Skip to main content

AUDIENŢE. Loredana şi Bănică, prima ediţie la Next Star. Câţi români s-au uitat aseară? Emisiunea lui Negru a urcat Antena 1 de pe trei, pe doi

 
AUDIENŢE. Loredana şi Bănică, prima ediţie la Next Star. Câţi români s-au uitat aseară? Emisiunea lui Negru a urcat Antena 1 de pe trei, pe doi

AUDIENŢE. Start bun pentru Next Star, emisiunea lui Dan Negru. N-a fost pe primul loc, dar prima ediţie din sezonul zece a urcat Antena 1 pe locul doi, faţa de locul trei pe care-l ocupa săptămâna trecută pe acelaşi interval orar.

Publicitate

Prima ediţie cu juriul emisiunii în formula Loredana Groza, Ştefan Bănică şi Dorian Popa s-a clasat pe locul doi în audienţe pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

Talent show-ul cu copii a adunat o medie de audienţă de 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara pe minut.

În urmă cu o săptămână, când la TV era serialul Sacrificiul, Antena 1 era pe trei (pe toate targeturile), după Kanal D, iar la nivel naţional înregistra cifre de aproape 1,2 milioane de telespectatori în medie.

Spre deosebire de joia trecută, Antena 1 a trecut peste Kanal D, însă postul Dogan are audienţe constante de la o săptămână la alta. Liderul topului a rămas şi în această săptămână Pro TV.

La bătaie cu Next Star, celelalte posturi au avut pe interval:

  • Pro TV - Las Fierbinţi (20:30) şi Gospodar fără pereche (21:30)
  • Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00)

O dată cu startul noului sezon, emisiunea a lansat şi aplicaţia de mobil Next Star, prin care publicul îşi poate vota favoriţii. Astăzi, la mai puţin de o zi de la lansare, aplicaţia Next Star era pe locul al treilea ca descărcări în AppleStore, după TikTok şi Netflix.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul primei ediţii din sezonul zece - Next Star, din 12 martie 2020:

NAŢIONAL. Emisiunea lui Dan Negru a debutat aseară pe locul doi în audienţe. Next Star, emisiune ajunsă la sezonul zece, a urcat Antena 1 pe locul doi în audienţe, faţă de locul trei pe care-l avea săptămâna trecută.

Show-ul cu copii a înregistrat o medie de 1,4 milioane de privitori din toată ţara, în medie, pe minut. Prin comparaţie, joia trecută, când Antena 1 avea serialul Sacrificiul, la TV erau, în medie, 1,2 milioane de telespecatori. Postul TV ocupa atunci locul al treilea, sub Kanal D şi Pro TV.

Liderul a fost aseară Pro TV, cu Las Fierbinţi şi Gospodar Fără pereche pe interval. Înregistrat o medie de 1,5 milioane de urmăritori, în creştere faţa de acum o săptămână.

Kanal D, deşi acum a coborât pe trei, a rămas cu cifre constante. La fel ca şi săptămâna trecută, când se bătea cu Sacrificiul, a înregistrat, în medie, 1,3 milioane de telespectatori pe minut.

URBAN. Antena 1 s-a clasat pe locul secund şi în mediul urban, însă cifrele sale au fost foarte apropiate de locul trei, ocupat de Kanal D (aproape egalitate). Next Star, show-ul difuzat de postul Intact, a fost urmărit de 617.000 de telespectatori de la oraşe.

Cifrele Antenei 1 au fost, şi aici, mai mari decât joia trecută. Atunci, cu Sacrificiul, înregistra o medie de jumătate de milion de urmăritori pe minut.

Kanal D, cu cifre foarte apropiate de cele ale Antenei 1, s-a clasat pe trei cu 613.000 de telespectatori pe minut. Postul Dogan a stagnat în audienţe, prin comparaţie cu săptămâna trecută, pe intervalul Sacrificiul.

Pro TV a ocupat primul loc în audienţe aseară şi la oraşe, unde a scos o medie de 690.000 de telespectatori pe minut, pe interval.

COMERCIAL. Next Star a pus Antena 1 pe locul doi şi pe segmentul de public comercial. Cifrele au fost într-o creştere uşoară faţă de joia trecută. Postul Intact a urcat de la 181.000, la 223.000 de privitori aseară.

Pe primul loc s-a clasat Pro TV, cu 336.000 de telespectatori în medie, pe interval.

Kanal D a avut cifre în uşoară scădere, de la o săptămână la alta. Aseară, pe intervalul Next Star, postul Dogan a scos o medie de 181.000 de telespectatori pe minut. Săptămâna trecută, pe intervalul Sacrificiul, avea 212.000 de telespectatori.

Postul de ştiri Digi24 a ocupat locul patru pe segmentul comercial, peste Antena 3 şi România TV. A avut o medie de 100.000 de privitori, pe intervalul Next Star.


Citeşte şi: Prima ediţie din sezonul nouă. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audienţă pe două targeturi


Audienta posturilor TV joi, 12 martie, pe intervalul primei ediţii din sezonul zece - Next Star (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.562.000 8.9 18.3
2 Antena 1 1.437.000 8.2 16.8
3 Kanal D 1.348.000 7.7 15.8
4 Antena 3 504.000 2.9 5.9
5 Romania TV 454.000 2.6 5.3
6 Digi 24 252.000 1.4 3
7 National TV 241.000 1.4 2.8
8 Prima TV 214.000 1.2 2.5
9 TVR 1 199.000 1.1 2.3
10 Realitatea Plus 147.000 0.8 1.7
11 Antena Stars 137.000 0.8 1.6
12 B1TV 125.000 0.7 1.5
13 Pro 2 123.000 0.7 1.4
14 TVR 2 118.000 0.7 1.4
15 Happy Channel 115.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 12 martie, pe intervalul primei ediţii din sezonul zece - Next Star (20.00-23.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 688.000 7.2 15.5
2 Antena 1 617.000 6.5 13.9
3 Kanal D 613.000 6.4 13.8
4 Antena 3 367.000 3.9 8.3
5 Romania TV 248.000 2.6 5.6
6 Digi 24 208.000 2.2 4.7
7 National TV 115.000 1.2 2.6
8 TVR 1 115.000 1.2 2.6
9 Prima TV 103.000 1.1 2.3
10 DigiSport 1 94.000 1 2.1
11 Realitatea Plus 87.000 0.9 2
12 B1TV 84.000 0.9 1.9
13 Antena Stars 69.000 0.7 1.5
14 Pro 2 60.000 0.6 1.4
15 TVR 2 58.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 12 martie, pe intervalul primei ediţii din sezonul zece - Next Star (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 336.000 8 21.9
2 Antena 1 223.000 5.3 14.6
3 Kanal D 181.000 4.3 11.8
4 Digi 24 101.000 2.4 6.6
5 Antena 3 82.000 1.9 5.4
6 DigiSport 1 59.000 1.4 3.9
7 Romania TV 29.000 0.7 1.9
8 National TV 27.000 0.6 1.8
9 Prima TV 27.000 0.6 1.7
10 B1TV 26.000 0.6 1.7
11 Realitatea Plus 25.000 0.6 1.7
12 Pro Cinema 22.000 0.5 1.4
13 TVR 1 21.000 0.5 1.3
14 Happy Channel 20.000 0.5 1.3
15 Boomerang 20.000 0.5 1.3

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @claudiiu — copii se uita pe Boomerang, Disney, CN, etc, nu pe Nect Star și nu erau pe locul 5, chiar dacă erau copiii la școala sau nu.

    Audiență ProTV, Antena1 și Kanal D este afectată de posturile de știri cu COVID-19, Digi are o audiență de 300% in plus fata de cât au normal, la fel și A3+RTV
  • Nu înțeleg de ce nu schimba si Pro tv-ul si Antena 1 publicul comercial 18-54 urban,ar avea mai mulți telespectatori si mai mulți bani din publicitate.
  • Dan Negru este infiorator, de neprivit, din alt secol, zici ca te intorci in trecut uitandu-te la el. De ce nu il pastreaza Antena exclusiv pentru revelion?
  • Audientele sunt bune pentru Next Star pentru ca copii sunt in vacanta din cauza virusului Covid 19 si au stat acasa daca copii mergeau la scoala Next Star nu stiu daca prindea locul 5
  • O producție de 2 lei, totul pare ieftin, de la decor pana la modul de filmare.
  • Mile prima data te rog sa te uiti in ograda televiziuni tale si apoi sa comentezi de celalalte televiziuni ,deoarece la voi se propavaduieste prostia .
  • Juriul este foarte ok , Ce se mai aude de emisiunea lui Varciu ,Raman cu tine ?,trebuia sa înceapa la finele lunii februarie
  • Tipic emisiunilor A 1. Lungi, f lungi. Chiar a durat aproape 4 ore !?
  • Foarte foarte slab! Tot ce face Dana Mladin e kitschos. Loredana, așa cum a ajuns la A1, așa va și pleca. Garantez.

Trimite un comentariu

sus