Skip to main content

Ciocolata Rom, ciocolata Vot pentru trei luni. Cum şi de ce şi-a schimbat ambalajul pentru alegeri

 
Ciocolata Rom, ciocolata Vot pentru trei luni. Cum şi de ce şi-a schimbat ambalajul pentru alegeri

Brandul de ciocolată Rom şi-a schimbat ambalajul, într-o campanie de îndemn la vot. Totul vine în contextul alegerilor prezidenţiale de duminică.

Publicitate

Ediţia limitată are, pentru o perioadă, mesajul „VOT” pe ambalaj, în loc de logo-ul clasic ROM.

Mişcarea face parte din campania „Senzaţii Tari la Vot”, prin care s-a lansat şi candidatura la preşedinţie a lui Toma Corunt, un candidat 100% fictiv.

„Obiectivul campaniei a fost să stârnească patriosmul reactiv şi simtul civic al românilor”, notează reprezentanţii campaniei.

Agenţia McCann Worldgroup Romania a semnat proiectul.

VIDEO. Tu votezi. România câştigă. Senzaţii tari la vot

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus