Skip to main content

AUDIENŢE TV. Antena 1, primul loc în audienţe cu finalul primului sezon din Sacrificiul. Digi Sport 1, sus în top cu calificarea CFR-ului

 
AUDIENŢE TV. Antena 1, primul loc în audienţe cu finalul primului sezon din Sacrificiul. Digi Sport 1, sus în top cu calificarea CFR-ului

AUDIENŢE TV. Finalul primului sezon al serialului Sacrificul a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, aseară. Kanal D şi Pro TV s-au bătut pentru următoarele două locuri în clasament.

Publicitate

Digi Sport a fost sus cu calificarea CFR-ului (scor 2-0 cu Celtic) în Primăvara Europeană.

Antena 1, cu producţia Ruxandrei Ion, a scos o medie de 1,4 milioane de privitori din toată ţara, în fiecare minut.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, nu la distanţă foarte mare de primul loc. Postul Dogan, cu serialul turcesc Gulperi, a avut o medie de 1,3 milioane de privitori pe minut.

Pro TV a completat podiumul la nivel naţional, cu două producţii pe intervalul Sacrificiul: Las Fierbinţi (20:30) şi filmul Iron Man 2 (21:30). Postul din Pache Protopopescu a avut o medie de 1,2 milioane de privitori pe interval.

Sacrificiul va continua cu sezonul doi la Antena 1 după sărbători, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

DigiSport 1, cu o parte din meciul câştigat de CFR contra formaţiei Celtic Glasgow (19:50), s-a clasat pe locul patru. A avut jumătate de milion de urmăritori pe minut.

Paginademedia.ro prezintă în continuare posturilor de televiziune joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul:

NAŢIONAL. Antena 1 a fost lider de audienţă aseara, cu finalul primului sezon din Sacrificiul. Producţia a fost urmărită de aproximativ 1,4 milioane de privitori, în fiecare minut, aseară.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut, pe intervalul serialului de la Antena 1.

Pro TV a completat podiumul, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut, pe acelaşi interval.

Digi Sport 1, cu o parte din meciul CFR-Celtic, s-a clasat pe locul patru, cu jumătate de milion de privitori pe minut.

URBAN. Sacrificiul a condus şi la oraşe. Antena 1 a adunat o medie de 640.000 de privitori din mediul urban, în fiecare minut.

Kanal D şi-a menţinut poziţia pe locul secund, de unde număra aproape 600.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul Sacrificiul.

Pro TV s-a clasat pe trei la oraşe. S-a clasat la o diferenţă de 100.000 de privitori de Antena 1, dar a fost aproape de Kanal D. A scos o medie de 550.000 de privitori pe minut, pe intervalul Sacrificiul.

Digi Sport 1 a fost pe patru, cu 385.000 de privitori pe interval.

COMERCIAL. Tinerii s-au uitat tot la prducţia Ruxandrei Ion de la Antena 1. Sacrificul era urmărit de 285.000 de urmăritori tineri pe minut.

Pro TV s-a clasat pe locul secund pe segmentul comercial, unde a avut o medie de 260.000 de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Sacrificiul.

Digi Sport 1 s-a clasat pe trei, dar egalitate cu Kanal D. Ambele posturi erau urmărite, pe intervalul serialului de la Antena 1, de aproximativ 164.000 de privitori pe minut.

Postul tematic Diva a compeltat top cinci-ul pe interval.

Audienţa posturilor TV joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.434.000 8.1 16.5
2 Kanal D 1.378.000 7.7 15.8
3 Pro TV 1.224.000 6.9 14.1
4 DigiSport 1 533.000 3 6.1
5 Romania TV 488.000 2.7 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.50), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 643.000 6.7 14.3
2 Kanal D 598.000 6.3 13.4
3 Pro TV 557.000 5.8 12.4
4 DigiSport 1 385.000 4 8.6
5 Romania TV 277.000 2.9 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 286.000 6.7 18.8
2 Pro TV 259.000 6 17
3 DigiSport 1 164.000 3.8 10.8
4 Kanal D 164.000 3.8 10.8
5 Diva 43.000 1 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce public batran are Antena lui mile. Dar problema e ca si mile e batran...
  • Ce bine-i pe locu 3
    pe locu 3
    pe locu 3
    Sa moara dujmanii mei, of milogu meu!
  • Ce bine-i pe locu 3
    pe locu 3
    pe locu 3
    Sa moara dujmanii mei, of doru meu!
  • Audiente mici pentru Sacrificiul. Nici nu se compara cu Vlad, dublu pe comercial. Nu degeaba a castigat titlul de Cel mai bun serial romanesc.
  • Toata planeta a fost contaminata de ideea finalurilor nefericite. De la Urzeala Tronurilor pana la Sacrificiul, telespectatorul trebuie "surprins" cu un final care sa-l faca sa planga de suparare si frustrare ca a asteptat degeaba ultimul episod. Ce-i cu moda asta?
  • Noroc cu digi ca a mai luat de la pro, ca altfel antena cu serialul asta termina sezonul doar pe 2. :asa mai se pot bucura si milica si razvanel, o data la 3 luni, nu ca ei nu ar pupa antena indiferent de situatie.:))
  • asa , sa moara toti postacii , bravo lor, chiar cu un serial slab fac rating

Trimite un comentariu

sus