Skip to main content

Singurele emisiuni care au depăşit miliardul pe youtube: iUmor şi Next Star. Vine tare din urmă Puterea Dragostei

 
Singurele emisiuni care au depăşit miliardul pe youtube: iUmor şi Next Star. Vine tare din urmă Puterea Dragostei

Ce emisiuni TV sunt la putere pe YouTube în România? Cele mai urmărite titluri din top sunt de la Antena 1, cu milioane de abonaţi. Şi miliarde de vizualizări. Apoi sunt show-urile de la Kanal D.

Publicitate

iUmor şi Next Star sunt, de departe, cele mai populare producţii de televiziune cu conturi pe YouTube, potrivit datelor de pe SocialBlade.

Sunt singurele emisiuni din România care au sărit miliardul de vizualizări. Fiecare.

Kanal D are în top două producţii - Puterea Dragostei şi Exatlon. Pro TV este postul TV cu cea mai slabă prezenţă pe YouTube. Are o singură emisiune populară acolo: Vocea României.

Citeşte şi: Peste 6,3 milioane de abonaţi are cel mai urmărit canal de YouTube din România. Un canal în engleză. Selly şi Noaptea Târziu, primii vloggeri

Clipurile de la iUmor şi Next Star, peste un miliard de vizualizări

Antena 1 este televiziunea care a mizat cel mai mult pe conţinutul urcat pe YouTube. Nouă din cele 12 canale din top sunt ale trustului Intact.

Momentele de la iUmor au adus contului de YouTube peste 1,7 milioane de abonaţi, potrivit SocialBlade. Canalul emisiunii este pe primul loc în topul celor mai populare emisiuni TV şi pe locul 23 în clasamentul general.

Toate videoclipurile încărcate pe platformă numără un total de 1,1 miliarde de vizualizări.

Aproape la fel de bine stă şi calul Next Star. Momentele din emisiunea lui Dan Negru au strâns, în total, peste un miliard de vizualizări.

De asemenea, contul are 1,4 milioane de subscriberi.

Alte emisiunii care au aduna sute de mii de abonaţi sunt: Puterea Dragostei (Kanal D), Mangaţita sau Acces Direct (ambele de la Antena 1).

Pro TV a mizat mai puţin pe conţinutul pus pe YouTube. Emisiunea de la Pro TV cu cei mai mulţi abonaţi este Vocea României - 370.000 de subscriberi.

Istoria canalului iUmor: A fost deschis când Mickey Hash şi Bendeac aveau emisiune

Canalul „iUmor” a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iComedy, dedicat emisiunii realizate la vremea respectivă de Mihai Bendeac în colaborare cu vloggerul Mikey Hash.

În aprilie 2016, canalul iComedy şi-a schimbat denumirea în iUmor, iar în doi ani a adunat 1 million de abonaţi.

Acum, în 2020 canalul are 1,7 milioane de abonaţi.

Citeşte şi: Canalul de Youtube iUmor a atins un milion de abonaţi.

Cele mai urmărite EMISIUNI TV pe YouTube în 2020 via SocialBlade

Cele mai urmarite Emisiuni TV pe YouTube Abonati Vizualizari totale Locul in clasamentul general
1 iUmor 1.700.000 1,1 miliarde 23
2 Next Star 1.400.000 1 miliard 32
3 Puterea Dragostei 900.000 780 de milioane 73
4 Mangalita 785.000 360 de milioane 86
5 Acces Direct 771.000 622 de milioane 91
6 X Factor 616.000 500 de milioane 126
7 Baieti de oras 600.000 200 de milioane 134
8 Sacrificiul 500.000 180 de milioane 164
9 Exatlon 430.000 175 de milioane 191
10 Neatza cu Razvan si Dani 395.000 350 de milioane 207
11 Observator TV 370.000 300 de milioane 224
12 The Voice of Romania 370.000 200 de milioane 225

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "milioane de euro" cu doar 1.7 milioane de abonati :)))
    mai degraba cateva mii euro pe luna, toate canalele adunate, in cel mai fericit caz.
    cand mai intreaba cineva cum se traduce in romana "cringe", cea mai buna explicatie e "comentariile antenistilor de pe paginademedia".
  • Nume vechi:
    Mangalița a avut denumirea in Puii Mei
    Sacrificiul a fost Fructul Oprit
    Băieți de oraș aveau numele de “Totul e permis” Prin 2013
  • Antena 1 domina si în online! Cate milioane de euro vin si din online postului tv.

Trimite un comentariu

sus