Skip to main content

Primăria Sectorului 4, contracte de zeci de mii de euro, pe site-uri precum Cap Limpede și Știrea zilei. Site-urile erau inactive de câțiva ani

 
Primăria Sectorului 4, contracte de zeci de mii de euro, pe site-uri precum Cap Limpede și Știrea zilei. Site-urile erau inactive de câțiva ani

Site-uri precum Cap Limpede și Știrea Zilei au fost alese de Primăria Sectorului 4 pentru promovare. Ambele site-uri sunt inactive de câțiva ani, însă au reînceput să publice materiale odată cu contractul cu Primăria lui Daniel Băluță, scrie Libertatea.ro.

Publicitate

Celelalte două site-uri incluse în contractul de promovare de 30.000 de euro sunt România Online și Bucureștiul.

Ce persoane sunt legate de aceste site-uri?

Ziariștii a ajuns la o companie care funcționează ca o regie de publicitate pentru cele patru site-uri (firmă deținută de un fost director de marketing de la Libertatea). Un alt nume care a vorbit despre aceste site-uri în trecut, spunând că le are "în asociere" esre Oreste Teodorescu, însă acesta a negat acum orice legătură cu publicațiile online. 

Câteva detalii:

Primăria Sectorului 4, instituție condusă de primarul PSD Daniel Băluță, a cumpărat spațiu publicitar în valoare de 30.000 de euro. Este vorba de patru site-uri și conturi de Facebook, fără prea multă activitate online, dar cu câteva postări anti-PSD. 

Cele patru pagini sunt Cap Limpede (fără activitate de doi ani, dar cu câteva articole publicate la două zile după atribuirea contractului), Știrea Zilei (un site cu multe știri din 2017), România Online și Bucureștiul (ambele cu conținut anti-PSD).

Contractul cu instituția de stat a fost câștigat de firma CPC Publishing Media pentru o perioadă de patru luni. 

Suma alocată de Primăria Sector 4 pentru promovarea imaginii sale este de 135.000 de lei (aproape 30.000 de euro). Astfel, aproape cinci mii de euro, lunar, ar costa promovarea activităților demarate de Primăria Sectorului 4 din București, informează Libertatea

Claudiu Popa, administrator și asociat al firmei CPC Publiching Media și fost directorul de marketing la Libertatea, a spus că „firma sa nu administrează direct acele site-uri, ci este o regie de vânzări”, mai scrie Libertatea. 

Deși au trecut mai mult două săptămâni de la câștigarea contractului cu Primăria, publicațiile nu au publicat încă materiale despre instituția de stat. 


Paginile sunt promovate de Oreste Teodorescu


Pagina de Facebook a lui Oreste Teodorescu share-uiește uneori aceleași articole cu paginile menționate mai sus. 

Acesta a spus, într-un interviu din 2017, că are „mai multe site-uri în asociere: Cap Limpede, Bucurestiul.ro, Circul politic, Stirea Zilei, S24.ro sau Romania online”. FOTO - Libertatea. 

Totuși, în prezent, Oreste a negat, într-un răspuns pentru Libertatea, că ar deține respectivele site-uri:

„Ați înteles greșit, este vorba despre site-uri pe care le promovez, colaborez cu jurnaliști independenți. Asta înseamnă în asociere, din punct de vedere juridic și comercial nu am din păcate nici o participare”, a spus Oreste. 

Citește articolul integral pe Libertatea.ro

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu