Skip to main content

AUDIENŢE. Peste şase milioane de români cu ochii pe exit-poll. Pe ce posturi au urmărit rezultatele confruntării Iohannis-Dăncilă?

 
AUDIENŢE. Peste şase milioane de români cu ochii pe exit-poll. Pe ce posturi au urmărit rezultatele confruntării Iohannis-Dăncilă?

AUDIENŢE. Cifre mari de audienţă pentru posturile de televiziune care au difuzat rezultatele exit-poll-urilor în duminica alegerilor. Datele de audienţă arată că 6,5 milioane de români se uitau, în fiecare minut, pe posturile care difuzau rezultatele alegerilor pentru Preşedinţie, cu Klaus Iohannis câştigător detaşat în faţa Vioricăi Dăncilă.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor atât în intervalul 21.00-21.15, cât şi între orele 21.00 şi 24.00, când se dezbăteau rezultatele alegerilor pe posturile de ştiri.

Ora 21.00 - Trei milioane de români numai pe Pro TV şi pe Antena 3. Digi 24, prima staţie de ştiri pentru tineri

În primul sfert de oră, cei mai mulţi români au văzut rezultatele pe Pro TV şi pe Antena 3. De notat, la nivel comercial, poziţia Digi 24: staţia a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri pe publicul tânăr.

Pe targeturi:

NAŢIONAL. Aproape două milioane de români au văzut rezultatele pe Pro TV, care îl avea în studio (ca şi la primul tur), pe gazetarul Cristian Tudor Popescu. La Antena 3 se uitau 1,1 milioane, iar la Antena 1 erau peste un milion de români.

Staţiile care difuzau Exit-Poll-uri:

  • Pro TV - 1.960.000
  • Antena 3 - 1.100.000
  • Antena 1 - 1.060.000
  • România TV - 996.000
  • Digi 24 - 430.000
  • TVR 1 - 400.000
  • Realitatea Plus - 290.000
  • B1 TV - 270.000

URBAN. Pro TV, Antena 3 şi România TV au fost în top trei la oraşe, în primele minute cu rezultatele Exit-poll-urilor. Antena 1, foarte aproape de România TV.

Staţiile cu Exit-Poll la oraşe:

  • Pro TV - 970.000
  • Antena 3 - 620.000
  • România TV - 530.000
  • Antena 1 - 520.000
  • Digi 24 - 307.000
  • Realitatea Plus -170.000
  • B 1 TV - 160.000
  • TVR 1 - 140.000

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, clasamentul la ora 21.00 a fost diferit, faţă de situaţia la nivelul întregii ţări. Pro TV a fost cel mai urmărit, dar schimbările vin la locurile următoare.

După Pro TV, au urmat Antena 1 şi, pe poziţia a treia Digi 24. De altfel, Digi 24 a fost cea mai urmărită staţie de ştiri în rândul tinerilor, peste Antena 3 (care, pe publicul total, are o audienţă dublă).

Staţiile cu Exit-Poll, pe publicul comercial:

  • Pro TV - 530.000
  • Antena 1 - 220.000
  • Digi 24 - 170.000
  • Antena 3 - 140.000
  • România TV - 76.000
  • Realitatea Plus - 50.000
  • TVR 1 - 36.000
  • B1 TV - 30.000

Vezi audienţele pe toată ziua de ieri, cu România TV pe locul al doilea, după Pro TV, aici

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.956.000 11 19
2 Antena 3 1.102.000 6.2 10.7
3 Kanal D 1.093.000 6.1 10.6
4 Antena 1 1.058.000 5.9 10.3
5 Romania TV 996.000 5.6 9.7
6 Prima TV 500.000 2.8 4.9
7 Digi 24 432.000 2.4 4.2
8 TVR 1 398.000 2.2 3.9
9 Realitatea Plus 292.000 1.6 2.8
10 B1TV 266.000 1.5 2.6
11 DigiSport 1 191.000 1.1 1.9
12 TVR 2 165.000 0.9 1.6
13 Diva 122.000 0.7 1.2
14 Minimax 115.000 0.6 1.1
15 Pro 2 97.000 0.5 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 972.000 10.2 18.3
2 Antena 3 622.000 6.5 11.7
3 Romania TV 531.000 5.6 10
4 Antena 1 521.000 5.4 9.8
5 Kanal D 319.000 3.3 6
6 Digi 24 307.000 3.2 5.8
7 Prima TV 247.000 2.6 4.6
8 Realitatea Plus 166.000 1.7 3.1
9 DigiSport 1 166.000 1.7 3.1
10 B1TV 157.000 1.6 2.9
11 TVR 1 139.000 1.5 2.6
12 TVR 2 77.000 0.8 1.5
13 Minimax 67.000 0.7 1.3
14 Diva 63.000 0.7 1.2
15 Pro 2 55.000 0.6 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 529.000 12.3 26.2
2 Antena 1 224.000 5.2 11.1
3 Digi 24 169.000 3.9 8.4
4 Antena 3 141.000 3.3 7
5 Prima TV 122.000 2.8 6
6 Kanal D 89.000 2.1 4.4
7 Romania TV 76.000 1.8 3.8
8 DigiSport 1 70.000 1.6 3.5
9 Realitatea Plus 53.000 1.2 2.6
10 Boomerang 43.000 1 2.1
11 TVR 1 36.000 0.8 1.8
12 Diva 34.000 0.8 1.7
13 B1TV 32.000 0.7 1.6
14 Nick JR 28.000 0.7 1.4
15 TVR 2 21.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul 21.00-24.00: Câţi români au urmărit dezbaterile şi la ce post

Interes foarte mare pentru rezultatul exit-poll-urilor. Dar pentru dezbaterile de după?

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, românii s-au împărţit între dezbaterile de pe România TV şi Antena 3 (aproape la egalitate între orele 21.00 şi 24.00). Au urmat, în topul ştirilor, Digi 24, apoi TVR 1, Realitatea şi B1 TV. Clasamentul general a fost condus de Pro TV.

URBAN. La oraşe, Antena 3 a fost cea mai urmărită staţie de ştiri, cu un avans de 70.000 de telespectatori în faţa Realitatea TV. Şi aici, Digi 24 a stat bine: locul cinci în clasamentul general.

De notat că, spre deosebire de primul tur, când Antena 3 a fost peste Pro TV la clasamentul general, acum a fost pe poziţia a doua.

COMERCIAL. Publicul tână nu se "înghesuie", de obicei, pe posturile de ştiri. Nu s-a întâmplat nici aseară. Cea mai urmărită staţie de ştiri, Antena 3, a fost pe poziţia a treia, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV pe segmentul comercial.

Digi 24 a fost pe poziţia a patra şi, ca la primul tur, a avut mulţi tineri în faţa România TV, deşi la publicul naţional Digi 24 are jumătate din telespectatorii RTV (România TV are, ca şi Antena 3, un public numeros, dar mai "bătrân").

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.244.000 7 16.9
2 Romania TV 861.000 4.8 11.7
3 Antena 3 857.000 4.8 11.7
4 Kanal D 632.000 3.6 8.6
5 Antena 1 605.000 3.4 8.2
6 Digi 24 297.000 1.7 4
7 TVR 1 275.000 1.5 3.7
8 Prima TV 254.000 1.4 3.5
9 Realitatea Plus 206.000 1.2 2.8
10 B1TV 191.000 1.1 2.6
11 TVR 2 109.000 0.6 1.5
12 Pro 2 105.000 0.6 1.4
13 Diva 95.000 0.5 1.3
14 Antena Stars 89.000 0.5 1.2
15 DigiSport 1 88.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 621.000 6.5 15.8
2 Antena 3 506.000 5.3 12.9
3 Romania TV 437.000 4.6 11.1
4 Antena 1 314.000 3.3 8
5 Digi 24 233.000 2.4 5.9
6 Kanal D 221.000 2.3 5.6
7 Realitatea Plus 133.000 1.4 3.4
8 Prima TV 131.000 1.4 3.3
9 B1TV 131.000 1.4 3.3
10 TVR 1 106.000 1.1 2.7
11 DigiSport 1 78.000 0.8 2
12 Pro 2 67.000 0.7 1.7
13 Diva 54.000 0.6 1.4
14 TVR 2 47.000 0.5 1.2
15 Minimax 35.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 380.000 8.8 24.7
2 Antena 1 142.000 3.3 9.2
3 Antena 3 129.000 3 8.4
4 Digi 24 117.000 2.7 7.6
5 Kanal D 76.000 1.8 5
6 Romania TV 71.000 1.6 4.6
7 Prima TV 58.000 1.4 3.8
8 Realitatea Plus 43.000 1 2.8
9 B1TV 37.000 0.9 2.4
10 TVR 1 37.000 0.9 2.4
11 DigiSport 1 37.000 0.9 2.4
12 Diva 28.000 0.6 1.8
13 TNT 23.000 0.5 1.5
14 Nick JR 21.000 0.5 1.3
15 Pro 2 19.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Vezi audienţa de la primul tur al Exit-Poll-urilor, AICI


Cum s-au văzut primele minute de Exit-Poll la turul al doilea, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Razvanele", cum e cu publicul batran de la "Antena 1" ? Sau iti e rusine cu pensionarii de nu zici nimic ?

    "al oamenilor cu educatie superioara si venituri mari"
    Serios ? Nu stii ce sa mai aberezi pe site ? Vezi ca "Antena 3" sta foarte bine pe national (pensionarii). Si foart slab pe comercial (tineretul)...
    6,3 national si doar 3,3 pe comercial. Dublu batranei.
  • Razvan tu crezi ce spui sau esti manipulat.........................
  • Antena3 a prezentat audientele pe intervalul 18+AB,adica cel al oamenilor cu educatie superioara si venituri mari, unde audienta a fost aproape dubla fata de Pro tv ! "marian" manipulat esti tu cu las prajiti!
  • @Gabriel:
    Cred ca A3 se compara doar cu tv de stiri de-aia erau primii.
  • Gabriel nu trebuie sa fi surprins asta este trustul INTACT unul de manipulare in masa .
  • Oare ăștia de la Antena 3 sunt normali? În seara asta butonam telecomanda, și vad pe A3 ca cică au fost pe locul 1. Care mint acum? Cei de la Pro? Sau cei de la Antena 3? CNA-ul unde e? Doarme?
  • "Razvanele", vrei alt interval ? De publicul batran de la "Antena 1" nu zici nimic ? Ca pe stirea cu "Vocea", nu uiti sa mentionezi acest lucru...
    "mile milica", tot in barlog s-a ascuns ?
  • Nora Vlad daca te uiti mai bine sunt date ,uitate la celalalt comentariu postat de pagina,, mai jos .
  • "La Antena 1 se uitau 1,1 milioane, iar la Antena 1 erau peste un milion de români."
    Va rog, corectati
  • Audientele pe toata ziua ar trebui sa le dati. Va invartiti in jurul cozii...ca joi de la trei la doi.
  • Trebuie sa gaseasca omul asta ceva , daca nu iese cum vrea , Razvane te rog du-te dupa d-na D, sa o mai linistesti un pic .
  • Ar fi fost interesant sa postati pe intervalul 19:00 -20:00 pe intervalul de intersectie dintre Stirile Pro tv si Observatorul orei 19 ,sunt sigur ca cifrele au fost mai mari decat cele ale Exit-poll-urile , pentru ambele televiziuni!
  • Unde sunt "milica" si "Razvanel" cu publicul pensionar de la "Pro TV" ? Azi nu vor scrie nimic pe site ?
    Si pe intervalul 21:00-21:15, dar si pe intervalul 21.00-24.00, "Pro TV" a stat mai bine pe comercial decat pe national si urban.
    Iar "Antena 1", mai bine pe national decat celelalte doua target-uri...

Trimite un comentariu

sus