Skip to main content

Heineken, campanie de sărbători cu Striblea, Petreanu, Corina Caragea, Monica Bârlădeanu. Proiectul aduce şi două podcasturi

 
Heineken, campanie de sărbători cu Striblea, Petreanu, Corina Caragea, Monica Bârlădeanu. Proiectul aduce şi două podcasturi

Sărbătorile se simt şi în campanii. Heineken anunţă o campanie de sărbători cu vedete din radio şi televiziune. Proiectul vine la pachet şi cu două podcasturi.

Publicitate

Brandul de bere lucrează în proiect cu Cătălin Striblea, Vlad Petreanu, Monica Bărlădeanu, Corina Caragea, Alice Cavaleru, Nicolai Tand sau Lavinia Petrea.

Ce vor face propriu-zis?

Vedetele din proiect vor vorbi în social media despre lucrurile dificile care se ivesc de sărbători şi cu ar trebui tratate, menţionează reprezentanţii Haineken.

Campania aduce două podcast-uri în care Monica Bârlădeanu şi Nicolai Tand povestesc, alături de Cătălin Striblea, întâmplări amuzante prin care au trecut în ultimii ani, în perioada sărbătorilor. Ambele podcasturi pot fi ascultate pe Spotify.

Le vor explica fanilor cu să treacă peste agitaţia de sărbători: Trafic, cumpărături pe ultima sută de metri, alegerea bradului sau meniul de Crăciun şi Revelion.

Monica Bârlădeanu povesteşte cum a ajuns să schieze într-un costum de două ori mai mare, de un roz fosforescent. Nicolai Tand îşi aminteşte cum a zis, într-o emisiune TV, că face cei mai buni cozonaci, dar soacra l-a contrazis.

Corina Caragea a povestit cum a petrecut un Crăciun în aeroport. Alice Cavaleru şi-a amintit despre cum a ieşit în pozele de Crăciun, după ce rujul i s-a întins pe faţă, iar Lavinia Petrea a povestit cum i-a oferit socrului ei un cadou pe care îl pregătise pentru cea mai bună prietenă sau cum a împachetat două cadouri goale pe care le-a oferit prietenilor ei.

Lui Vlad Petreanu i-a răsturnat pisica bradul, iar Cătălin Striblea îşi aminteşte cum tricoul alb pregătit pentru cină a ajuns roz.

Sloganul campaniei urmăreşte acelaşi mesaj: Provocările de sărbători sunt parte din tradiţie. Primeşte-le cu bucurie!

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ai dreptate Adi. Femeile n-au ce cauta in reclamele la bere. Se stie ca femeile beau doar spirtoase. De cand beau femeile ceva atat de slab alcolizat cum este berea?
  • Minți,,luminate,, ăia de la Heineken sau agenția lor! Să bage patru femei într-un astfel de program publicitar. La bere!

Trimite un comentariu

sus