Skip to main content

Primăria Sectorului 4, contracte de zeci de mii de euro, pe site-uri precum Cap Limpede şi Ştirea zilei. Site-urile erau inactive de câţiva ani

 
Primăria Sectorului 4, contracte de zeci de mii de euro, pe site-uri precum Cap Limpede şi Ştirea zilei. Site-urile erau inactive de câţiva ani

Site-uri precum Cap Limpede şi Ştirea Zilei au fost alese de Primăria Sectorului 4 pentru promovare. Ambele site-uri sunt inactive de câţiva ani, însă au reînceput să publice materiale odată cu contractul cu Primăria lui Daniel Băluţă, scrie Libertatea.ro.

Publicitate

Celelalte două site-uri incluse în contractul de promovare de 30.000 de euro sunt România Online şi Bucureştiul.

Ce persoane sunt legate de aceste site-uri?

Ziariştii a ajuns la o companie care funcţionează ca o regie de publicitate pentru cele patru site-uri (firmă deţinută de un fost director de marketing de la Libertatea). Un alt nume care a vorbit despre aceste site-uri în trecut, spunând că le are "în asociere" esre Oreste Teodorescu, însă acesta a negat acum orice legătură cu publicaţiile online.

Câteva detalii:

Primăria Sectorului 4, instituţie condusă de primarul PSD Daniel Băluţă, a cumpărat spaţiu publicitar în valoare de 30.000 de euro. Este vorba de patru site-uri şi conturi de Facebook, fără prea multă activitate online, dar cu câteva postări anti-PSD.

Cele patru pagini sunt Cap Limpede (fără activitate de doi ani, dar cu câteva articole publicate la două zile după atribuirea contractului), Ştirea Zilei (un site cu multe ştiri din 2017), România Online şi Bucureştiul (ambele cu conţinut anti-PSD).

Contractul cu instituţia de stat a fost câştigat de firma CPC Publishing Media pentru o perioadă de patru luni.

Suma alocată de Primăria Sector 4 pentru promovarea imaginii sale este de 135.000 de lei (aproape 30.000 de euro). Astfel, aproape cinci mii de euro, lunar, ar costa promovarea activităţilor demarate de Primăria Sectorului 4 din Bucureşti, informează Libertatea.

Claudiu Popa, administrator şi asociat al firmei CPC Publiching Media şi fost directorul de marketing la Libertatea, a spus că „firma sa nu administrează direct acele site-uri, ci este o regie de vânzări”, mai scrie Libertatea.

Deşi au trecut mai mult două săptămâni de la câştigarea contractului cu Primăria, publicaţiile nu au publicat încă materiale despre instituţia de stat.


Paginile sunt promovate de Oreste Teodorescu


Pagina de Facebook a lui Oreste Teodorescu share-uieşte uneori aceleaşi articole cu paginile menţionate mai sus.

Acesta a spus, într-un interviu din 2017, că are „mai multe site-uri în asociere: Cap Limpede, Bucurestiul.ro, Circul politic, Stirea Zilei, S24.ro sau Romania online”. FOTO - Libertatea.

Totuşi, în prezent, Oreste a negat, într-un răspuns pentru Libertatea, că ar deţine respectivele site-uri:

„Aţi înteles greşit, este vorba despre site-uri pe care le promovez, colaborez cu jurnalişti independenţi. Asta înseamnă în asociere, din punct de vedere juridic şi comercial nu am din păcate nici o participare”, a spus Oreste.

Citeşte articolul integral pe Libertatea.ro

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus