Skip to main content

VIDEO. O campanie românească pro vaccin, în topul celor mai bune idei de PR din ultimii 10 ani. Nu este singurul proiect românesc din top

 
VIDEO. O campanie românească pro vaccin, în topul celor mai bune idei de PR din ultimii 10 ani. Nu este singurul proiect românesc din top

VIDEO. O campanie românească în topul celor mai bune idei din ultimii 10 ani. Holmes Report a publicat topul PR Campaigns of the decade", în care au selectat 10 campanii dintr-o lista de 16 propuse iniţial.

Publicitate

Ideea s-a clasat pe locul doi în top, un clasament făcut în funcţie de voturile internauţilor. Este vorba desprw proiectul „Protect her Wings”, contra mişcării antivacciniste, gândit de agenţia Rogalski Damaschin alături de MSD România (companie din industria bio-farmaceutică).

Campania, lansată în toamna anului trecut, s-a axat pe combaterea legendelor despre big farma, fake news-urile, fricile şi miturile despre vaccinarea împotriva bolilor provocate de HPV (Virusul Papiloma).

Tot pe locul secund se găseşte o altă campanie din România, pentru brandul Always, semnată de Leo Burnett and MSL în colaborare cu P&G.

Proiectul se centrează pe hashtag-ul #LikeAGirl folosit masiv în online. Are şi un video care explică ce înseamnă afirmaţia „Like a Girl”, iar răspunsul vine de la femei de toate vârstele.

„O insultă a fost transformată într-o mişcare care dă încredere”, scrie site-ul Holmes Report.

Este o campanie lansată în 2015 şi premiată în acelaşi an la Cannes Lions cu „Grand Prix” la secţiunea campanii de PR.

Pe primul loc în top s-a clasat o campanie din 2013, gândită de agenţia Gambit Hill+Knowlton pentru Norad (The Norwegian Agency of Development Cooperation).

Campania, care a s-a folosit de tehnologie, i-a ajutat pe Norvegieni să înţeleagă cum ar fi fost vieţile lor dacă s-ar fi născut în alte locuri de pe planetă.

Paginademedia.ro prezintă topul celor mai bune campanii de PR din ultimii 10 ani, potrivit Holmes Report

1. „Born Again" Simulator — Norad with Gambit H+K Strategies

2. a) Always #LikeAGirl: Turning an Insult into a Confidence Movement — P&G Always with Leo Burnett and MSL

b) Protect her Wings! — MSD Romania with Rogalski Damaschin Public Relations

3. a) Aflac "Outducks" a Reputational Deficit — Aflac with FleishmanHillard, Ken Willis Inc., Carol Cone On Purpose and Marina Maher Communications

b) Grohe Green Mosque — Grohe with Memac Ogilvy

4. a) REI #OptOutside — REI with Edelman

b) The Launch of Shwopping — Marks & Spencer with Unity

5. IBM's Jeopardy!: Winning Computer Watson Scores Big as Business Innovator — IBM

6. a) Lifebuoy School of 5 Hand Washing Campaign — Lifebouy with Apex Porter Novelli

b) Second Life Toys — Green Ribbon Project Committee with Dentsu

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Genul de concursuri unde toata lumea ia premii dupa e plateste o taxa de participare. Un fel de scoala de doctori a lui Gabriel Oprea amplificata la nivel international.
  • "combaterea legendelor despre big farma"
    Ce amuzant!
    Hai, plimbati ursul!

Trimite un comentariu

sus