV 266.000 1.5 2.6
11 DigiSport 1 191.000 1.1 1.9
12 TVR 2 165.000 0.9 1.6
13 Diva 122.000 0.7 1.2
14 Minimax 115.000 0.6 1.1
15 Pro 2 97.000 0.5 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 972.000 10.2 18.3
2 Antena 3 622.000 6.5 11.7
3 Romania TV 531.000 5.6 10
4 Antena 1 521.000 5.4 9.8
5 Kanal D 319.000 3.3 6
6 Digi 24 307.000 3.2 5.8
7 Prima TV 247.000 2.6 4.6
8 Realitatea Plus 166.000 1.7 3.1
9 DigiSport 1 166.000 1.7 3.1
10 B1TV 157.000 1.6 2.9
11 TVR 1 139.000 1.5 2.6
12 TVR 2 77.000 0.8 1.5
13 Minimax 67.000 0.7 1.3
14 Diva 63.000 0.7 1.2
15 Pro 2 55.000 0.6 1
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 529.000 12.3 26.2
2 Antena 1 224.000 5.2 11.1
3 Digi 24 169.000 3.9 8.4
4 Antena 3 141.000 3.3 7
5 Prima TV 122.000 2.8 6
6 Kanal D 89.000 2.1 4.4
7 Romania TV 76.000 1.8 3.8
8 DigiSport 1 70.000 1.6 3.5
9 Realitatea Plus 53.000 1.2 2.6
10 Boomerang 43.000 1 2.1
11 TVR 1 36.000 0.8 1.8
12 Diva 34.000 0.8 1.7
13 B1TV 32.000 0.7 1.6
14 Nick JR 28.000 0.7 1.4
15 TVR 2 21.000 0.5 1.1
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul 21.00-24.00: Câți români au urmărit dezbaterile și la ce post

Interes foarte mare pentru rezultatul exit-poll-urilor. Dar pentru dezbaterile de după?

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, românii s-au împărțit între dezbaterile de pe România TV și Antena 3 (aproape la egalitate între orele 21.00 și 24.00). Au urmat, în topul știrilor, Digi 24, apoi TVR 1, Realitatea și B1 TV. Clasamentul general a fost condus de Pro TV.

URBAN. La orașe, Antena 3 a fost cea mai urmărită stație de știri, cu un avans de 70.000 de telespectatori în fața Realitatea TV. Și aici, Digi 24 a stat bine: locul cinci în clasamentul general.

De notat că, spre deosebire de primul tur, când Antena 3 a fost peste Pro TV la clasamentul general, acum a fost pe poziția a doua.

COMERCIAL. Publicul tână nu se "înghesuie", de obicei, pe posturile de știri. Nu s-a întâmplat nici aseară. Cea mai urmărită stație de știri, Antena 3, a fost pe poziția a treia, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV pe segmentul comercial.

Digi 24 a fost pe poziția a patra și, ca la primul tur, a avut mulți tineri în fața România TV, deși la publicul național Digi 24 are jumătate din telespectatorii RTV (România TV are, ca și Antena 3, un public numeros, dar mai "bătrân").

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.244.000 7 16.9
2 Romania TV 861.000 4.8 11.7
3 Antena 3 857.000 4.8 11.7
4 Kanal D 632.000 3.6 8.6
5 Antena 1 605.000 3.4 8.2
6 Digi 24 297.000 1.7 4
7 TVR 1 275.000 1.5 3.7
8 Prima TV 254.000 1.4 3.5
9 Realitatea Plus 206.000 1.2 2.8
10 B1TV 191.000 1.1 2.6
11 TVR 2 109.000 0.6 1.5
12 Pro 2 105.000 0.6 1.4
13 Diva 95.000 0.5 1.3
14 Antena Stars 89.000 0.5 1.2
15 DigiSport 1 88.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 621.000 6.5 15.8
2 Antena 3 506.000 5.3 12.9
3 Romania TV 437.000 4.6 11.1
4 Antena 1 314.000 3.3 8
5 Digi 24 233.000 2.4 5.9
6 Kanal D 221.000 2.3 5.6
7 Realitatea Plus 133.000 1.4 3.4
8 Prima TV 131.000 1.4 3.3
9 B1TV 131.000 1.4 3.3
10 TVR 1 106.000 1.1 2.7
11 DigiSport 1 78.000 0.8 2
12 Pro 2 67.000 0.7 1.7
13 Diva 54.000 0.6 1.4
14 TVR 2 47.000 0.5 1.2
15 Minimax 35.000 0.4 0.9
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 380.000 8.8 24.7
2 Antena 1 142.000 3.3 9.2
3 Antena 3 129.000 3 8.4
4 Digi 24 117.000 2.7 7.6
5 Kanal D 76.000 1.8 5
6 Romania TV 71.000 1.6 4.6
7 Prima TV 58.000 1.4 3.8
8 Realitatea Plus 43.000 1 2.8
9 B1TV 37.000 0.9 2.4
10 TVR 1 37.000 0.9 2.4
11 DigiSport 1 37.000 0.9 2.4
12 Diva 28.000 0.6 1.8
13 TNT 23.000 0.5 1.5
14 Nick JR 21.000 0.5 1.3
15 Pro 2 19.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Vezi audiența de la primul tur al Exit-Poll-urilor, AICI


Cum s-au văzut primele minute de Exit-Poll la turul al doilea, AICI

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • "Razvanele", cum e cu publicul batran de la "Antena 1" ? Sau iti e rusine cu pensionarii de nu zici nimic ?

    "al oamenilor cu educatie superioara si venituri mari"
    Serios ? Nu stii ce sa mai aberezi pe site ? Vezi ca "Antena 3" sta foarte bine pe national (pensionarii). Si foart slab pe comercial (tineretul)...
    6,3 national si doar 3,3 pe comercial. Dublu batranei.
  • Antena3 a prezentat audientele pe intervalul 18+AB,adica cel al oamenilor cu educatie superioara si venituri mari, unde audienta a fost aproape dubla fata de Pro tv ! "marian" manipulat esti tu cu las prajiti!
  • Oare ăștia de la Antena 3 sunt normali? În seara asta butonam telecomanda, și vad pe A3 ca cică au fost pe locul 1. Care mint acum? Cei de la Pro? Sau cei de la Antena 3? CNA-ul unde e? Doarme?
  • "Razvanele", vrei alt interval ? De publicul batran de la "Antena 1" nu zici nimic ? Ca pe stirea cu "Vocea", nu uiti sa mentionezi acest lucru...
    "mile milica", tot in barlog s-a ascuns ?
  • Trebuie sa gaseasca omul asta ceva , daca nu iese cum vrea , Razvane te rog du-te dupa d-na D, sa o mai linistesti un pic .
  • Ar fi fost interesant sa postati pe intervalul 19:00 -20:00 pe intervalul de intersectie dintre Stirile Pro tv si Observatorul orei 19 ,sunt sigur ca cifrele au fost mai mari decat cele ale Exit-poll-urile , pentru ambele televiziuni!
  • Unde sunt "milica" si "Razvanel" cu publicul pensionar de la "Pro TV" ? Azi nu vor scrie nimic pe site ?
    Si pe intervalul 21:00-21:15, dar si pe intervalul 21.00-24.00, "Pro TV" a stat mai bine pe comercial decat pe national si urban.
    Iar "Antena 1", mai bine pe national decat celelalte doua target-uri...

Trimite un comentariu