
VIDEO. Fursecuri pentru Moș Crăciun. Brandul Dr. Oetker aduce o campanie de Crăciun, care are în centru rețetele pentru fursecurile „pe care le va mânca Moș Crăciun în seara de Ajun”.
Concret campania, gândită de agenția Cheil Centrade, promovează mixurile pentru fursecuri care vin în ediție de Crăciun.
Personajele principale din spotul pentru TV sunt Elfii lui Moș Crăciun.
Proiectul pleacă de la întrebarea „Oare Moșu ce își dorește să primească de Crăciun?” "Elfii" au provocat fiecare familie ca, în noaptea de Ajun, să posteze o fotografie cu gustarea pe care i-au lăsat-o Moșului sub brad.
Campania se vede pe TV, în social media și pe Facebook-ul „La Desert by Dr. Oetker”.
VIDEO. Spot TV: Gustarea pentru Moșu’
Echipa Cheil | Centrade:
- Mihai Gongu, Executiv Creative Director
- Alina Zaharescu, Head of Art
- Ștefan Lungu Group Creative Director/ Copywriter
- Carmen Miruță, Client Service Director
- Codruța Strat, Account Director
- Bianca Bîtu Cauc, Account Manager
- Veronica Bratu, Social Media Specialist
Echipa Dr. Oetker:
- Ioana Iacobescu, Marketing Director
- Ramona Soare, Brand Manager
- Diana Grigorescu, Digital Manager
Trimite un comentariu