Skip to main content

AUDIENȚE. Ziua îndrăgostiților i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creștere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 și Kanal D

 
AUDIENȚE. Ziua îndrăgostiților i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creștere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 și Kanal D
Foto | Pro TV

AUDIENȚE. De Ziua îndrăgostiților românii s-au uitat la Românii au talent. Pro TV a dominat aseară topurile de audiență, cu ediția a doua a sezonului zece din Românii au talent.

Publicitate

Postul a stat mai bine comparativ cu cifrele de vinerea trecută, când înregistra cel mai slab debut de sezon din istorie. 

Peste 2,7 milioane de români din toată țara s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea jurizată de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu și Florin Călinescu. 

Tinerii au fost, de asemenea, în număr mare în fața televizoarelor la Românii au talent. 

Pro TV s-a clasat la diferență considerabilă de principalele rivale. A avut cifre de patru ori mai mari decât Antena 1 și de aproape trei ori mai mari decât Kanal D. 

La nivelul întregii țări, diferența dintre Pro TV și Antena 1 a fost de peste două milioane de telespectatori. 

Cele două posturi au avut pe intervalul Românii au talent următoarele producții:

  • Taken 2 și John Wick 2 - Antena 1
  • Mă numesc Zuleyha și Bravo, ai stil! - Kanal D

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Românii au talent la ediția a doua, sezonul zece:

NAȚIONAL. Show-ul Românii au talent a pus Pro TV pe primul loc în audiențe cu ediția a doua a sezonului zece. Cifrele au fost în creștere față de săptămâna trecută. 

Show-ul a urcat de la o medie de 2,6 milioane de privitori atunci, la 2,7 milioane de telespectatori aseară. 

Pe locul secund în clasament a fost Kanal D, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha pe interval. A scos, pe interval, o medie de un milion de privitori din toată țara, pe minut. 

Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu două filme de acțiune pe interval - John Wick și Teroare în Istanbul. Aproximativ 650.000 de oameni s-au uitat pe Antena 1, când Pro TV avea Românii au talent. 

URBAN. Orășenii au vrut să-i vadă tot pe românii talentați. Peste 1,3 milioane de persoane din mediul urban au urmărit, în fiecare minut, show-ul Românii au talent de pe Pro TV. 

Kanal D a fost stația de pe locul doi. Postul Dogan a numărat, pe interval, aproape jumătate de milion de privitori pe minut, 

Antena 1 a completat podiumul, cu aproape un milion de oameni mai puțin decât Pro TV. Aproximativ 340.000 de telespectatori s-au uitat la filmele postului Intact, când la TV era Românii au talent. 

COMERCIAL. Tinerii au vrut să vadă și ei „poporul talentat”. Peste jumătate de milion de tineri s-au uitat, în medie, la Românii au talent. 

Pro TV a avut o cotă de piața de 37,9%. 

Antena 1 a trecut peste Kanal D la nivel comerical, cu o medie de aproximativ 200.000 de privitori pe minut, pe interval. 

Kanal D s-a clasat pe locul trei, de unde a adunat o medie de 135.000 de persoane pe minut. 

Digi Sport a stat bine pe segmentul comercial, unde a prins locul patru. 


Citește și: Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puțini telespectatori față de anul trecut


Audienta posturilor TV vineri, 14 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.717.000 15.5 35.1
2 Kanal D 1.070.000 6.1 13.8
3 Antena 1 644.000 3.7 8.3
4 Romania TV 448.000 2.5 5.8
5 Antena 3 296.000 1.7 3.8
6 Prima TV 256.000 1.5 3.3
7 DigiSport 1 227.000 1.3 2.9
8 Pro 2 147.000 0.8 1.9
9 National TV 146.000 0.8 1.9
10 Antena Stars 100.000 0.6 1.3
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 14 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.381.000 14.5 34.5
2 Kanal D 481.000 5.0 12.0
3 Antena 1 336.000 3.5 8.4
4 Antena 3 206.000 2.2 5.2
5 Romania TV 199.000 2.1 5.0
6 DigiSport 1 156.000 1.6 3.9
7 Prima TV 93.000 1.0 2.3
8 National TV 65.000 0.7 1.6
9 Pro 2 62.000 0.6 1.5
10 Diva 54.000 0.6 1.4
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 14 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 531.000 12.6 37.9
2 Antena 1 198.000 4.7 14.1
3 Kanal D 135.000 3.2 9.6
4 DigiSport 1 43.000 1.0 3.0
5 Prima TV 36.000 0.9 2.6
6 Antena 3 30.000 0.7 2.1
7 Romania TV 30.000 0.7 2.1
8 Film Cafe 27.000 0.6 1.9
9 Pro 2 24.000 0.6 1.7
10 Diva 23.000 0.5 1.6
 


Vezi toate audiențele de debut ale tuturor sezoanelor Românii au talent


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu