Skip to main content

Esca și Buhnici, noile nume din rețeaua de podcasturi Thinkdigital. Ce creștere a avut după lansarea din decembrie?

 
Esca și Buhnici, noile nume din rețeaua de podcasturi Thinkdigital. Ce creștere a avut după lansarea din decembrie?
Foto | Europa FM

Rețeaua de podcasturi a lui Dragoș Stanca - Thinkdigital Podcasts Network - se mărește. Andreea Esca și George Buhnici sunt printre noile nume care și-au băgat producțiile audio în rețeaua lui Stanca. 

Thinkdigital Podcasts Network, prima rețea din România destinată publicității audio în format podcast, a crescut până în acest moment la 650.000 de ascultări, în medie per episod. 

Publicitate

Reamintim că proiectul a fost lansat în luna decembrie a anului trecut chiar în Studioul Paginademedia.ro. 

Cifra înseamnă audiența cumulată a 36 de podcasturi din toate domeniile. 

Andreea Esca, cu interviurile pe care le face la Europa FM, și Buhnici, cu seria sa de discuții #IGDLCC, sunt cele mai noi nume care au intrat în rețea. 

„Noile producții adăugate în rețea (de la 22 în ianuarie, la 36 acum) au dus rețeaua, de la 230.000 (43.850 audio listeners per episode și 185.000 audio views per episode) la 650.000 (62.647 audio listeners per episode și 587.830 audio views per episode) adică o creștere de cca. 183%”, spun reprezentanții Thinkdigital. 

Alte nume cunoscute care și-au băgat podcasturile în platforma Thinkdigital se numără Dragoș Pătraru (Vocea Nației și Starea Nației), Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Sorin Pârcălab și Cristi Popescu - toți cu podcastul Ceva Mărunt, Daniel Tănase (Finanțe FM) sau Între showuri (cu Teo, Vio și Costel). 

Iuliana Ghiorghiță, director strategie media al Thinkdigital:

„Audiența podcasturilor se împarte în ascultări native-audio only și ceea ce numim noi audio-views, tot mai multe producții având și componenta video foarte bine dezvoltată, un exemplu de bună practică în acest sens fiind de exemplu George Buhnici care realizează cifre semnificative și în format video.

Ne bucurăm să vedem un interes tot mai mare pentru acest nou format media, clienți precum Banca Transilvania sau ING derulând deja campanii, deși oferta comercială s-a lansat doar acum câteva săptămâni.”

VIDEO. Dragoș Stanca, despre podcasturi și publicitate pentru producțiile audio (interviu din luna decembrie)

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu